KamilCBR1000F Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Witam wszystkich forumowiczów jestem szczęśliwym właścicielem CBR 1000F sc24,niestety mam z nią poważny problem a mianowicie gdy jest zimny silnik pali na rys i chodzi jak marzenie do czasu aż się zagrzeje,silnik wtedy zaczyna chodzić nie na wszystkie cylindry najpiwerw na 3cylindry pózniej na 2 a w końcu gaśnie i ciężko pali wymieniłem regulator napięcia bo był spalony ładowanie teraz jest,wymieniłem cewki,przewody wysokiego napięcia nowe fajki i świece a problem dalej taki sam... Proszę pomóżcie bo już nie mam siło mojego pancernika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 kiedy i czy była robiona regulacja zaworów? jeśli ładowanie jest ok, to zostają gaźniki lub zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilCBR1000F Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Zawory były robione w styczniu tego roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Nie znam tego silnika, a moto z widzenia. Jeśli jest to gażnikowy silnik a nie na wtrysku, to prawdopodobnie w którymś gaźniku zawiesił się zaworek iglicowy i się zalewa. Sprawdź czy paliwo przelewem nie ucieka, albo nie przybywa ci w silniku oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixxu Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 tak wlasnie upusc olej z silnika i zobaczysz ile go masz i odrazu jak bedzie czuc paliwem to zalewa go czyli gazniki do rozebrania sprawdzenie i regulacja . Ale najlepiej sprawdz tak jak pisze krzychu64 i ja.To nic nie kosztuje .pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilCBR1000F Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Dobrze tak zrobię jutro zabiorę się za to dzięki za cenne info na dniach napiszę czy pomogło. Pozdrawiwm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Witam wszystkich forumowiczów jestem szczęśliwym właścicielem CBR 1000F sc24,niestety mam z nią poważny problem a mianowicie gdy jest zimny silnik pali na rys i chodzi jak marzenie do czasu aż się zagrzeje,silnik wtedy zaczyna chodzić nie na wszystkie cylindry najpiwerw na 3cylindry pózniej na 2 a w końcu gaśnie i ciężko pali wymieniłem regulator napięcia bo był spalony ładowanie teraz jest,wymieniłem cewki,przewody wysokiego napięcia nowe fajki i świece a problem dalej taki sam... Proszę pomóżcie bo już nie mam siło mojego pancernika. PozdrawiamSprawdź działanie linek ssania i czy rzeczywiście wyłącza się ssanie w gaźnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixxu Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 kolego jak tam ??? wiesz juz cos:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilCBR1000F Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Siemanko zrobiłem tak jak kazaliście i dalej to samo nawet podmieniłem moduł zapłonowy bo miałem wtyki żeby załatwić na próbę ale nie pomogło moim zdaniem koleś który robił ustawienie luzów zaworowych poprosty spartolił robotę... Mam kolegę który jest dobry w te klocki wiecie może jakie są luzy na ssącym i na wydechowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 ssący 0,10wydechowy 0,16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Mam kolegę który jest dobry w te klocki wiecie może jakie są luzy na ssącym i na wydechowym?Jak był by dobry to by wiedział.Do trzech razy sztuka, ja stawiam że drugi tez będzie porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilCBR1000F Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 zawory zrobione a on dalej chodzi jak chodził macie jakiegoś dobrego mechanika bo mi już sił i nerwów brakuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Dawaj ja to ogarne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Zacznij od pomiaru kompresji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilCBR1000F Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Kolego DANVIELD mo numer 607201736 jak co to dzwoń albo napisz to się zgadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.