Adam Kędzierski Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Siema. Mam taki problem. Motocykl to Honda cbr 125 2006r.Dziś chciałem ją odpalić i się na niej przejechać trochę póki pogoda sprzyja. Miała ciężko odpalić ale to akurat nie jest dziwne bo motocykl stał nieodpalany 3 miesiące. No i odpalił z trudem. Zaczęło lecieć paliwo z rurki pokazanej na zdjęciu strzałką(1). Ona nie powinna być gdzieś podłączona ? np do miejsca oznaczonego strzałką(2). Tylko ta (2) to chyba filtr powietrza i tam raczej paliwo nie powinno przepływać.Macie jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_ Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 to chyba rurka odpływowa która nadmiar paliwa spływa. dużo Ci tego wyciekło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 dobre wychowanie nakazuje się przywitać tak więc zapraszamy do powitalni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Kędzierski Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 No powiem ci ze 3 razy udało mi się odpalić, i za każdym razem leciało no prawie, że jak z kranu, to nie były małe kropelki, dopóki nie zgasiłem motocykla to leciało ciągle tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grybljan18 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 skąd ta rurka wychodzi z gaźnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Kędzierski Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Musze to dokładnie sprawdzić, ale wydaje mi się że ta rurka zawsze tak leżała i była własnie od odprowadzania tych małych ilości paliwa. Tylko czemu nagle z niej tak leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grybljan18 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Musze to dokładnie sprawdzić, ale wydaje mi się że ta rurka zawsze tak leżała i była własnie od odprowadzania tych małych ilości paliwa. Tylko czemu nagle z niej tak lecija tak kiedyś miałem w chinolu(jeżeli ta rurka idzie od gaźnika)jak mi cały czas na ssaniu chodził,wkręca się na obroty czy się dławi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Puknij w gaźnik młotkiem i będzie ok. A tak serio to dekikutaśnie a jak nie pomoże to do mechanika.Sam nic nie zdziałasz jak widac a w najgorszym razie moto spalisz.Awaria jest prosta w naprawie więc się nie martw,no i zapytaj co ile zawory się ustawia w tym sprzęcie.Rozumie że mówisz o wężyku przelewowym ?bo fota jest kiepska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Kędzierski Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Idzie z gaźnika, na obroty się wkręca tylko odpaliłem go z ssaniem na maxa z dodaniem gazu, bo inaczej nie chciał złapać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grybljan18 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 może go po prostu zalałeś,nie dawaj mu mocno gazu jak ssanie masz włączone,może po prostu wypluł to czego miał za dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Sam nic tu nie zdziałasz.Zapewniam że po ustawieniu zaworów i gaźnika będzie palił od strzała i lepiej się zbierał.Najbliżej masz chyba Tomek Motor Katowice.Rób co chcesz ale jak bym dzwonił i niech zabiera moto na busa.Mam taką hondę często się tam olej i zawory ustawia.A z tego co piszesz masz go trochę rozregulowany.To jak odpalasz to jest normalne mi tez tak pali.Wężyk który idzie pod silnik jest to wężyk przelewowy.Mógł się zawiesić zaworek w gaźniku więc puknięcie może pomóc.Jednak nie wiadomo czy mówimy o tym samym a paliwo na gorącym silniku to nic fajnego,lepiej niech ktoś kumaty na to zerknie po co ryzykować.Jak pierdoła to nikt normalny Cię nie wykasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 podparty zaworek iglicowy i poprostu stale przelewa Ci gaźnik - gaźnik do czyszczenia.Wyjmij gaźnik, odkręc pokrywe komory pływakowej, zdemontuj pływak z zaworkiem iglicowym wyjmując jego os.może byc i tak że gumka zaworka iglicowego sie wyrobiła wtedy nalezy go wymienić.Możemy tu gdybac co jest grane, jezeli sie nie rozbierze to może byc wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Kędzierski Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 A możecie mi tak pokrótce napisać co trzeba zdjać żeby dostać się do gaźnika i go wyjąć? oprócz baku oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Obudowę filtru powietrza.Odpinasz tylne siodełko,od jego strony jest imbus wykręcasz go,zdejmujesz siodełko kierowcy,śrubami bak,odpinasz wężyki,demontujesz obudowę z filtremhttp://125cbrevolution.free.fr/mecanique/pinpin/Image9.jpgNajpierw zrób jeszcze raz lepsze zdjęcia pokazując gdzie masz wyciek paliwa.http://chomikuj.pl/Raftheripper/Motocykle/Honda_CBR_125R_Owners_Manual,1623521263.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Miałem to samo w gpz. Identyczna sprawa. Możesz nawet mój taki sam temat na forum znaleźć. Zablokował Ci się zaworek w gazniku i przelewa. Trzeba wymienić zaworki. Albo nie masz filtra paliwa i zatankowales jakiś syf i Ci się zaworek zablokował. Tania sprawa. Każ sobie dac stare zaworki po wymianie bo mnie oszukali nie wymienili tylko wyczyścili i problem się powtarzał. Chyba że pójdziesz do kogoś sprawdzonego. Oczywiście to może być u Ciebie coś innego, ale wygląda sprawa 100& identycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Spokojnie ma tylko jeden zaworek i duże aby sam naprawił,potrzebuje tylko chęci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Kędzierski Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Problem rozwiązany, zaaplikowałem delikatnie młotek i już nie leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grybljan18 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 (edytowane) Problem rozwiązany, zaaplikowałem delikatnie młotek i już nie leci Edytowane 14 Lutego 2014 przez MiloszRR Ort. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Zawiodłeś nas ale ponoć prowizorki najlepiej trzymają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piro Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Problem rozwiązany, zaaplikowałem delikatnie młotek i już nie leci Bez młota to c**j nie robota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.