Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Problem z pradem w Yamaha Xj600s


ankafi

Rekomendowane odpowiedzi

Po wywrotce na parkingu "zginal"prad "ciemno" na zegarach ,po czekaniu na przyczepe ok.20min wszystko wrocilo do normy prad sie pojawil i mozna bylo jechac "o wlasnych silach".Po kilku dniach problem pojawil sie na nowo ,po przejechaniu ok.10km motocykl zaczal tracic moc (przypominalo to brak paliwa;)?)i znowu "ciemno" na zegarach.Kolejny telefon po przyczepe i kolejny raz po ok 20min problem znikl.Prosze o porade i pomoc co to moze byc?Jestem "swierzynka" :( (prawo jazdy i motocyk)l!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator sprawdzony :) klemy i styki sprawdzone!!Blondynka ale nie do konca ;) Gdzie ten czujnik przechylu? (instrukcje mam tylko po angielsku i niemiecku znam niewlasciwy jezyk)Dzieki za podpowiedzi :(

Od czujnika przechyłu nie zrobi Ci się ciemno na zegarach a masz go pewnie z przodu w okolicy światła i dostęp nie będzie łatwy bo widzę że S czyli owiewka ^^

jaki rok moto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam schemat elektryczny Twojego cacka i tak na szybko zerknąłem

Straciło się dosłownie wszystko?

Jeżeli klema przy aku nie jest zaśniedziała bądź luźna to otwórz "skrzynkę" z bezpiecznikami (5 bezpieczników) gdzieś obok aku i zerknij czy są tam aby dobrze ulokowane (chodzi o główny bezpiecznik)

jeżeli jest wszystko ok to przekręć kluczyk i w tej skrzynce pomierz napięcia, (miernik 12V DC i jeden koniec do minusa aku, 2 do bezpieczników)

na głównym powinno być zawsze a na trzech innych po przekręceniu kluczyka w pozycje ON na piątym gdy kluczyk w pozycje postoju
oczywiście najlepiej było by to robić w momencie "uśpienia moto" bo inaczej ciężko będzie znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadam hurtem rok produkcj to 1999.Ladowanie jest a stacyjka siedzi bez luzow.Jak nie bylo pradu to przy przekrecaniu kluczyka slychac bylo "pykniecie"z prawej strony pod kanapa(brzmialo jak pykniecie stycznika)???

 

to jest myślę spora podpowiedź, jakiś przekaźnik bezpiecznik czy inne huje muje dzikie węże tam świrują :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli bezpieczniki będą ok to sprawdź kabel dochodzący i odchodzący od kostki z bezpiecznikami, potrafi się przełamać i stykać a w najmniej spodziewanym momencie rozłączyć, również pod wpływem ciepła czy ruchu motocykla. Było tak w XJ-cie 900, sprawdź tez czy masz bezpiecznik koło akumulatora ten rozłączający prąd od wszystkich łaczy i bezpieczników może ktoś go usunął i teraz są problemy na połaczonych kablach, też już to widziałam, jeśłi i to nic nie da trzeba koło stacyjki posprawdzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.