Jaczpa Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 Witam. Jak w temacie. Po przywiezieniu moto do domu tydzień temu było wszystko ok. Po obowiązkowemu objeżdżaniu (ludzie pewnie mówili, że debil jedzie przy 0 stopniach na dworze) ok 60 km stwierdziłem jakieś dziwne dźwięki w okolicy głowicy pod bakiem. Myślałem że to pompa [paliwa, ale pompa przestaje działać, a dźwieki zostają przy włączonym zapłonie.https://youtu.be/1aPzK0ZO2vA https://youtu.be/Xvd35iF250o Mam nadzieję, że nic poważnego. Pozdrawiam Jaczpa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzesiek_73 Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 2 godziny temu, Jaczpa napisał: Mam nadzieję, że nic poważnego. Ja też mam taką nadzieję Nie wiem, jak u innych, ale u mnie linki z YT nie działają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walgav Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 5 godzin temu, grzesiek_73 napisał: Nie wiem, jak u innych, ale u mnie linki z YT nie działają. Zgadza się, nie działają... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaczpa Posted December 3, 2018 Author Share Posted December 3, 2018 Przed logowaniem mi działają. Co mam zrobić, aby działały linki z YT? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaczpa Posted December 4, 2018 Author Share Posted December 4, 2018 W dniu 3.12.2018 o 18:02, Walgav napisał: Zgadza się, nie działają... Można skopiować link ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walgav Posted December 5, 2018 Share Posted December 5, 2018 19 godzin temu, Jaczpa napisał: Można skopiować link ... Nadal nie działa, otwiera się YouTube ale wyświetla się napis "film jest niedostępny". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaczpa Posted December 5, 2018 Author Share Posted December 5, 2018 PRZEPRASZAM ... Mój błąd. Już jest ok. Przez przypadek filmy zostały zapisane jako prywatne (dlatego ja mogłem je odtwarzać). Naprawiłem swój błąd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 5, 2018 Share Posted December 5, 2018 Wyjmij przekaźnik z pompy albo odepnij wtyczkę zasilania z pompy i sprawdź czy po włączeniu zapłonu nadal pojawiają się te dźwięki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaczpa Posted December 5, 2018 Author Share Posted December 5, 2018 jutro próba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaczpa Posted December 7, 2018 Author Share Posted December 7, 2018 Przekaźnik pompy wypięty, hałas pozostał. Zdjąłem bak i dźwięki te dochodzą z okolic wtrysku jest tam dużo plastików które przenoszą "drgania" dźwięku. Nie wiem kiedy będę miał na tyle czasu aby to wszystko rozebrać. Może ktoś ma pomysł ... i tak to wszystko rozbiore może w tym miesiącu ... Film w załączeniu. https://youtu.be/w9mYHQbsemg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 10, 2018 Share Posted December 10, 2018 Zanim rozbierzesz,to odpinaj każdą kostkę po kolei.Skoro to coś hałasuje,to musi przecież mieć źródło zasilania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaczpa Posted December 11, 2018 Author Share Posted December 11, 2018 Naprawione. Przy odłączonym czujniku położenia przepustnicy dziwny dźwięk ustał, co dziwne po jego wykręceniu (kostka podłączona - czyli czujnik dziala) "prawie" cisza dziwne drgania przepustnicy. Po zamontowaniu na swoje miejsce i połączonej kostce znowu bzzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbz. Pomogło wyczyszczenie kontaktem czujnika, a nawet dwóch i przepustnicy... I nastała błoga cisza... Teraz jeszcze wieksza rozbiórka i renowacja przed sezonem ... Dziekuje wszystkim za pomoc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaczpa Posted February 3, 2019 Author Share Posted February 3, 2019 Aktualizacja. Rozebrałem nastawnik górnego rzędu przepustnic, wyczyściłem i nasmarowałem (zębatki sprawne), poprawiłem luty za na płytce, czujniki TPS wyregulowane ... bo ... problem się pojawił znowu. Sprawca zamieszania został znaleziony podczas regulacji. Przy pomiarze rezystancji górnego czujnika nie mogłem przestawić przepustnicy (zamknięta - otwarta). Nastawnik nie mógł - nie miał siły aby przestawić przepustnice. Po zdjęciu jednego cięgna wszystko działało. Miałem tak bardzo zanieczyszczony mechanizm - sprężynki i dźwignie. Po rozebraniu i dogłębnym czyszczeniu - wszystko działa temat do zamknięcia. Dziękuję za pomoc ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 4, 2019 Share Posted February 4, 2019 Brawo ty Teraz tylko czekać na sezon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.