Zajarany_zyciem Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 POKROWCEhttp://allegro.pl/pokrowiec-na-moto-biketec-277x104x143-i3556613765.htmlhttp://allegro.pl/pokrowiec-antykorozyjny-moto-detail-rozm-s-l-i3563601220.htmlhttp://allegro.pl/pokrowiec-na-motocykl-skuter-moto-magnus-xl-okazja-i3575760924.html PODNOŚNIKIhttp://allegro.pl/podnosnik-motocyklowy-stojak-500kg-wzmacniany-geko-i3561825993.htmlhttp://allegro.pl/podnosnik-motocyklowy-stojak-motocykl-680kg-sn4101-i3573178831.html Moto będzie stało w garażu murowanym, z betonową podłogą, nieogrzewany natomiast w zabudowie szeregowej otoczony z trzech stron innymi garażami. Do garażu również będzie parkowany samochód. Jest to mój pierwszy sezon. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale moto nowe (kupione w tym roku w salonie z zerowym przebiegiem), a model nc700s. Moje pytania do was są takie:1. Warto bawić się w pokrowiec na zimę? Jeśli tak to czy warto kupić te droższe czy ten najtańszy starczy?2. Warto kupować podnośnik na zimę?3. Czy na podnośniku nie ma jakiś naprężeń, które mogą wpływać negatywnie na moto?4. Na co zwrócić uwagę przy wyborze podnośnika?5. Jakieś inne rozwiązana na zimę odnośnie zabezpieczenia motocykla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Moim zdaniem trochę przesady. W garażu nie jest Ci potrzebny pokrowiec przeciwdeszczowy - a jedynie od kuzu i przewiewny, żeby para sie nie kondensowała pod nim. Ewentualnie szczelny ale pod nim worek osuszający. http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10005049 Jam masz centralkę, to Ci wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajarany_zyciem Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Moim zdaniem trochę przesady. W garażu nie jest Ci potrzebny pokrowiec przeciwdeszczowy - a jedynie od kuzu i przewiewny, żeby para sie nie kondensowała pod nim. Ewentualnie szczelny ale pod nim worek osuszający. http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10005049 Jam masz centralkę, to Ci wystarczy.Nie mam centralnej stopki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 W sumie chodzi o odciążenie opon, albo o przetaczanie motocykla co jakiś czas. Nie wiem jaki wpływ może mieć na ramę podparcie jest przez 3-5 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Możesz nic nie robić nic nie kupować.Tylko upewnij się do ilu stopni masz płyn chłodzący.W zasadzie to i tego nie musisz robić jak moto nowe ale dla świętego spokoju ja bym sprawdził.Możesz wyciągnąć akumulator,co 3 m-ce przetoczyc parę cm moto aby opony sie nie odkształciły i nic więcej.Motocykla nie przepalać nie gazować.Akumulator nie wyciągany trzymał mi 4 lata potem był do wymiany.Dokladnie obmyć z soli,nie być nadgorliwym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poszukiwacz_500 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Dokładnie, moto to nie obraz Picasso, nie trzeba się z nim cackać. Pokrowiec taki żeby oddychał, zwykły koc starczy żeby się nie zakurzył, podnieść ciśnienie w oponach, co jakiś czas można przetoczyć żeby się nie odkształciły i akumulator zabrać do domu, przed sezonem naładować i to wystarczy. Mycie przed garażowaniem też dobry pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasakiER6 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 ja do swojego kupilem podnosniki na allegro za 170zł komplet na przód i tył - super spełniają swoje zadanie, od czasu do czasu postawie moto na nich jak smaruje łańcuch no i na zime stawiam, a pokrowiec mam najtanszy z lidla i szczerze mowiac to jak dla mnie dobry traf, moto jednak strasznie sie kurzy, niby nic ale jak przykryjesz pokrowcem to na wiosne tylko sciagasz pokrowiec, wkladasz aku i mozesz smigac, nie trzeba nawet myc motonga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Z tym odkształcaniem się opon to jakiś mit. Nie jedne zimowanie przestało moto tylko na bocznej stopce i nic się nie chciało odkształcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Zależy jakie kupisz.Kup taką lepszą sportową gumę ,przyjdź za 3 m-ce i przejedź ręką.Placek płaski masz jak nic.Nawet na świeżej diablostradzie wystarczy że stoi na kafelkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 W poprzednim moto przez 5lat tylko michelin pilot sport i power i brak wibracji w czasie jazdy przez "niewłaściwe" zimowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosKurczakos Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Sorki że tak się podpinam pod temat ale ja mam inny dylemat a mianowicie czy spuszczać paliwo z gaźników czy nie ?Jedni piszą że tak bo syf , problemy z odpaleniem , inni natomiast piszą aby nie spuszczać bo uszczelki , bo problem z odpaleniem ...Jak Wy drodzy koledzy robicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 W poprzednim moto przez 5lat tylko michelin pilot sport i power i brak wibracji w czasie jazdy przez "niewłaściwe" zimowanieTo są stare opony sportowe.Tego nie wyczujesz,dopiero poczujesz jak już jest za późno.Power pure leżał niecały miesiąc na regale i się odkształcił ale nie na stałe bo w porę go zabrałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poszukiwacz_500 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Sorki że tak się podpinam pod temat ale ja mam inny dylemat a mianowicie czy spuszczać paliwo z gaźników czy nie ?Jedni piszą że tak bo syf , problemy z odpaleniem , inni natomiast piszą aby nie spuszczać bo uszczelki , bo problem z odpaleniem ...Jak Wy drodzy koledzy robicie ?Ja zeszłej zimy nie spuszczałem i moto na wiosne odpaliło za 2-gim strzałem. Też słyszałem o tym że ponoć lepiej spuścić, jednak mój znajomy przez kilka sezonów użytkowania gaźnikowca nigdy nie spuszczał i nie miał żadnych problemów z zatkanym gaźnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Sorki że tak się podpinam pod temat ale ja mam inny dylemat a mianowicie czy spuszczać paliwo z gaźników czy nie ?Jedni piszą że tak bo syf , problemy z odpaleniem , inni natomiast piszą aby nie spuszczać bo uszczelki , bo problem z odpaleniem ...Jak Wy drodzy koledzy robicie ?Ja raz spuściłem i potem wychechłałem prawie cały akumulator samochodowy przy odpalaniu na wiosnę. Trzeba napełnić 4 gaźniki, a pompa działa tylko, jak się silnik kręci. Bez spuszczania zresztą też źle odpala na wiosnę, ale tylko ten pierwszy raz. Teraz podłączam pompę na "krótko" aż napełni gaźniki, a potem ssanie, szkyrt i chodzi od kopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 To są stare opony sportowe.Tego nie wyczujesz,dopiero poczujesz jak już jest za późno.Power pure leżał niecały miesiąc na regale i się odkształcił ale nie na stałe bo w porę go zabrałem.Stare nie znaczy złe (do niedawna jedne z najlepszych drogowych), szczególnie w odniesieniu do tego pure co się ponoć sam od siebie zniekształca...dziwne. Chociaż niedawno całkiem sporo naczytałem się testów, itp zanim wybrałem coś dla siebie do odmiany od michelina i w jakimś porównaniu pisali, że pure ma miększe boki od zwykłego powera. Mam pod ręką nową bt16pro i supercorsy, stoi to ze dwa miesiące i nic się z nimi nie dzieje. Niech każdy zimuje sprzęta w sposób wg siebie najwłaściwszy Tylko co z biednymi sprężynami zaworowymi, zawsze któreś zostaną w pozycji ściśniętej...mogą się odkształcić Co do gaźników i spuszczania paliwa to nigdy tego nie robiłem, za to na wiosnę zawsze było ciężko, konieczne kable rozruchowe i prąd z auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Stare nie znaczy złe (do niedawna jedne z najlepszych drogowych), szczególnie w odniesieniu do tego pure co się ponoć sam od siebie zniekształca...dziwne. Chociaż niedawno całkiem sporo naczytałem się testów, itp zanim wybrałem coś dla siebie do odmiany od michelina i w jakimś porównaniu pisali, że pure ma miększe boki od zwykłego powera. Mam pod ręką nową bt16pro i supercorsy, stoi to ze dwa miesiące i nic się z nimi nie dzieje. Niech każdy zimuje sprzęta w sposób wg siebie najwłaściwszy Tylko co z biednymi sprężynami zaworowymi, zawsze któreś zostaną w pozycji ściśniętej...mogą się odkształcić Co do gaźników i spuszczania paliwa to nigdy tego nie robiłem, za to na wiosnę zawsze było ciężko, konieczne kable rozruchowe i prąd z auta.Ale kto mówi że złe itp. Po prostu takie akcje się zdarzają,widziałem też supercorsę co sama spękała od mrozu i 8 stów w plecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasakiER6 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Postawienie na podnosnikach na pewno nie zaszkodzi motocyklowi tak samo jak przykrycie go jakas plandeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Nie udzielam dobrych rad więc napiszę tak:Kiedyś miałem podnośniki ale jak się ostatecznie pożegnałem z motocyklami to wywaliłem na złom. Kiedy znowu kupiłem ściga to poczytałem o odkształceniach opon i zawieszeń i po podciągnięciu wciągarką 50 cm nad siemię zostawiałem na zimę wisieć w powietrzu (wciągarka była, przykręciłem tylko ,,uszy'' do sufitu). Było to wygodne bo nie trzeba było się schylać aby podłubać coś przy moto.Kiedy dokupiłem drugiego motonga to przez wrodzone lenistwo olałem obydwa. R1 stoi na kosie a Fazer na centralnej podstawce całą zimę. Przetaczam tylko ściga gdy nastaje odwilż i chce mi się otworzyć garaż. Żadne opisywane cuda z gumami się nie dzieją. Paliwa z gaźników nigdy nie spuszczałem w żadnych gaźnikowcach, wystarczało podładować akumulator przed odpaleniem i zapalały bez problemu. Garaż mam nieogrzewany więc rzecz jasna akumulatory zimują w domu i są podładowywane co jakiś czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piro Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Gdybyś miał sportowe gumy z miekkiej mieszanki to po miesiącu może dwóch nie przetaczając moto miałbyś flatspoty ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.