ankafi Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Po wywrotce na parkingu "zginal"prad "ciemno" na zegarach ,po czekaniu na przyczepe ok.20min wszystko wrocilo do normy prad sie pojawil i mozna bylo jechac "o wlasnych silach".Po kilku dniach problem pojawil sie na nowo ,po przejechaniu ok.10km motocykl zaczal tracic moc (przypominalo to brak paliwa;)?)i znowu "ciemno" na zegarach.Kolejny telefon po przyczepe i kolejny raz po ok 20min problem znikl.Prosze o porade i pomoc co to moze byc?Jestem "swierzynka" (prawo jazdy i motocyk)l!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Luźna klema na akumulatorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmi89 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 nie jest to przypadkiem czujnik przechyłu ? styki na klemach sprawdzone ? może akumulator uszkodzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ankafi Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Akumulator sprawdzony klemy i styki sprawdzone!!Blondynka ale nie do konca Gdzie ten czujnik przechylu? (instrukcje mam tylko po angielsku i niemiecku znam niewlasciwy jezyk)Dzieki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 ładowanie jest? Stacyjka nie ma luzów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek5 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Pewnie jakieś gadżety bez bezpiecznika robią cie w konia i pewnie wtedy lało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swirekk Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Akumulator sprawdzony klemy i styki sprawdzone!!Blondynka ale nie do konca Gdzie ten czujnik przechylu? (instrukcje mam tylko po angielsku i niemiecku znam niewlasciwy jezyk)Dzieki za podpowiedzi Od czujnika przechyłu nie zrobi Ci się ciemno na zegarach a masz go pewnie z przodu w okolicy światła i dostęp nie będzie łatwy bo widzę że S czyli owiewka ^^jaki rok moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmi89 Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 sory nie zauważyłem info o ciemnych zegarach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ankafi Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Odpowiadam hurtem rok produkcj to 1999.Ladowanie jest a stacyjka siedzi bez luzow.Jak nie bylo pradu to przy przekrecaniu kluczyka slychac bylo "pykniecie"z prawej strony pod kanapa(brzmialo jak pykniecie stycznika)??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swirekk Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 mam schemat elektryczny Twojego cacka i tak na szybko zerknąłemStraciło się dosłownie wszystko?Jeżeli klema przy aku nie jest zaśniedziała bądź luźna to otwórz "skrzynkę" z bezpiecznikami (5 bezpieczników) gdzieś obok aku i zerknij czy są tam aby dobrze ulokowane (chodzi o główny bezpiecznik)jeżeli jest wszystko ok to przekręć kluczyk i w tej skrzynce pomierz napięcia, (miernik 12V DC i jeden koniec do minusa aku, 2 do bezpieczników)na głównym powinno być zawsze a na trzech innych po przekręceniu kluczyka w pozycje ON na piątym gdy kluczyk w pozycje postojuoczywiście najlepiej było by to robić w momencie "uśpienia moto" bo inaczej ciężko będzie znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmi89 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Odpowiadam hurtem rok produkcj to 1999.Ladowanie jest a stacyjka siedzi bez luzow.Jak nie bylo pradu to przy przekrecaniu kluczyka slychac bylo "pykniecie"z prawej strony pod kanapa(brzmialo jak pykniecie stycznika)??? to jest myślę spora podpowiedź, jakiś przekaźnik bezpiecznik czy inne huje muje dzikie węże tam świrują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ankafi Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Dzieki za podpowiedz ,zobaczymy ,jak nastepnym razem "odpali jazabka"to mam juz umowionego elektryka"pod para"i na gwizdkach przyleci sprawdzac.Dam znac co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek-J-bie Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Ściągaj kanape , ręka na bezp , przekaźnikach i ten który poczujesz- do wymiany. Lub czyszczenia - idzie go rozebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soprano Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Jeśli bezpieczniki będą ok to sprawdź kabel dochodzący i odchodzący od kostki z bezpiecznikami, potrafi się przełamać i stykać a w najmniej spodziewanym momencie rozłączyć, również pod wpływem ciepła czy ruchu motocykla. Było tak w XJ-cie 900, sprawdź tez czy masz bezpiecznik koło akumulatora ten rozłączający prąd od wszystkich łaczy i bezpieczników może ktoś go usunął i teraz są problemy na połaczonych kablach, też już to widziałam, jeśłi i to nic nie da trzeba koło stacyjki posprawdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.