dioni123 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Witam chciałbym poprawic przedni hamulec w mojej hondzie czy ktos to juz przerabiał ?myslałem o wymianie zacisków z cbr 1000 rr i tarcz ale czy pasuja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icon Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Cześć Masz już stalowy oplot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 j/w plus wymiana klocków na "twarde" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Najlepsze efekty daje zamontowanie pompy o większej średnicy tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek CBR Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Wiadomo podstawowy serwis układu hamulcowego, typu sprawdzenie, czy dobrze tłoczki chodzą, wymiana płynu hamulcowego, odpowietrzenie go. Wymiana starych gumowych przewodów na nowe w stalowym oplocie. I najważniejsze to klocki. W mojej byłej F4i jeździłem na EBC HH i klocki naprawdę super tylko kosztowały po 120zł od tarczy.Po dwóch wymianach klocków stwierdziłem, że trzeba sprobować coś nowego i dla próby kupiłem Ferodo.. za 85zł od tarczy.I od razu odczułem różnice w hamowaniu na nie korzyść oczywiście tańszych ferodo. Różnica była moim zdaniem znaczna, jednakże nie robiłem żadnych pomiarów o ile gorzej hamowały. Dlatego dobre klocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dioni123 Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 dzieki za porade a mam pytanie dlaczego w oplocie jest lepszy ? czy to z powodu rosciagania sie tych orginalnych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ETZ Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 W przypadku przewodów gumowych,zwłaszcza jak są już leciwe to przy mocnym heblowaniu po prostu one puchną i klamka hamulca wpada głęboko,jak masz oplot to te zjawisko nie wystepuje heble w opór i hamujesz,lepsza dozowalnosc i wgl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dioni123 Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 juz mam nowe przewody http://customclinic.pl zrobili takie jak chciałem z kolorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.