Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

wyświetlacz biegów od chinczyka


Rekomendowane odpowiedzi

Działał bedzie. Jesli jakosc wykonania jest dla ciebie do pominięcia, to mozna montowac.

I tak jak napisałes, wyswietla bieg porównując predkosc i obroty silnika, czyli po montazu trzeba bedzie go raz nauczyć kiedy jest jaki bieg.

 

Sprawa uzyteczności tego w blackbirdzie moze byc dyskusyjna :) Niemniej jednak miły gadzet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki wyświetlacz - to chyba zbędny bajer...Będziesz co chwilę na niego patrzył przy redukcji biegów? Myślę, że ogarnięcie przełożeń, to chyba nie jest jakaś wielka sztuka... Wiadomo, bieg neutralny, który czasami łatwiej, czasami trudniej się wbija...ale pozostałe? No ale, każdemu wedle potrzeb...Chyba w chińskich motorowerach fabrycznie coś takiego montują...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki wyświetlacz - to chyba zbędny bajer...Będziesz co chwilę na niego patrzył przy redukcji biegów? Myślę, że ogarnięcie przełożeń, to chyba nie jest jakaś wielka sztuka... Wiadomo, bieg neutralny, który czasami łatwiej, czasami trudniej się wbija...ale pozostałe? No ale, każdemu wedle potrzeb...Chyba w chińskich motorowerach fabrycznie coś takiego montują...

 

Widzisz, zdziwiłbyś się w ilu motocyklach wyświetlacz biegów jest montowany. I przy pewnym stylu jazdy jego pomoc jest wręcz nieoceniona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, zdziwiłbyś się w ilu motocyklach wyświetlacz biegów jest montowany. I przy pewnym stylu jazdy jego pomoc jest wręcz nieoceniona.

Dokladnie ! Ja nie mam absu i jak hamuję (gwałtownie) to tylne koło idzie w bok bo ja daję po pizdzcie na hamulcu i go prowadzę bokiem przy czym zbijam biegi żeby od razu ruszyć bo nie zablokuję całego pasa żeby zbić z 6 w dół ... :) Przydaje się to w cholerę ale ciężko jest jak jeszcze operujesz przednim to już trzeba poćwiczyć bo może Cię przewalić na bok i szlif piękny po ziemi poleci hehe ale bokiem latać bez absu i te piski opon ... i miny przechodniów ! Bezcenne ! Ostrzeżenie ! Guma szybko schodzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie ! Ja nie mam absu i jak hamuję (gwałtownie) to tylne koło idzie w bok bo ja daję po pizdzcie na hamulcu i go prowadzę bokiem przy czym zbijam biegi żeby od razu ruszyć bo nie zablokuję całego pasa żeby zbić z 6 w dół ... :) Przydaje się to w cholerę ale ciężko jest jak jeszcze operujesz przednim to już trzeba poćwiczyć bo może Cię przewalić na bok i szlif piękny po ziemi poleci hehe ale bokiem latać bez absu i te piski opon ... i miny przechodniów ! Bezcenne ! Ostrzeżenie ! Guma szybko schodzi :D

 

Za cholerę nie wiem o co Ci chodziło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za cholerę nie wiem o co Ci chodziło :)

 

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJ4OQ29E8GBl3Zfz8dAunKt6nDeLzrQ2s-u5bknFrJN6alrs8B8g

Coś w tym stylu tylko ja to bardziej ciągne w bok :D;) Tylko że na ulicy nie pociągniesz go jak przed Tobą jedzie auto i przy tym musisz zbijać biegi bo jak zahamujesz do 0 na 6 biegu a on Ci ruszy (np przejście dla pieszych) to zbijaj w miejscu z 6 do 1/2 to zanim zbijesz to się tylko ludzie wkurwią :D (potrzebne to jest po to byś wiedział na jakiej prędkości na jaki bieg zrzucać bo po ząbkach pojedziesz jak pociągniesz go do 1"dynki a na blacie będzie 40"stka - mówię o 125 :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:blink:

 

 

chodzi wam o zblokowanie tylnego koła przy szybkiej redukcji? 

zdarza się i nie jest to problem. ale tak wlasnie hamuje sie silnikiem.

redukować biegi i patrzec na wyswietlacz? po co? najczesciej jezdzi sie na kilku pierwszych biegach, mamy wtedy najwieksze wyczucie biegów.

a w trasie pomiedzy 5 a 6 przy wyzszych predkosciach to juz roznie ;) 

 

najczesciej to czlowiek szuka 7 biegu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:blink:

 

 

chodzi wam o zblokowanie tylnego koła przy szybkiej redukcji? 

zdarza się i nie jest to problem. ale tak wlasnie hamuje sie silnikiem.

redukować biegi i patrzec na wyswietlacz? po co? najczesciej jezdzi sie na kilku pierwszych biegach, mamy wtedy najwieksze wyczucie biegów.

a w trasie pomiedzy 5 a 6 przy wyzszych predkosciach to juz roznie ;)

 

najczesciej to czlowiek szuka 7 biegu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Redukować mozna tylko w dół ;)

Wyswietlacz sie przydaje moim zdaniem, ale tylko na torze i tez raczej dla rozpoczynajacych przygode z torami. Po jakims czasie przestajesz na to zerkac, bo jedzie sie szybciej i nie ma czasu ;) a biegi liczy w glowie przy redukcjach. 

Ale jak ktos chce, to czemu miałby nie załozyc, wszystko jest dla ludzi. No i fajnie wygląda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Redukować mozna tylko w dół ;)

Wyswietlacz sie przydaje moim zdaniem, ale tylko na torze i tez raczej dla rozpoczynajacych przygode z torami. Po jakims czasie przestajesz na to zerkac, bo jedzie sie szybciej i nie ma czasu ;) a biegi liczy w glowie przy redukcjach. 

Ale jak ktos chce, to czemu miałby nie załozyc, wszystko jest dla ludzi. No i fajnie wygląda ;)

 

 

Często podczas wyścigów przez adrenalinę można się w liczeniu pomylić, A taka pomyłka to cenne sekundy. Jak wejdziesz w zakręt na np. 4-tym biegu, zamiast na 3-cim to tracisz czas na przyspieszeniu na wyjściu, jak znowu zredukujesz za bardzo to Cię pozamiata i znowu tracisz czas albo wyjeżdżasz na zielone bo przecież nie wejdziesz w zakręt ze zblokowanym tyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często podczas wyścigów przez adrenalinę można się w liczeniu pomylić, A taka pomyłka to cenne sekundy. Jak wejdziesz w zakręt na np. 4-tym biegu, zamiast na 3-cim to tracisz czas na przyspieszeniu na wyjściu, jak znowu zredukujesz za bardzo to Cię pozamiata i znowu tracisz czas albo wyjeżdżasz na zielone bo przecież nie wejdziesz w zakręt ze zblokowanym tyłem.

Ja jakimś wybitnym racerem nie jestem, nie biorę udziału w wyścigach a jedynie latam po torach na trackday´ach, jednak trochę już wyjeździłem i mam pewne nawyki. Nie sposob pomylić się przy redukcjach jeśli wiesz kiedy i ile masz zredukowac a nie pamietac na jakim biegu jedziesz. Ja wiem ile biegów w dół mam lecieć przed jakim zakrętem i tylko to liczę, dwa w dół, jeden, tu trzy w dół itd.

Mówiąc o zbyt duzych redukcjach i wchodzeniu w zakret na zablokowanym kole - dobre slippery nie sa takie drogie a problem z głowy :-) Jak ktoś się ściga już bardziej na poważnie to jedno z podstawowych rzeczy.

Stąd też uważam, że wyświetlacz biegów nie jest niezbędny. Sam takowy posiadam, ale spokojnie mógłbym się obejść bez żalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.