Kierownik Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Zdaje się, że mam jedną przednią tarczę krzywą, chyba załatwiłem ją w jakiejś kałuży :/ Viaderko domaga się więc zmiany... Czy i jakie macie doświadczenia z zamiennikami tarcz hamulcowych różnych producentów? Chciałbym kupić nowe, nawet licząc się z ich mniejszą żywotnością, ale proste - czego nie gwarantuje mi zakup tarcz używanych na allegro. Prostowania, z oczywistych względów, nie biorę pod uwagę. Póki co wygoglowałem sobie dość pozytywne opinie od chinkiej (?) firmie CNC (model tarcz ZC919) ale czekam na wasze doświadczenia w tej materii. Ktoś wymieniał może ostatnio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Z racji tego iz mialem podobny problem z tarczami kupilem zamienniki Lucas TRW RAC .Jak narazie jest ok. no ale przejechalem dopiero ponad tysiac km. tak ze narazie wypowiadac sie nie bede jedynie: typ tych talerzy widzialem w sporo innych sprzetach .Mam nadzieje ze lepsze beda od oryginalnych http://www.atc-racingparts.de/media/images/popup/MSW264RAC.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Ja polecam hiszpańskie zamienniki firmy NG. To naprawdę bardzo dobre jakościowo tarcze hamulcowe.Generalnym dystrybutorem tych tarcz był kiedyś Olek Motocykle. Nie wiem, jak jest teraz, ale wyrwałem tam komplet w naprawdę korzystnej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Ja mam u siebie z przodu EBC i chyba trafiłem na jakiś dziwną partię bo nity rdzewieją i tarcza przestaje być "pływająca". 800zł w błoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tilk Eighth Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Bo EBC to szmelc, choć reklamują to jako dobrą markę. Nie słyszałem o problemach z zamiennikami, choć niska cena pewnie odzwierciedla niską jakość. Można zaoszczędzić wkładając stałe tarcze zamiast pływających (będzie działać). No i pamiętaj że im bardziej ,,wentylowana" jest tarcza, tym bardziej będzie giętka, a na żywotność bardzo duży wpływ mają klocki (ich rodzaj) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Klocki mam NISSINy więc mam nadzieję, że po zmianie tarczy się "dotrą"... Bo jak nie, to będzie to kolejny - nie mały wydatek. Chyba spróbuję z tarczami NG, cena nie jest kosmiczna, EBC chyba sobie daruję, bo opinia turbo88 pokrywa się z tym co znajduję w internecie. Swoją drogą, wymieniać tylko tę pogiętą tarczę - czy obie?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Wymień obie. A tak poza tematem, to jakie masz Varadero? Tysiąc? Ile masz tam już nalatane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 38tys. jak stoi na liczniku ale myślę, że kilkanaście jest skręcone przez poprzedniego właściciela. Varadero jest z pochodzenia Włochem i pewnie przechodząc przez granice zgubiło trochę km na liczniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Mój ma 53tys.km, też z Włoch i tez pewnie mocno podkręcony na liczniku, ale tarcze jesze mieszczą się w normie.A wracając do tematu, to wymieniłeś już te tarcze? Jaką firmę wybrałes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Znajomek lata FJR mod.2002 od nowosci i obecnie na budziku ma okolo 230tys. Tarcze jeszcze sa fabryczne.Dziwi mnie troche to ze sprzety sprowadzone z Wlich maja takie male przebiegi a mimo to przy niektorych tarcze itp. nadaja sie do wymiany no chyba ze niektorzy lataja na zapieczonych zaciskach to juz inna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Koledze pokrzywiły się tarcze i chyba dlatego wymieniał.Twój kolega pewnie nie hamuje(może podeszwami z butów), albo jest wybitnie uzdolniony jeżeli chodzi o użytkowanie hamulców, że osiąga takie wyniki Np. w Aprilii Caponord, którą posiadałem tarcze wyzionęły ducha w okolicach 50 tys.km.Jak się okazało, był to taki standard w tym motocyklu.Włoski motocykl, fajny, ale te ich włoskie hamulce zacnej marki takie c*ulate Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Fzs 600 +70tyś przebiegu i tarcze nalezało by wymienic z racji grubości żyletki ale dalej proste bez bić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 (edytowane) Moj poprzedni sprzet spint 955i ktorym nabilem 64tys.do czuasu jak poszedl do ludzi , a butami tez nie hamowalem.Tarcze w nim spokojnie wytrzymia jeszcze raz tyle jak nie wiecej.Tu np. masz ponizej fotke jednej z tarcz z mojej kawy po przebiegu okolo 27tys. Gdyby nie to ze sie wyszpotawily mozna by powiedziec ze sa 100% OK. http://www.iv.pl/images/99105261691824343469.jpg Edytowane 17 Czerwca 2014 przez Taurus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Mój ma 53tys.km, też z Włoch i tez pewnie mocno podkręcony na liczniku, ale tarcze jesze mieszczą się w normie.A wracając do tematu, to wymieniłeś już te tarcze? Jaką firmę wybrałes? Grubość tarcz mam w normie, daleko im jeszcze do wymiany z powodu starcia. Myślę, że jeszcze kolejne 30 tys. km spokojnie bym na nich przejechał. A odpowiadając an Twoje pytanie: nie wymieniłem jeszcze tych tarcz, w między czasie zafundowałem sobie zmianę napędu, bo zębatka zdawcza już tego się domagała i teraz muszę chwilę "odczekać" aż wymienię tarcze. Ale celuję w producenta NG jako, że opinie są o tej firmie najlepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.