Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Honda CBR 1000F problem z pracą silnika POMOCY!!!


KamilCBR1000F

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów jestem szczęśliwym właścicielem CBR 1000F sc24,niestety mam z nią poważny problem a mianowicie gdy jest zimny silnik pali na rys i chodzi jak marzenie do czasu aż się zagrzeje,silnik wtedy zaczyna chodzić nie na wszystkie cylindry najpiwerw na 3cylindry pózniej na 2 a w końcu gaśnie i ciężko pali :( wymieniłem regulator napięcia bo był spalony ładowanie teraz jest,wymieniłem cewki,przewody wysokiego napięcia nowe fajki i świece a problem dalej taki sam... Proszę pomóżcie bo już nie mam siło mojego pancernika. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam tego silnika, a moto z widzenia. Jeśli jest to gażnikowy silnik a nie na wtrysku, to prawdopodobnie w którymś gaźniku zawiesił się zaworek iglicowy i  się zalewa. Sprawdź czy paliwo przelewem nie ucieka, albo nie przybywa ci w silniku oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wlasnie upusc olej z silnika i zobaczysz ile go masz i odrazu jak bedzie czuc paliwem to  zalewa go  czyli gazniki do rozebrania  sprawdzenie i regulacja . Ale najlepiej   sprawdz tak  jak pisze krzychu64  i ja.To nic nie kosztuje .pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów jestem szczęśliwym właścicielem CBR 1000F sc24,niestety mam z nią poważny problem a mianowicie gdy jest zimny silnik pali na rys i chodzi jak marzenie do czasu aż się zagrzeje,silnik wtedy zaczyna chodzić nie na wszystkie cylindry najpiwerw na 3cylindry pózniej na 2 a w końcu gaśnie i ciężko pali :( wymieniłem regulator napięcia bo był spalony ładowanie teraz jest,wymieniłem cewki,przewody wysokiego napięcia nowe fajki i świece a problem dalej taki sam... Proszę pomóżcie bo już nie mam siło mojego pancernika. Pozdrawiam

Sprawdź działanie linek ssania i czy rzeczywiście wyłącza się ssanie w gaźnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko zrobiłem tak jak kazaliście i dalej to samo nawet podmieniłem moduł zapłonowy bo miałem wtyki żeby załatwić na próbę ale nie pomogło moim zdaniem koleś który robił ustawienie luzów zaworowych poprosty spartolił robotę... Mam kolegę który jest dobry w te klocki wiecie może jakie są luzy na ssącym i na wydechowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.