gixxu Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Witam wszystkich oferuje sie pomoca w nraprawach motocykli po slizgach (malowanie wymiana elementow itd) mozliwe takze naprawy skrzyn biegow oraz synchronizacje gaznikow.Inne rzeczy tez. nie kasuje jak warsztaty prosze sie nie bac zawsze sie da dogadac bo widze ze duzo osob szuka a ceny bola jak mowia warsztaty:) jesli bedzie potrzeba prosze pisac:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 mam pytanko: wiesz moze co to jest? Mam Suzuki GSXr 1000 K5 i caly czas wyskakuje mi FI na wyswietlaczu do tego pali sie czerwona kontrolka. Motor chodzi normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Fuel Injection. a kod błedu masz?Jezeli nie to masz wtyczkę 6pin wraz z innymi kablami, umieszczoną pod siedzeniem kierowcyZwierasz w niej przewód czarno-biały i biało czerwony, przełączasz stacyjkę i odczytujesz kodJak odczytasz bład to bedziesz wiedział co nawaliło. ale stawiam na TPS STPSUwaga pomylenie przewodów moze skutkowac spaleniem kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Zrobilem tak jak napisalec i wyskoczylo C46 Wiesz moze co za kod??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Exhaust control valve actuator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abaddon Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Na jednym z for znalazłem takie cuś:Chciałbym choć trochę pomóc użytkownikom GSXR'ów, którym wywala FI.Ze wsystkich mi znanych modeli od 01 jest wtyk serwisowy. Biały, pod siedzeniem, koło bezpieczników, czasami zabezpieczony gumową zatyczką.Aby odczytać kod błędu należy zewrzeć biało czarny i biało czerwony przewod (foto). Przy wyłączonej stacyjce i wyłączniku silnika na OFF. Przekręcamy stacyjkę na start i wyłącznik na ON. W miejscu temperatuy pojawi się kod błędu (C00 - brak błędów).Lista błędów poniżej.C14 - THROTTLE POSITION SENSORC15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSORC21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSORC22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSORC23 - TIPOVER SENSORC24 - IGNITION SIGNAL #1C25 - IGNITION SIGNAL #2C26 - IGNITION SIGNAL #3C27 - IGNITION SIGNAL #4C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATORC29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSORC30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNITC31 - GEAR POSITION SENSORC32 - INJECTOR SIGNAL #1C33 - INJECTOR SIGNAL #2C34 - INJECTOR SIGNAL #3C35 - INJECTOR SIGNAL #4C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEMC42 - IGNITION SWITCH SIGNALC46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (1000 ONLY) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Nie jestem Alfa i Omega w angielskim ale tu chyba chodzi o jakis wentyl w wydechu. Chcialem dodac ze nie mam orginalnego komina tylko wersje sportowa z Microna. Moze wiecie czy da sie ten blad jakos skasowac albo trzeba zrobic cos wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixxu Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 masz moze egzapa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 egzapa???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixxu Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 robilem kiedys 954 rr i wlasnie po zalozeniu komina microna wyskakiwal blad i ustawialem ciegna (linki ) zaworu wydechowego exupa powiem tak ustawilem go ale cholernie trudno jest cos takiego ustawic zeby motocykl zgrac z innym wydechem. tam masz 2 pozycje ustawien jedna jest ze ciagnie od dolu i normalnie wyrywa na kolo od strzala a druga gardziel jest od tego by na wyzszych obtorach nie zamulał. w servisowkach masz wszystko do ustawienia . jesli masz orginalny komin do tego motocykla zaloz go i zobacz czy bedzie sie palil blad. Teraz napewno masz przelot i inaczej reaguje na to egzap. Powiedz mi jeszcze jedno masz sonde lambda w nim?? Bo robilem 954 z 2002 roku i jedna miala druga nie miala sondy i w tej z sonda takie cyrki byly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixxu Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 blad c46 tak jak mowie zawor spalinowy tzw pobudzacz:) a normalnie ma moc i sile taka jak na oryginalnym kominie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Nie zauwazylem zeby mial jakies spadki mocy. Powiedzialbym ze jest nawet lepiej. Martwi mnie tylko ten blad na wyswietlaczu. Mozna to jakos skasowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixxu Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 powiem tak musialbys podjechac gdzies na kompa i podlaczyc . To nie jest cbr 600 ze tanie czesci sa czy cos . Dla swietego spokoju podjedz gdzies i podlacz go bedziesz bynajmniej spokojny i bedziesz wiedzial co jest zeby potem nie bylo zapozno z reakcja naprawy czy jakiegos ustawienia np tego exupa. wydasz 50-100zl ale bedziesz pewny ze nic powaznego nie grozi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 chyba wlasnie tez tak zrobie. Poczekam na lepsza pogode i odwiedze jakis warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixxu Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 najpewniej bedzie tak zrobic:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENA25 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Witam, mam pytanie. Mam kawasaki 250, w trakcie jazdy notorycznie przy większych obrotach silnika luzuje mi się fajka na lewej świecy. Czy jest to efekt drgań? myślę, że nie ponieważ dzieje się tak tylko na lewej świecy, czy jest uszkodzona i należy ja wymienić???, a może da się ją jakoś naprawić bez wymiany??? Dzięki za odpowiedź pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonasz Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Wymień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 a ja mam w sumie tez jedno pytanko, swieci mi sie FI, po kodach doszedlem do tego że jest to grzałka sondy lambda, ogolnie kontrolka caly czas sie swieci, troche mnie denerwuje ale poza tym nic. z tego co wiem to jak sonda sie nagrzeje od wydechu to dziala prawidlowo, warto wymienic taka sonde czy mozna smigac? i szczerze mowiac troche szukalem nowej sondy i niebardzo wiem gdzie kupic, szukalem po sklepach internetowych itp, aso raczej odpada z uwagi na kosmiczne ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixxu Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 witam nie zauwazyles wiekszego spalania lub braku mocy?? najlepiej wymienic ,skasowac blad i po sprawie. podaj wszystkie parametry motocykla rok poj. itd moze uda mi sie pomoc" pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VidaL Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 mam pytanko: wiesz moze co to jest? Mam Suzuki GSXr 1000 K5 i caly czas wyskakuje mi FI na wyswietlaczu do tego pali sie czerwona kontrolka. Motor chodzi normalnie.A jak reaguje exup? Nastawia się przy włączeniu zapłonu ? Jest w ogóle jakikolwiek ruch przepustnicy ? Być może przepustnica jest zablokowana (kwestia np silnika). Jeżeli moto chodzi normalnie, to przepustnica jest otwarta. Najprostszy sposób, to wypięcia pina odpowiedzialnego za exupa z kompa. Tylko zwróć uwagę, żeby przepustnica się nie zamknęła. Akurat gixer to taki motocykl, który "lubi" jeździć bez exupa. Nie ma to negatywnych skutków, jedynie obroty mogą lekko przyfalować na luzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 witam nie zauwazyles wiekszego spalania lub braku mocy?? najlepiej wymienic ,skasowac blad i po sprawie. podaj wszystkie parametry motocykla rok poj. itd moze uda mi sie pomoc" pozdrowkajezeli chodzi o spalanie to nie ma jakichś większych skoków, wszystko trzyma sie w miarę w normie, obroty nie falują, nie dławi się, w zasadzie nic poza świeceniem kontrolki, dodam tylko ze wydech jest przelot (taki kupilem, ale solidna robota, wszystko zrobione pro) moto -> ER6 2008 rocznik, standart silnik 649cm, 72KM, nie wiem jakich wiecej informacji potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Mysle ze z tym błedem gixera.. sciagnij zbiornik i zobacz jak zachowuje sie silnik krokowy zaworu wydechowego przy odkrecaniu,potem ew przesmaruj-wyczysc linki zobacz czy chodza jak nalezy i czy nie sa za sztywno naciagniete, lub gdzies sie nie złamują, Druga kwestia to sam zawor exup czy jest drożny jak należy.W ostateczności mozesz miec walniety silniczek krokowy.Generalnie mozesz jeździc bez exup bo gixy 1000 lubia jeźdizc bez, jedyne co to moga troche falowac obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixxu Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 zgadzam sie z kolega wyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Chcialbym tutaj jeszcze dodac ze nie mam orginalnego wydechu. Moto kupilem od goscia juz po przerobce. Nie wiem jak jest rozwiazana wlasnie sprawa z tym exupem, jeszcze tam nie zagladalem. Obecnie mam zalozony wydech Micron. Micron zaleca by linki zwinac i przymocowac w jakims miejscu gdzie nie beda przeszkadzaly. Zeby "skasowac" blad FI na wyswietlaczu pisza by z duzej, szarej wtyczki ECU ktora znajduje sie pod siedzeniem kierowcy odciac albo wymontowac czarno brazowy kabel ktory znajduje sie w gornym rzedzie na 8 klemie z lewej strony od kierunku jazdy. Wtedy blad powinien zniknac. Nie jestem pewien czy to jest dobre rozwiazanie zeby odcinac kable. Co wy o tym sadzicie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 jezeli masz wydech bez exupa zainstalowany to na 100% z niego jest ten blad, kiedy czytalem ze silniczek nie ma oporów czy cos takiego i wywala blad, sa specjalne emulatory exupa, albo jakies wynalazki w postaci blaszek, ktore blokują czujnik z silniczka itp itd, troche o tym poczytac i powinienes sobie poradzic, co do ucinania kabli moze spróbuj wyciągnąć tego pina ktory jest we wtyczce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.