Rafix Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Witam. Ambitnie zabrałem się za wymiane uszczelniaczy oraz oleju w lagach. Niestety utknąłem.. Mianowicie, nie potrafie wyjąć uszczelki olejowej. Uszczelki były w kiepskim stanie to też chyba zdążyła się "zrosnąc" z goleniem. Nie mam już pomysłu jak ją wydobyć. Mam jeszcze pytanie, rura gdy ją wysuwam napotyka na opór, czy opór ten w całości opiera się na tej nieszczęsnej uszczelce? Jeśli tak może dałoby radę tak długo i silnie próbować wysunąc rurę aż uszczelka wyjdzie? Dołączam zdjęcie.Prosze o rady. http://img339.imageshack.us/img339/1201/laga2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haidi Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Metoda siłowa czyli owijasz goleń ręcznikiem/szmatą i wsadzasz w imadło, a następnie mocnymi ruchami ciągniesz za rurę nośną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafix Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Dziękuję za odpowiedź jutro rano spróbuję i odrazu zdam relacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electric Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Wykręciłeś śrubę od spodu goleni która trzyma lagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 dokładnie miałem to napisac, bo tak to może sobie szarpać. Uwazaj żeby przy wyciąganiu nie uszkodzic panewek krytych teflonem bo wtedy obie do wymiany;)http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT8zb3X3twciowVNhxPG7BLjsnZYH7pS6rEGCjyg9IjN17upZOhZA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafix Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Tak wykręciłem śrube na spodzie goleni. Postaram się nie uszkodzić panewek, z tym że napewno będę musiał się nieźle z tym posiłować zanim puści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy-rider Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 często tak się dzieje gdy np dostanie się woda i zacznie tam wszystko korodować. Typowe u anglików.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haidi Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Rzeczywiście, nie wiem skad wzialem założenie, że śruba z dołu jest wykręcona. Na szczęście koledzy szybko zareagowali powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafix Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Faktycznie motocykl jest niestety sprowadzony z Anglii. Od wczoraj zalewam co jakis czas uszczelke WD-40, moze w końcu zmięknie Jutro dam znać jak mi poszło. Dzieki wszystkim za zaangażowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabuster Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Wyjąłeś pierścień zabezpieczający nad uszczelniaczem olejowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafix Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 A więc udało się Zastosowałem metodę siłową. Po bardzo męczącym i czasochłonnym szarpaniu w końcu uszczelka zaczęła wychodzić. Powodem problemów była oczywiście korozja.. Dziękuję wszystkim za rady ! Dołączam zdjęcie z efektem końcowym. Pozdrawiam http://img835.imageshack.us/img835/1977/laginowe.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlodzieniec Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 rafix, tez mam u siebie to do zrobienia , ale nie wiem jak sie za to zabrać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 rafix, tez mam u siebie to do zrobienia , ale nie wiem jak sie za to zabrać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlodzieniec Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 no wiesz, nie bardzo mi sie usmiecha wywalić 3 stówki na mechanika, wole sam zrobić w autach przekładam silniki i inne cuda, ale o motor to wole najpierw uzyskać jakieś wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.