Vanish Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Panie i Panowie, ciekawi mnie Wasza opinia. Śmigam obecnie KTM LC4 SM i luźno zastanawiam się nad przesiadką na coś typowo szosowego - tak żeby od czasu do czasu też śmignąć jakąś średniej długości traskę czy tam przejechać kawałek autostrady bez bólu. Miałby to być naked, a konkretnie chodzą mi po głowie Triumphy Street i Speed Triple i KTM Super Duke 990.Co mnie trzyma przy SuperMoto to przegigantyczna frajda z jazdy, czy taki nakedzik nada się do wyskoczenia na godzinkę popajacować po okolicy a jednocześnie ogarnie traskę powiedzmy ok. 300-400km? Nie oczekuję tu jeżdżącego tapczana z toną owiewek, bardziej zależy mi na "radosnej", żwawej maszynce którą można też pobawić się na winklach czy posłać na gumę, w większości będę jednak jeździł "po okolicy". I co myślicie o wypisanych przeze mnie sprzętach? Który wybralibyście i dlaczego? Aha, mam 172 cm wzrostu, więc chętnie się dowiem jak przy takich gabarytach jeździ się tymi motocyklami. Z Kata sięgam do ziemi palcami jednej stopy i przy jego masie nie przeszkadza mi to, ale wysokość jest brana pod uwagę. Ewentualny budżet ok. 20k, niestety musiałbym sprzedać pomarańczkę (brak miejsca w garażu na 2 moto..). Gdyby ktoś dał się przymierzyć do którejś z maszyn to w ogóle byłoby super, w zamian mogę udostępnić Kata w tym samym celu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Mam bardzo podobny problem Podpinam się pod temat Rozum mówi street triple jednak serce ciagnie za Super Duke'em ;] Większy triumph waży więcej niż wyżej wymienione a generalnie do zabawy sprzet ma być lekki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Ja bym wzial KTMa , no ale to nie o mnie chodzi Sam tym nie latalem dlatego nie moge nic powiedziec,ale znajomek lata tym bodajze 3 sezon i jest bardzo zadowolony.Przeloty dzienne to on juz robil sporo wieksze jak 300 czy 400km Moze sie przyda http://www.scigacz.pl/Triumph,Speed,Triple,vs,KTM,Super,Duke,990,1438.htmlUdanego wyboru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Przestarzały test już...KTM tylko po 2008 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanish Opublikowano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 A jeśli o mnie chodzi to trafił się w okolicy ładny Z1000 '07 i wziąłem jak chcesz moto typowo do zabawy, latania na kole i denerwowania niebieskich to bierz SM, mam, polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 I jak Z'tka? Generalnie ciężko porównać z tym czym jezdziles wczesniej - bo to inna klasa ale chodzi mi o relacje V do R4, jak to wygląda?Naczytałem sie już dużo, zależy mi wyłącznie na zdaniu użytkowników którzy, tak jak Ty teraz, są świeżo po przesiadce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanish Opublikowano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Latałem jednogarowcem, różnica jest gigantyczna. A więc tak, kupiłem Zetę żeby polatać z kumplami na ścigach/golasach i śmignąć jakąś 300-400km traskę bez bólu. Różnice jeśli chodzi o silnik: elastyczność lepsza w r4 - mniej mieszania biegami przy spokojnej jeździe i nie szarpie łańcuchem na najniższych obrotach, za to moc przychodzi tak od 6k na obrotomierzu. Wibracje dużo mniejsze (zresztą LC4 akurat chodzi jak młot pneumatyczny). R4 jest dużo spokojniejsze, nie wyrywa tak na koło (skoryguję to przełożeniami ) - co nie znaczy, że nie idzie! Po prostu jest bardziej, hmm, przyjazna, jak chcesz to jedziesz na spacerek, jak chcesz to zapierdalasz. LC4 (po lekkim dłubnięciu co prawda) ma tylko 2 tryby ognia: "postój" i "pełny ogień". Przyspieszenie i vmax oczywiście lepsze w r4 - koniaż mówi sam za siebie. Masę Zety czuć ale głównie przy ręcznym przestawianiu, w jeździe jest dość zwinna jak na taką wagę, oczywiście na ciasnych winklach SM zdziała więcej, za to na łukach i przy wyższych prędkościach stabilność Kawy jest znacznie lepsza. Wygoda jest lepsza na Zecie, siedzenie co prawda trochę twarde ale to pierdoła - oddać do przeróbki i spokój. Heble w kacie super (ale też masa moto mała, no i napis "Brembo" skraca drogę hamowania sam w sobie ), w Z bardzo dobre, ale przyda się im stalowy oplot, który założę na wiosnę. Na koniec oczywista oczywistość, SM dużo lepiej ogarnia dupiate drogi / ofrołd. Jeśli chodzi o zastosowania tylko drogowe, Z jest bardziej uniwersalny. No i nie masz reakcji alergicznej na autostradę Z teog co miałem kontakt z V2 - ich charakterystyka jest gdzieś po środku. Za dobrego SD czy Tripla trzeba się trochę wybulić, sporo więcej niż za Z z tego samego rocznika ale jak fundusze Cię puszczają to czemu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Dzięki ostro za elegancki opisik, nie wiem czemy myslalem ze w tym Twoim kacie jest V ;] Właśnie jest problem bo Super Duka ciężko dostać dobrą sztuke bo jest to dość rzadki motocykl. Niemniej jednak po przeanalizowaniu i wzięciu pod uwage 600RR, CB 1000, Triumphów Street/Speed/Daytona, Z 750 - 1000 to KTM wydaje się najciekawszym wyborem. Solidna rama, zawiasy zajebiste, hamulce kosa, waga 200kg zalany!, jak na koło ucieknie to z silnikiem sie nic nie dzieje, odpowiedni układ cylindrów (moc 120 koni i 100nm) do tego co jeżdżę - nie cierpię autostrad (prędkości 200+ na otwartej przestrzeni) czy jeżdżenia po miescie pełnym puszek. Moto NIE ma służyć jako dojazdy na uczelnie czy jeżdżenie po bułki tylko do luźnego latania wieczorem czy w niedziele rano - kiedy to na trasie jest praktycznie pusto i nie ma tirów. Minusem zdecydowanie jest cena no i spalanie.Tak czy owak Yamaha musi się sprzedać, potem do kwietnia jest czas więc może cos sie znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanish Opublikowano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 nie wiem czemy myslalem ze w tym Twoim kacie jest V ;] Ano pewnie dlatego żo oprócz singli Austriacy produkują tylko fałki W Kacie mnie najbardziej przekonuje osprzęt - zawias, heble, waga i rozrywkowy silnik. Jako weekendowy terrorysta powinien dać radę, a i na co dzień sobie poradzi więc powodzenia w szukaniu. Jak kupisz zgłoś się na PW, chętnie się zgadam na jakieś latanie z oględzinami maszynki. W sumie jak nie kupisz też możemy pośmigać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Jeden ziomek wystawił spoko: http://allegro.pl/ktm-super-duke-990-acrapovic-i3542735875.htmlCena w miare a i tłumiczek akcesoryjny. W sumie mam 30 km wiec i na miejscu.Ciekawe jak stan, szkoda tylko ze nie 2008+ (wiem ze cena wtedy zupelnie inna) Spoko spoko jak kupie to na pewno sie zgłosze 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanish Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Po fotach zaje, cena ok, ja bym obejrzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Jest kilka niedociągnięć w tej wersji przed 2008, i ta lampa, o czym KTM myślał projektując tą lampę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Byłem dzis oglądnąć tego DUKA i robi niesamowite wrażenie, jaram sie do teraz jak pochodnia. Żałuj z tą Z'tka A tak na poważnie to oba motocykle kosa bandziory, ale ten KTM TO JEST TO co ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanish Opublikowano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Jaeździ tak jak wygląda? Jednak co KTM to KTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 No wrażenie nieziemskie, jeszcze nie miał db killerów w akrapach więc dosyć ciekawa opcja. Mało tego miał zamontowaną kiere fajną , byla stosunkowo płaska i szeroka więc pozycja nieco bardziej leżąca(nie całkiem) i myśle ze po zamontowaniu owiewki można byłoby pogonić troche więcej niż te 160-170 i łba by nie urywało. W fz6 bez żadnej szybki przy 160 już nieco wieje. Ciekawe czy zabieg z tą kierą i szybką poprawi conieco przyjazny Vmax?Jutro może podjade do Bielska oglądnąć, sztuka po 2008 roku, ciekawe czy dają sie przejechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diter_ Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Jeden ziomek wystawił spoko: http://allegro.pl/ktm-super-duke-990-acrapovic-i3542735875.htmlCena w miare a i tłumiczek akcesoryjny. W sumie mam 30 km wiec i na miejscu.Ciekawe jak stan, szkoda tylko ze nie 2008+ (wiem ze cena wtedy zupelnie inna)Spoko spoko jak kupie to na pewno sie zgłosze Hmm. A gdzie ten duke ma prawe lustro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
becker Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Hmm. A gdzie ten duke ma prawe lustro? hehe, na skrzyżowaniu Polnej i Zdzieszowickiej, przy barierce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.