Gość Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Wy się tutaj produkujecie, a przecież jeszcze nie wyprodukowano motocykla, który spełniałby wymagania założyciela tematu :D 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekSHL Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 FJR myślałem o tym cacku ALE to kawał sprzęciora na dobre drogi, na dziurach to będzie chyba na tym udręka, poza tym z tego co wiem motocykl nie ma 6 biegu. Biorąc pod uwagę jego ceny można się o to przyczepić , bo jednak trochę on kosztuje. Jego ceny przebijaja TDMKę i R1150GSOczywiście że droższy, jak się przejedziesz, to zobaczysz dlaczego . FJR jest cięższa na mokro tylko o 20 kg od R1150GS, za to środek ciężkości ma dużo niżej -> no i siodełko, co dla mnie (173cm wzrostu) jest ważne. Nawet BMW R1150RT dla mnie był zbyt wysoki do spokojnego opanowania.Co do 5 biegów - tak, nie ma 6-tki, ale ma to też zaletę -> do przyspieszania nie musisz redukować aż do 60km/h Jeśli chodzi o dziury -> proponuję się przejechać i ocenić - jak dla mnie radzi sobie całkiem nieźle, gdyż jest po prostu ciężka i przez to nie podskakuje na każdym wyboju, zwłaszcza z pasażerką i bagażami. Ale o szutrach raczej zapomnij Obejrzyj jeszcze to:https://youtu.be/XWng5pEtgkgAle ja się na takie coś nie zdobędę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 65% turystyka 25% miasto10% szutry i polne drogiCzego wymagam od nowego sprzętu ?Przede wszystkim jakiejś tam ochrony przed wiatrem, dobrej zdolności pokonywania złej jakości dróg dziur oraz studzienek kanalizacyjnych w mieście, umieszczonych często metr od poziomu asfaltu. Muszę zaznaczyć że lubię czasem dostać skurczu nadgarstka więc nie może być za mało mocy zwłaszcza że jeżdżę z plecaczkiem.Motocykl który najbardziej spełniłby moje wymagania to chyba Yamaha TDM850/900 lub Fazer 1000. Co o tym myślicie ? Czyli cos uniwersalnego.Powiedzialbym GS 1150 (1200) (dodatkowym + jest kardan),V-Strom 1000, Versys 1000A jak juz chcesz cos podobnego do fjr 1300 bierz gtr 1400 ,tez kardan + 6 biegow + wario walki rozrzadu,czyli na 6 biegu tez mozna ponizej 60km/h latac .Mocy i momentu obrotowego pod dostatkiem , no i max km/h tez spora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekSHL Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 A jak juz chcesz cos podobnego do fjr 1300 bierz gtr 1400 ,tez kardan + 6 biegow + wario walki rozrzadu,czyli na 6 biegu tez mozna ponizej 60km/h latac .Mocy i momentu obrotowego pod dostatkiem , no i max km/h tez spora.GTR też fajna, ale robiona od 2007r, więc nie mieści się w kategorii "za 15tys". FJR pierwsze modele kupi w tej cenie.No i sprawdza się stare powiedzenie, że nie da się spełnić 3 warunków - aby było szybko, tanio i dobrze. Z jednego z tych warunków zawsze musisz zrezygnować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 GTR też fajna, ale robiona od 2007r, więc nie mieści się w kategorii "za 15tys". FJR pierwsze modele kupi w tej cenie.No i sprawdza się stare powiedzenie, że nie da się spełnić 3 warunków - aby było szybko, tanio i dobrze. Z jednego z tych warunków zawsze musisz zrezygnować W 101% swieta racja !!! z tego to powodu lepiej byloby odczekac dozbierac i kupic cos konkretnego , wtedy bedzie DOBRZE , no ale....................Ps.W takich przypadkach pospiech jest zlym Doradca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zet4 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Ten warunek, że to na mieć na autostradzie tak ogromną prędkość przelotową jest niezrozumiały. Kto tak szybko jeździ? Nie da się tak szybko podróżować na długich dystansach bo to i męczące i niebezpieczne. Szczególnie z plecakiem. Jak jadę z swoją to ona twierdzi, że do 120-130 jest ok. I takim tempem ostatnio 1000km do Padwy zrobiliśmy w jeden dzień bez większego zmęczenia i bólu.Jeżdzę GSem i te wymagania są praktycznie pod niego z wyjątkiem wyżej wspomnianego. W mieście moto bardzo dobrze się sprawdza. Sprawia wrażenie dużego ale świetnie się nim manewruje. Ma bardzo duży moment obrotowy i wyprzedzanie to przyjemność. A to co najlepsze to off. Rewelacja. Bardzo często jeżdżę w terenie i moto najlepiej daje radę z wszystkich dużych enduro. Alternatywą jest dl650. Na tym z plecakiem też bedzie ok. Dl1000 to już kloc który w teren się nie nadaje zbytnio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 R1150GS z tego co wiem z trudem osiąga dwie paki na liczniku. Na autostradach udręka. Witki opadają jak sie czyta takie życiowe mądrości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.