Jump to content
Forum Śląskich Motocyklistów

Recommended Posts

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja mam info :D Najwyższa pora założyć.

 

o zgrozo, ja się przymierzam od paru dni.... nie sądziłam, że się dam przekonać :blink: Michale podrzuć mi proszę nick to Cię dodam do znajomych, będziesz moim pierwszym znajomym :D

 

sama się zreflektuję- najmocniej za OT

Link to post
Share on other sites

Moi drodzy!!! w piątek debiut;))) liczę na Wasze szczere oceny ale i na wsparcie;))) szukajcie na upc telewizji Jaworzno dla Ciebie, a gdyby było to poza Waszym zasięgiem to po premierze o 20,30 w piątek puszczamy nasz pierwszy odcinek na you tubie;)))

 

co w pierwszym odcinku? przygotowanie moto do sezonu - i tu w głównej roli moja Suzi;))) relacja z Moto Serca w Dąbrowie Górniczej...rozmowa z Kajetanem Kajetanowiczem ...i wizyta w salonie Toyoty;))) 

Link to post
Share on other sites

Myślę , że jak zobaczysz mój debiut będziesz daleki jak i ja od czerwonego dywanu ale ....faktycznie dawno nie byłam plecaczkiem;))))

No to koniecznie trzeba Cię przeplecakować !!

Co byś nie odwykła :P  :D

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Przykro mi to przyznac ale po obejżeniu odcinka stwierdzam
że to program o samochodach gdzie dodatkiem sa motocykle.. to chyba nie tak miało wygladać?

Jak to mozliwe że ponad polowa programu jest o samochodach?
Zdecydowanie za mało motocyklowy program.

Próbujecie nasladowac znakomity zreszta program Zietarskiego.
Oprawa graficzna git:)

Woli uzupełnienia:

Stan opony sprawdzamy poprzez tzw lamele kontrolna,
gdy zrówna sie z jej poziomem opona jest do wymiany,
także nalezy sprawdzic czy nie jest wyzabkowana
lub wytarta bardziej z którejś strony co swiadczyłoby
o zuzyciu zawieszenia lub niespranwym amortyzatorze.
Ważny jest także DOT opony jej spekanie etc.


Łancuch smarujemy po wewnętrznej stronie na wysokości połowy wachacza.
Po co sobie zygac po zebatce tylnej i usyfic wszystko WTF??
Spray sam sie rozprowadzi.
Wazne aby po psikaniu odczekac 15 min aby odparował rozpuszczalnik
ze sprayu i zgestniał na łancuchu bo cała robota psu na bude!!


Wg mnie jak dalej pójdziecie ta samochodowa droga to program bedzie daremny i skończy na niczym,
To miał byc program wg zapewnien o pasji motocyklowej a jaki jest??

Program nie wyczerpuje do konca tematyki dotyczacej motocykli który aktualnie poruszacie jest pobiezny.

Odnosze wrazenie i to chyba nie tylko ja że kompletnie brak wam pomysłu na realizacje programu.
Gdyby odemnie miał zależec program w kazdym odcinku zawarłbym prezentacje innego popularnego uzywanego motocykla wraz z opisem wad zalet.
Wizyta w salonie motocyklowym(wybranym) prezentacje modeli testowych ew rozmowa o nowinkach technicznych.
Prezentacje nowych motocykli, prezentacje odziezy motocyklowej 
Spory plus dla was że chcecie pokazac serwisowanie motocykla czyli smaki kuchni.
Jezeli juz chcecie prowadzic wywiady dobrze byłoby gdyby brały w nich udział osobistości swiata motocyklowego 
Wybrałbym sie takze do WORD lub prezentacje szkół jazdy aby ten program był także dla tych którzy swoja droge chca rozpocząc.

Link to post
Share on other sites

Pozwolę sobie dorzucić moje spostrzeżenia do tego co napisał kol. DANVIELD : Aby opis danej czynności czy serwisowania danego modelu moto miał sens to powinien zawierać wszystkie czynności wymagane w danej sytuacji. Np Wiosenny przegląd musi obejmować wszystko co zrobić powinniśmy, a jeśli niema na to czasu w programie to powinno zostać powiedziane co oprócz pokazanych rzeczy jeszcze trzeba zrobić i skontrolować przed wyjazdem na drogę.Programem będą się kierować być może młodzi motocykliści i co będzie jeśli np nie skontrolują klocków hamulcowych bo na filmie o tym nie mówili ? O ile program ma być dla motocyklistów to wydaje mi się że dobrze aby tam znalazło się odrobinę czasu dla mechaników.Parę minut na pokazanie np wymiany płynu w lagach czy jak usunąć daną usterkę. Jeśli program ma być dla wszystkich zmotoryzowanych to obok samochodów można by tam przedstawiać kolejne typy nowych i starszych maszyn na których latamy... :)

Link to post
Share on other sites

Ja dodam od siebie, odnośnie pierwszej części,  ciężko się słucha prowadzącego, niby udaje wyluzowanego ale po głosie strasznie spięty i przez co mówi troche jak "zamotany" do tego momentami zalatywalo klimatem jak z programu tvn - zakup kontrolowany..

 

Część druga, zdecydowanie lepiej prowadząca daje radę..wywiady itd jak najbardziej OK..co do serwisu motocykli to tak jak wspomnial DANVIELD jest dobrym pomyslem swoją drogą był kiedyś taki program nazywal sie "Motocyklicznie" na TVN bardzo dobry jak chodzi o techniczne sprawy - wiec jest sie na czym wzorować w tej kwestii)

 

także reasumując zdecydowanie za mało o motocyklach  czego się obawiałem napoczątku..i "za dużo" mówienia o apteczkach w części o moto najpierw w czasie wywiadu z kajetanowiczem a pozniej na koniec, wrażenie jakby się oglądało "klinike doktora szczyta" :lol: ...nie przyczepił bym się do tego gdyby w części pierwszej filmu prowadzący coś o tym wspomniał ale nic.. i tak to wygląda jakby w moto apteczka była najważniejsza a w samochodzie ważniejsze czy plastiki nie trzeszczą ...dziękuje za uwagę :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.