Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

pawel.mrk

Użytkownicy
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Gliwice

Osiągnięcia pawel.mrk

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Czesc Bylaby mozliwosc zeby wynajac tam miejsce na dwa moto? Potrzebuje to na okolo tydzien, jako ze nie mieszkam juz w Gliwicach a chce przyjechac w odwiedziny - nie mamy gdzie zostawic motocykli :/ Drugi tydzien lipca mniej wiecej. Daj jakis kontakt prosze, jesli bylaby taka mozliwosc.
  2. Chyba ty nie umiesz. Zobacz ktorego postu dotyczyla moja odpowiedz, a potem siej ferment: Odpowiadałem na to co wyżej. Poza tym co jest nie tak z trackdayem za granica? Sam tak jezdze i żyje, bilety na samolot kosztuja tyle co na PKP.
  3. pawel.mrk

    Cafe Racer

    Osobiscie usunalbym "yamaha" ze zbiornika i wybral inny niz niebieski kolor, mysle ze moglby wtedy wygladac jeszcze lepiej Ja na baze planuje Ducati, bo u mnie musi byc V-ka, nie ma innej opcji. Jedne z najlepszych jakie widzialem zostaly zmontowane przez Radical z Hiszpanii. I to jest cos w co bede celował, bo mnie te sprzety rozłozyły na łopatki i długo nie mogłem sie pozbierac Sa chwile kiedy sprzedalbym jak najszybciej wszystko co mam i zaczal kompletowac czesci
  4. pawel.mrk

    Moto GP 2013

    Dokładnie tak jak napisałes, skonczylo sie na tym ze dalem sobie siana z polsatem i zaczalem ogladac na angielskich tv. Nie wspomne juz o tym ze polscy komentatorzy czasem mało mnie nie ululali do snu, kiedy nawet z nudnego wyscigu anglicy potrafia jakos wiecej energii wyciagnac i lepiej to sie oglada.
  5. Focused Events: http://www.focusedevents.com/bike-hire.asp trzeba dzwonic o ceny, maja wiekszy "wachlarz" motocykli do wyboru. No Limits: http://www.nolimitstrackdays.com/index.php/uk-trackday-info/bike-hire Firmy trzecie dostarczaja wynajmowane sprzety. I inne: http://www.ladysnootsltd.co.uk/ http://www.actiforceracing.co.uk/trackbikehire.php http://www.tracksense.co.uk/bikehire.htm Wpisz w google: track day bike hire albo rental i znajdziesz pewnie kilka wiecej, w UK jest duzo podobnych ofert. Dobre jak zastanawiasz sie na kupnem jakiegos motocykla z przeznaczeniem na tor, masz okazje go przetestowac przed zakupem.
  6. Zajebisty sprzet, sam nie wiem czy kiedys nie kupie, zawsze mi sie podobał. Gratulacje.
  7. pawel.mrk

    Moto GP 2013

    Pewnie nie puszcza na HD, tak jak i w zeszlym sezonie. Porazka troche, ale coz... Ja tam wole moto2 i moto3, bo wiecej sie dzieje, motogp to ogladam z przezwyczajenia ale emocji jakis szczegolnych poza jednym czy dwoma wyscigami zeszlego sezony to raczej nie bylo.
  8. Badz ostrozny z uzywaniem preparatow na uszczelki, bo moga sie zniszczyc. Nie wiem jak np denaturat wplywa na gume.
  9. Zanim rozbierzesz zaopatrz sie w cos do czyszczenia hamulcow, np Wurth brake cleaner oraz smar miedziany, moze sie przydac A jak juz mialbys wszystko rozbierac to mozesz wymienic przy okazji uszczelniacze na tloczkach i wszystko bedzie jak nowka
  10. Mysle ze najprosciej bedzie jesli obejrzysz jeden z filmow na yt, jest ich tam do oporu i przedstawiaja dokladnie jak odpowietrzac uklad hamulcowy w motocyklu. Najpierw z reguly odpowietrza sie sama pompe, bo bez tego odpowietrzanie calosci jest albo bardzo dlugotrwale albo wrecz niemozliwe. Wpisz na yt odpowietrzanie hamulcow w motocyku badz odpowierzanie ukladu hamulcowego i po obejrzeniu takiego filmu latwiej chwycisz niz po przeczytaniu jakiegos tlumaczenia tutaj
  11. Osobiscie pomoc nie mam jak, ale najprawdopodobniej masz zapieczony tloczek w zacisku. Mysle ze sam bys to ogarnal przy odrobinie cierpliwosci.
  12. Plus na pewno jest taki, ze wymiana swiec bedzie tansza, bo jest ich o polowe mniej A tak serio nic nie jest z nim nie tak, jesli sie nim przejechalas i ci odpowiada. Ogolnie rzecz biorac fz jest po prostu lepszym motocyklem, ale dlatego jest tez i troche drozszy. Lepsze zawieszenie, hamulce, silnik, jakosc wykonania rowniez rzuca sie w oczy. Pamietac tez trzeba ze nawet nowe GSy to w zasadzie konstrukcja nie zmieniona od roku '89, gdzie fazer byl jednak przez te wszystkie lata modyfikowany. Nie ma sie co zreszta za duzo rozpisywac, wystarczy popatrzec na strony zestawiajace stopien zadowolenia uzytkownikow ze swoich maszyn, cyfry przy fz6 beda na pewno ok dwa razy wieksze. Kazdy powinien wybrac motocykl pod swoje preferencje, nie kazdemu moze sie podobac jazda twinem. Jednym podoba sie ze jest czym jechac juz przy 3k rpm, ini lubia krecic wyzej wiec wybieraja 4 inline. Nie chcialem tam nikogo z uzytkownikow gs500 urazic, ale prawda jest taka, ze jest to maszyna dla kuriera miejskiego badz maszyna przejsciowa dla poczatkujacych, aby potem przesiasc sie na cos wiekszego. Ten motocykl moglby byc lepszy, zwlaszcza nowsze modele, ale chodzi takze o niska cene, aby ja utrzymac suzuki nie mozna sobie pozwolic na szalenstwo. Nikt kto po jakims czasie moglby sobie pozwolic na wymiane GSa na inny motocykl nie zostalby przy nim z wyboru, jezdzac dla frajdy a nie w ramach pracy i majac do dyspozycji tyle lepszych sprzetow. Pojde dalej i powiem tyle, ze kiedy kupisz kiedys cos innego, troche mocniejszego, nowszego konstrukcyjnie i z lepszym osprzetem - nigdy nie bedziesz chciala wrocic do GS500. I tak jak ja sentymentalnie wspominam moje poprzednie motocykle - wole powspominac spogladajac na zdjecia niz naprawde do nich wrocic, ujezdzajac na codzien.
  13. Sorry ze sie wetnę w temat, ale masz namiar na tego gościa? A nowy kolor zaiste bardzo ładny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.