TomekSHL Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 nfs, Anasazi - dzięki, foty będą jak moto będzie w garażu FJR... zobaczę co rynek odpowie. Za grosze ani w złe ręce nie oddam, więc możliwe, że długo poczeka na nowego właściciela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanish Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Gratulacje! Wrzuć jakieś porównanie MT do SV i ER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekSHL Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Zabrzmi dziwnie, ale wystarczyła mi przymiarka do tych 3 moto aby zobaczyć co mi pasuje najbardziej. Oto mój ranking:Miejsce 3:SV650Minusy: Każdy ją ma Wygląda jak GS500E z innym silnikiemPrzed liftem Nka - jakieś poduchy zamiast siedzenia, po lifcie - S-ka - zbyt sportowaPlusy: fajne brzmienie no i widlak...Fun Factor: 4/10Miejsce 2: ER6nMinusy: BrakPlusy: Pozycja lepiej mi pasowała niż SVCiekawy designBrzmi lepiej niż SVFun Factor: 6/10Miejsce 1:MT-03 (tym jechałem)Minusy: BrakPlusy:Pozycja - to jest to, co tygryski lubią najbardziej Design - najlepszy z tych 3, agresywnyKlang - mega - najfajniejszyMoment - o kurde, jak to ciągnieMoc - wystarczyFun factor: 10/10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanish Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 MT03 ma chyba taki silnik jak xt660? To jestem zaskoczony, że subiektywnie ma cug mając porównanie do FJR (nie jechałem co prawda ale litraż porządny). Mało tych motocykli na drogach, będziesz się wyróżniać (na +) Udanego sezonu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekSHL Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Oczywiście FJR ciągnie równo od samego dołu, jest przy tym delikatnaw MTku nie ma gładkiej jazdy - najpierw nic, a od 3tys obr drze do przodu. Szybko mu się para kończy, ale właśnie tego szukałem - chciałem moto na miasto i ten na razie wydaje się być właściwym wyborem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clifm Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Trochę sie spóźniłem może szkoda a moze nie.Miałem i MT03 i SV650 i ER6N w mojej ocenie najfajniejszy jest ER6N dlaczegobo; jest typowym streetem i fajna pozycja do jazdy dwucylindrowiec ma fajna charakterystyke co prawda liniowo oddaje moc, ale od poczatku do końca obrotomierza robi to naprawde skutecznie jak na 650cm3 i jest naprawdę bezawaryjny mało pali i nieźle wygląda i na tym moto tyłów nie zamykasz super moto dla świeżego motocyklisty. Bardzo fajnie zabudowany wydech co wpływa na punkt cieżkości jest odpowiednio niżej i poprostu mi sie podoba, tak samo jak kierunkowskazy zabudowane w boczkach przednich widoczne ładne i funkcjonalne. Jak masz wersje z fabryczna owiewka crashami błotnikiem tylnim i resztą akcesoriów tak jak mi sie udało kupic wyglada zdecydowanie lepiej i owiewka go nie szpeci a naprawde spełnia swoją rolę. Jak pomajstrujesz przy zebatkach jak ja zrobiłem robi 220km/h skrzynia chodzi jak należy nic mi sie nie działo pomimo tego ze czesto biegi bez sprzegła zmieniałem, fajne moto miło je wspominam, minusy twin przy kreceniu go na max obroty bierz troche oleju moj miał przebiegu niecałe 50kkm SV650 cóż tez fajne ale koszyk sprzegłowy grzechotka sprężyny grają marsza że hej, tarczki też szybko leca , V-ka przy redukcji na nizszy bieg potrafi przyblokować tylnie koło - naprawdę może zaskoczyć taki urok tego pieca ale momęt i moc - zdecydowanie lepiej ciągnie niz ER6N Pali niestety zdecydowanie wiecej no i pozycja przejazd z Radomia z Air Show do Bytomia i niezłym smiganiu troche zwiodcza mięśnie nóg i barków wiadomo pozycja bardziej leżąca były problemy w moim egzemplarzu z elektryką ale do zniesienia dało sie doś łatwo wyeliminowac usterki zdecydowanie szybciej sie kończy napęd niz w kawie. SV nie jest juz tak tolerancyjna potrafi byc przekorna. MT03 ładnie wygląda i to mnie skusiło, fajnie nawet brzmi ogólnie podoba sie to fakt trakcja tez bez zarzutu sporo wybacza kierowcy ale NIE JEDZIE poprostu na starcie coś tam pokaże i nagle koniec mocy ( jak to jednocylindrowiec zresztą) koledzy pojechali a ja zostałem jak czosnek na polu nie bylo szans jechac ich tempem z ER6N MT03 nie ma żadnych szans po stracie. Problem ze sprzedażą sprzedawał sie 1,5roku a był naprawdę ładny. Dla porównania dodam ze ER6N sprzedałem w ciagu 1 dnia i było 4 chętnych poszła do koleżanki z forum i jak mi wiadomo do dziś bardzo zadowolona.SV 650 sprzedawałem 2 tygodnie i tez kobieta kupiła z Bedzina i tez zadowolona bo na Chudowie spotkałemMT03 pojechało gdzieś w polske ale jak sprzedałam to czułem sie jak bym w totolotka trafił nie szóstkę a siódemkę! Wiecej jej nie widziałem i nie tęsknię. Ale to moje odczucia i doswiadczenia i wcale nie musicie miec takich samych, motocykle wszystkie trzy były uzywane kupione z 2 i 3 reki, tak wiec nie wiadomo co sie z nimi działo wczesniej, miały jakies tam ocierki w przeszłości ale dzwona porządnego na pewno nie było, bo wnikliwie sprawdzałem a po konkretnym szlifie niestety pewnych rzeczy sie nie schować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekSHL Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Kupując moto jako jedyne w garażu - pełna zgoda, musi być i do tańca, i do różańca. MTek za słaby na trasy.Jako z definicji drugie moto (jeśli FJR pójdzie to zmienię na coś pokroju V-stroma), mogłem sobie pozwolić na odrobinę ekstrawagancji - piekielnie mi się spodobała, zwłaszcza że przy odpowiednich oponach można w lekki teren wjechać ponoć.Na tą chwilę jestem mega zadowolony, zwłaszcza strzałami przy każdej redukcji .Czy wspominałem, że zawsze chciałem mieć Bulldoga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clifm Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 I to najważniesze Kolego że jesteś zadowolony a moje opinie to tylko moje opinie liczy sie zadowolenie i radosć " z życia" własciciela motocykla jesli jestes mega zadowolony to ja równiez sie cieszę i życzę szerokości:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.