Norsen Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Siema. Muszę kupić sobie tylną oponę i wydaje mi się że wybrałem ale dla pewności chcę się spytać.Wybór jest pomiędzy droższą Dunlop arrowmax a tańszą Duro HF.Mowa o oponie tylnej, plusy Dunlopa to z pewnością firma i fakt że taką samą mam z przodu. Duro nie znam i nic o nim nie wiem. Sprawdzałem to obydwie są to najzwyklejsze opony diagonalne różniące się w parametrach nośnością o 30kg na + Dunlopa, co w rzeczywistości jest i tak nie do wykorzystania.Więc pytanie, czy warto przepłacać i czy mieliście już kontakt z Duro i co o nim sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Robią opony do skuterów ,do czego to potrzebujesz?jak masz możliwość szukaj radialnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 No ale po co? Ja szukam opony do gpztki, opony radialne są droższe, a opona diagonalna zaczyna się odkształcać przy prędkościach jakiej gpzta nie osiąga. A generalnie chyba bym wolał tańszą oponę nowa w granicach max właśnie dunlopa niż używkę której tak naprawdę nie wykorzystam, a przy moim moto opona i tak dużo przejedzie. Ale może różnią się mieszanką i tamte po prostu zdzierają się szybko stąd cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Cena jest z powodu kosztów.Dunlop stany,niemcy fabryki,duro gdzieś okolice korei.Ale do gpz-ki Duro wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioter Chorzów Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 a co sądzicie o Maxxis ach? http://allegro.pl/maxxis-classic-150-80-15-promocja-2012-i3904129789.htmlmacie jakieś doświadczenia? ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 To jest ta sama historia.Produkcja gdzieś okolice korea.Jakość bardzo średnia.Na pewno nie nadają się do motocykla sportowego.Jeśli turystyczne to tylko wolniejsze i choppery.Producent jest bardzo ceniony w oponach do quada i tu jest chyba liderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewelot Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opony Szinko sa w miare tanie i dosc dobre, wytrzymaly dwa sezony ostrej jazdy w naszej 954 Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 To jest ta sama historia.Produkcja gdzieś okolice korea.Jakość bardzo średnia.Na pewno nie nadają się do motocykla sportowego.Jeśli turystyczne to tylko wolniejsze i choppery.Producent jest bardzo ceniony w oponach do quada i tu jest chyba liderem.Taaaaa: https://www.google.pl/search?q=maxxis+sportmaxx&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&ei=AXrhUvmzIMPOhAfC9IGwAQ Mam bezpośrednie porównanie turystycznych opon Duro i Maxxis.Kursant kupił XJ 600 z oponami Duro. Nie wiedział dlaczego mu kierownica wibruje. Przy 60km/h, gdy puściłem kierownicę, to się jeszcze nigdy tak na motocyklu nie bałem. Opona była mocno odkształcona. Chyba tak nie będzie z każdą. Maxxis Promaxxy, są porządnymi turystycznymi oponami. Nawet da radę zejść na kolano, ale nie tak, że dupa obok motocykla. Sava Bogart MC 25 tak trzyma, że podrywa troszkę tylne koło w CBF 250. Daje radę. Oczywiście nowe i nie "leżakowane". Z tanich: Duro, Shinko, Sava, Maxxis to będę zawsze celował w dwie ostatnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioter Chorzów Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Taaaaa: https://www.google.pl/search?q=maxxis+sportmaxx&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&ei=AXrhUvmzIMPOhAfC9IGwAQ Mam bezpośrednie porównanie turystycznych opon Duro i Maxxis.Kursant kupił XJ 600 z oponami Duro. Nie wiedział dlaczego mu kierownica wibruje. Przy 60km/h, gdy puściłem kierownicę, to się jeszcze nigdy tak na motocyklu nie bałem. Opona była mocno odkształcona. Chyba tak nie będzie z każdą. Maxxis Promaxxy, są porządnymi turystycznymi oponami. Nawet da radę zejść na kolano, ale nie tak, że dupa obok motocykla. Sava Bogart MC 25 tak trzyma, że podrywa troszkę tylne koło w CBF 250. Daje radę. Oczywiście nowe i nie "leżakowane". Z tanich: Duro, Shinko, Sava, Maxxis to będę zawsze celował w dwie ostatnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 To w sumie zostałem przekonany do Dunlopów ^.- może ew. continentale wezmę. Ale skoro jest tak dużo rozbieżnych opinii na temat tych chinowatych opon to wolę nie testować tylko polecieć w pewniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opony Szinko sa w miare tanie i dosc dobre, wytrzymaly dwa sezony ostrej jazdy w naszej 954 Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Taaaaa: https://www.google.pl/search?q=maxxis+sportmaxx&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&ei=AXrhUvmzIMPOhAfC9IGwAQ Mam bezpośrednie porównanie turystycznych opon Duro i Maxxis.Kursant kupił XJ 600 z oponami Duro. Nie wiedział dlaczego mu kierownica wibruje. Przy 60km/h, gdy puściłem kierownicę, to się jeszcze nigdy tak na motocyklu nie bałem. Opona była mocno odkształcona. Chyba tak nie będzie z każdą. Maxxis Promaxxy, są porządnymi turystycznymi oponami. Nawet da radę zejść na kolano, ale nie tak, że dupa obok motocykla. Sava Bogart MC 25 tak trzyma, że podrywa troszkę tylne koło w CBF 250. Daje radę. Oczywiście nowe i nie "leżakowane". Z tanich: Duro, Shinko, Sava, Maxxis to będę zawsze celował w dwie ostatnie.Przecież do szkoły jazdy są w zupełności wystarczające,chyba że wy tam 200 na kursach ganiacie.Jak jesteś zainteresowany ich jakością to mogę co nieco napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Przecież do szkoły jazdy są w zupełności wystarczające,chyba że wy tam 200 na kursach ganiacie.Jak jesteś zainteresowany ich jakością to mogę co nieco napisać.Ja Maxxis posiadam i mam swoje zdanie.Niezmiernie jednak chętnie się dowiem do czego się nadaje sportowy model Maxxisów, jeśli nie do "ganiania". Tylko proszę o własne zdanie, a nie "kolega kolegi w gazecie pisało". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewelot Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Nam daly rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REDS Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Panowie nie polecam gównianych opon typu maxix shinko itp itd.i innych wynalazków życie jest jedno kupujcie tylko firmowe opony z młodymi DOTAMI (roczniki młode) bo stare to dobre wino i skrzypce .Nie polacam allegro bo cwaniaki przerabiają roczniki opon z starych robią nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.