thrillco Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 czy ktoś spotkał sie z takim wyswietlaczem biegów: http://www.ebay.com/itm/120993037038? cena okolo 60zł działa na zasadzie zliczania obrotów/prędkości? jestem ciekaw czy warto sie nim zainteresować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.mrk Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Działał bedzie. Jesli jakosc wykonania jest dla ciebie do pominięcia, to mozna montowac.I tak jak napisałes, wyswietla bieg porównując predkosc i obroty silnika, czyli po montazu trzeba bedzie go raz nauczyć kiedy jest jaki bieg. Sprawa uzyteczności tego w blackbirdzie moze byc dyskusyjna Niemniej jednak miły gadzet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 poszukiwanie 7 biegu zdarza sie bardzo czesto przy dynamicznej jezdzie wyglad? hmm wyglada podobnie jak datatool. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.mrk Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Kiedys podłaczałem podobny od chinczyków, chociaz sam nigdy nie miałem nic takiego, tylko Acumen, GPT, ale to troche inna polka cenowa.Moim zdaniem za takie pieniadze to jeszcze warto, bo gdybys miał zapłacic 500-600zl za powyzsze marki to chyba mijałoby sie z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arrekk Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Za taką cenę można kupić gorzej jakby by droższy to się nie opłaca chociaż będzie raczej bez rewelacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterTwister Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Taki wyświetlacz - to chyba zbędny bajer...Będziesz co chwilę na niego patrzył przy redukcji biegów? Myślę, że ogarnięcie przełożeń, to chyba nie jest jakaś wielka sztuka... Wiadomo, bieg neutralny, który czasami łatwiej, czasami trudniej się wbija...ale pozostałe? No ale, każdemu wedle potrzeb...Chyba w chińskich motorowerach fabrycznie coś takiego montują... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Taki wyświetlacz - to chyba zbędny bajer...Będziesz co chwilę na niego patrzył przy redukcji biegów? Myślę, że ogarnięcie przełożeń, to chyba nie jest jakaś wielka sztuka... Wiadomo, bieg neutralny, który czasami łatwiej, czasami trudniej się wbija...ale pozostałe? No ale, każdemu wedle potrzeb...Chyba w chińskich motorowerach fabrycznie coś takiego montują... Widzisz, zdziwiłbyś się w ilu motocyklach wyświetlacz biegów jest montowany. I przy pewnym stylu jazdy jego pomoc jest wręcz nieoceniona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon@Orzesze Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Widzisz, zdziwiłbyś się w ilu motocyklach wyświetlacz biegów jest montowany. I przy pewnym stylu jazdy jego pomoc jest wręcz nieoceniona.Dokladnie ! Ja nie mam absu i jak hamuję (gwałtownie) to tylne koło idzie w bok bo ja daję po pizdzcie na hamulcu i go prowadzę bokiem przy czym zbijam biegi żeby od razu ruszyć bo nie zablokuję całego pasa żeby zbić z 6 w dół ... Przydaje się to w cholerę ale ciężko jest jak jeszcze operujesz przednim to już trzeba poćwiczyć bo może Cię przewalić na bok i szlif piękny po ziemi poleci hehe ale bokiem latać bez absu i te piski opon ... i miny przechodniów ! Bezcenne ! Ostrzeżenie ! Guma szybko schodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Dokladnie ! Ja nie mam absu i jak hamuję (gwałtownie) to tylne koło idzie w bok bo ja daję po pizdzcie na hamulcu i go prowadzę bokiem przy czym zbijam biegi żeby od razu ruszyć bo nie zablokuję całego pasa żeby zbić z 6 w dół ... Przydaje się to w cholerę ale ciężko jest jak jeszcze operujesz przednim to już trzeba poćwiczyć bo może Cię przewalić na bok i szlif piękny po ziemi poleci hehe ale bokiem latać bez absu i te piski opon ... i miny przechodniów ! Bezcenne ! Ostrzeżenie ! Guma szybko schodzi Za cholerę nie wiem o co Ci chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon@Orzesze Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Za cholerę nie wiem o co Ci chodziło http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJ4OQ29E8GBl3Zfz8dAunKt6nDeLzrQ2s-u5bknFrJN6alrs8B8gCoś w tym stylu tylko ja to bardziej ciągne w bok Tylko że na ulicy nie pociągniesz go jak przed Tobą jedzie auto i przy tym musisz zbijać biegi bo jak zahamujesz do 0 na 6 biegu a on Ci ruszy (np przejście dla pieszych) to zbijaj w miejscu z 6 do 1/2 to zanim zbijesz to się tylko ludzie wkurwią (potrzebne to jest po to byś wiedział na jakiej prędkości na jaki bieg zrzucać bo po ząbkach pojedziesz jak pociągniesz go do 1"dynki a na blacie będzie 40"stka - mówię o 125 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterTwister Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 chodzi wam o zblokowanie tylnego koła przy szybkiej redukcji? zdarza się i nie jest to problem. ale tak wlasnie hamuje sie silnikiem.redukować biegi i patrzec na wyswietlacz? po co? najczesciej jezdzi sie na kilku pierwszych biegach, mamy wtedy najwieksze wyczucie biegów.a w trasie pomiedzy 5 a 6 przy wyzszych predkosciach to juz roznie najczesciej to czlowiek szuka 7 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon@Orzesze Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 chodzi wam o zblokowanie tylnego koła przy szybkiej redukcji? zdarza się i nie jest to problem. ale tak wlasnie hamuje sie silnikiem.redukować biegi i patrzec na wyswietlacz? po co? najczesciej jezdzi sie na kilku pierwszych biegach, mamy wtedy najwieksze wyczucie biegów.a w trasie pomiedzy 5 a 6 przy wyzszych predkosciach to juz roznie najczesciej to czlowiek szuka 7 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Dalej nie wiem o co ci chodzi, ale trudno, nie będę drążył tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterTwister Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Chłopaki najwyraźniej mają problemy z ogarnięciem biegów Jak nie popatrzy na wyświetlacz, to za za chiny nie wie na jakim biegu jedzie Nie wie, czy redukować w dół, czy w górę... Najlepszym rozwiązaniem była by automatyczna skrzynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.mrk Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Redukować mozna tylko w dół Wyswietlacz sie przydaje moim zdaniem, ale tylko na torze i tez raczej dla rozpoczynajacych przygode z torami. Po jakims czasie przestajesz na to zerkac, bo jedzie sie szybciej i nie ma czasu a biegi liczy w glowie przy redukcjach. Ale jak ktos chce, to czemu miałby nie załozyc, wszystko jest dla ludzi. No i fajnie wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Redukować mozna tylko w dół Wyswietlacz sie przydaje moim zdaniem, ale tylko na torze i tez raczej dla rozpoczynajacych przygode z torami. Po jakims czasie przestajesz na to zerkac, bo jedzie sie szybciej i nie ma czasu a biegi liczy w glowie przy redukcjach. Ale jak ktos chce, to czemu miałby nie załozyc, wszystko jest dla ludzi. No i fajnie wygląda Często podczas wyścigów przez adrenalinę można się w liczeniu pomylić, A taka pomyłka to cenne sekundy. Jak wejdziesz w zakręt na np. 4-tym biegu, zamiast na 3-cim to tracisz czas na przyspieszeniu na wyjściu, jak znowu zredukujesz za bardzo to Cię pozamiata i znowu tracisz czas albo wyjeżdżasz na zielone bo przecież nie wejdziesz w zakręt ze zblokowanym tyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Miłoszu czy kalendarz startów na ten rok masz już opracowany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.mrk Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Często podczas wyścigów przez adrenalinę można się w liczeniu pomylić, A taka pomyłka to cenne sekundy. Jak wejdziesz w zakręt na np. 4-tym biegu, zamiast na 3-cim to tracisz czas na przyspieszeniu na wyjściu, jak znowu zredukujesz za bardzo to Cię pozamiata i znowu tracisz czas albo wyjeżdżasz na zielone bo przecież nie wejdziesz w zakręt ze zblokowanym tyłem. Ja jakimś wybitnym racerem nie jestem, nie biorę udziału w wyścigach a jedynie latam po torach na trackday´ach, jednak trochę już wyjeździłem i mam pewne nawyki. Nie sposob pomylić się przy redukcjach jeśli wiesz kiedy i ile masz zredukowac a nie pamietac na jakim biegu jedziesz. Ja wiem ile biegów w dół mam lecieć przed jakim zakrętem i tylko to liczę, dwa w dół, jeden, tu trzy w dół itd. Mówiąc o zbyt duzych redukcjach i wchodzeniu w zakret na zablokowanym kole - dobre slippery nie sa takie drogie a problem z głowy :-) Jak ktoś się ściga już bardziej na poważnie to jedno z podstawowych rzeczy. Stąd też uważam, że wyświetlacz biegów nie jest niezbędny. Sam takowy posiadam, ale spokojnie mógłbym się obejść bez żalu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubconnection Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Warto zamontować. Znajomy ściąga w następnym tyg. od zaprzyjaźnionego chinczyka 2 sztuki jak chcesz to możemy domówić jeszcze jedną sztukę, cena z przyszyłką zależnie od kursu dolara w granicach +- 80 zł z przesyłką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 wyswietlacz doszedł pocztą, zamontowany i działa. za te 65zł to warto, jest to kopia wyswietlacz datatool, tylko nie ma opakowania i zadnych dodatkow do przymocowania.Instrukcja to ksero z datatool digi, wszystko jest takie samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Z chęcią bym też taki wyświetlacz kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.mrk Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 wyswietlacz doszedł pocztą, zamontowany i działa. za te 65zł to warto, jest to kopia wyswietlacz datatool, tylko nie ma opakowania i zadnych dodatkow do przymocowania.Instrukcja to ksero z datatool digi, wszystko jest takie samo. Wrzuc foto, oblukamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Foto kolegi, zaraz wrzuce filmik na yt jak działa EDIT:http://youtu.be/vqp_omluteE troszke mi sie reka trzesie ;D na obrotach biegu jałowego słabo widać i za dlugo sprzeglo trzymane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.mrk Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 No i spoko. Wiadomo ze w czasie jazdy to inaczej bedzie wygladalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.