Maciekk1 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Witam ; )Jak widać mam 15 lat, i chcę sobie kupic Zipp'a PRO 50, Polecacie na 2 moto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grybljan18 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Nie, znajomy kupił to nowe chińskie gówno pół roku pojeździł i pękła rama, potem poszły pierścienie kup urzywanego japońca z tej klasy typu yamaha tzr, albo aprilie rs 50 na pewno dłużej się pocieszysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Futrzak Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Może coś z Kymco? Ja pyrkałem do szkoły Nexxonem - motorowerek nie do zajechania. Po zmianie cylindra, głowicy i zębatki, motorek popierdzielał nawet 90km/h - spalanie tak ok 2,5-3L/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako967 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Dej se chopie spokój z tymi chiniolami. Szukej czegoś porzondnego. Aprillia, Derbi, Motorhispania, Rjeju, mają bardzo dobry silnik AM6, najlepszy w klasie 50 tek. Ja przejechałem bez remontu 30 tys km. Nie było żadnych problemów. Silnik chłodzony cieczą. Tuningować możesz, tyle części masz na rynku, że zrobisz sobie wszystko co chcesz. Wg mnie lepiej kupić takie moto niż pakować kase w chińskie gówno! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciekk1 Opublikowano 3 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 A co byście polecali ? Ja jednad wolał bym 4T a TZR i RS to są 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako967 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 A czemu niby 4t? Patrz 2t same plusy. Na swiatlach wezniesz kazda 50 4t. Przyspieszenie wielkie. Co do wytrzymalosci, nie ma az tak zle. 30 tys, to jest dosyc duzo jak dla 50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
genekyamaha Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Byle nie chinina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madness Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Cyt. "urzywany", "porzondnego", "weźniesz". Do szkoły! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilSMI Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Moja DT 80 miała więcej przebiegu niż obecna GS a dokładnie ~57 000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako967 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Madnes to sa wlasnie przyzwyczajenia ze szkoly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciekk1 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Którego z tych co napisał mako polecacie najbardziej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Futrzak Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 http://www.skuterowo.com/ - załóż sobie tam konto, pogadaj z chłopakami, na pewno Ci coś doradzą. Skuterowo robi rzetelne testy skuterów i motorowerów. Na pewno coś Ci doradzą. Ja po wielu miesiącach zastanawiania się, po radach kolegów ze skuterowo kupiłem Kymco - ani przez minutę nie żałowałem tej decyzji. http://kymco.pl/index.php/skutery/dink-50-4t-detail - ja bym Ci ten skuter polecał, ewentualnie ten motorower http://kymco.pl/index.php/skutery/nexxon-50-4t-detail Na tych motorkach pośmigasz kilkaset km. Poczytaj trochę o tej marce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciekk1 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Dzięki za info ; ), ale ja wole coś bardziej w stylu ścigacza ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Futrzak Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 "ale ja wole coś bardziej w stylu ścigacza ; )" - takie motorki udają coś, czym nie są i nie będą. Nawet mały fiat na światłach zostawi Cię daleko w tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako967 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Scigacz? Porozgladaj sie za aprilia, albo peugeot xps. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako967 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Chociaż wg. Mnie to troche wsiarsko wygląda, ścigacz 50, no chyba że zrobisz jakiś fajny setup. Kup jakieś supermoto. Poszukaj na stronie www.am6.com.pl tez pisza ciekawe informacje i prosze Cie, nie bierz chiniola... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciekk1 Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Też myślałem nad supermoto i raczej kupie supermoto bo jest większy wybór w klasie 50ccm ; )Dzięki wszystkim na info ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciekk1 Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 A Simsona S51 polecacie ? Bo kolega chce sprzedać i jest trochę przerobmy silnik jest tam :-Cylinder 70-wał MZA 70-Łożyska na wale FAG- i po remoncie kapitalnym jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon@Orzesze Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Sie zastanów co chcesz a nie ciągle wypisujesz co polecamy .... Kup se rometa 125 i śmigaj. Pozdr ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciekk1 Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Wiem że co chwile pisze coś innego ale nie chce kupic czegoś w co będę musiał wkładać dużo kasy ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako967 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Do simka wlozysz, tak jak do am6. Ja bym wziął te supermoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskaro13 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Kolego, jeżeli podobają Ci sie ścigacze i chcesz od nich zaczynać to moim zdaniem najlepsza by była aprilia rs 50. Motorek ładny, jeżeli kupisz zadbaną i dość młodą to pojeździsz długo bez wkładania w nią ani grosza, oczywiście jak będziesz dbał, nie jeździł cały czas na odkręconej manetce. Pomijając oczywiście napęd oleje itd. Chyba że byś chciał Tzr, to był mój pierwszy motor i szczerze mówiąc mi sie psuła, nawet bardzo na same remąty włożyłem w nią ok 4 000zł. Może dlatego, że mi w niej brakowało mocy i cały czas miałem manetke odkręconą ; DChinole Sobie odpuść, nie będziesz zadowolony jeżeli to kupisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi87 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Kto tak na prawdę jeździł z was na chinskim gównie urzytkował itp. że się tak wypowiada na temat tych motorków??Ja miałem przez 2 lata natłukłem na tym 9000km i co mogę powiedzieć. Jeśli cię stać to kup japońca jeśli nie chinczyka, co do japońców 2T ustaw się na długie szukanie Aprila RS 50, Yamaha TZR 50, to motorki które są u nas w kraju zakatowane, jak prawie wszystkie 2T, mało ludzi potrafi tym jeździć mało zrobić dobrą mieszankę, a jak kupisz tanio, to na bank bedzie zakatowana, a zakatowany japonczyk to spore koszty, aby wyprowadzić go na prostą.Jesteś pewien że chcesz 4T bierz chinczyka z poziomym tłokiem zipp pro jak najbardziej może być, silnik taki jak każdy sprawdzona replika hondy, jest słaby mułowaty, ale ma 4 biegi, oraz spalanie na poziomie 2.5 litrów/100 km. Dostępność części, w każdym serwisie z chinskimi motorkami, cena nowych części w 100-200 zł robisz remont silnika. Zrobie ci krótkie podsumowanie na temat chinczyków:Zalety:-małe spalanie-tanie części-są możliwości tuninguWady:-duperele się psują choć poprawiaja to co roku w nowych modelach-jest głośny brzęczy dzwoni, ale jechać się da-psuje się, ale tak naprawdę zależy to jak go traktujesz.Jak dobrze dotrzesz chinczyka i bedziesz ostrożnie go używał to go posłuży jak go zaczniesz katować to go szybko szlak trafi.Ja miałem silnik 110 ccm chinski, masakra ciagle cieknał nie dało się go załatać od nowości z nim miałem problemy, wiec ten silnik odradzam, chyba że jakiś markowy, uda ci się ściagnać za granicy. Obowiązkowo do każdego silnika trzeba kupić chłodnice olejową, da się ja dostać na allegro 100 zł kosztuje, a poprawie sporo chłodzenie. (O chłodnicy rzaden sprzedawca ci nie powiem ja to wszystko testowałem i przechodziłem na sobie).Co do silnika 50 ccm poziomy tłok to sprawiał się dobrze, ale był słaby nie cieknął nie było z nim problemu, z tego co języka zasięgnąłem jak się go zmodyfiklowało na 72 ccm to również dobrze się sprawiał, dopiero 110 ccm na tym silniku sprawiało problemy( również jeżeli kupiło się całe 110 ccm ), silnik 72 ccm mozna tylko zrobić przez wymianę cylindru tłoka i głowicy.Tyle w tym zakresie chinskie gówno którego też miałem dość ze, wzgledu na silnik 110 ccm, mimo wszystko sprawiło mi dużo frajdy dużo przeżyć i w zasadzie nigdy mnie nie zawiodło jeździłem w trasy po 300-400 km na raz i zawsze wracałem do domu.Co do pękających ram oczywiście że pękają jak sięna tym motowytworze uprawia stund staje na tylnym kole jeździ po terenie to te ramy nie wytrzymują, przy normalnym urzytkowaniu nie znam przypadku, aby rama komuś pękła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 w chińskich uważaj tylko na odrywające się przednie koła i pękające ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako967 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 No zrobisz jak chcesz, ale ja i tak wybrałbym 2T. Remont zrobiłem dopiero przy 30tys km. A jak chcesz odjeżdzać ostatni ze świateł, to bierz chiniola w 4T. Kolega mial gb street i straszne wibracje mial, przy dluzszej jeździe czuł się, jakby jechał kosiarką. Często też na plastikach polanych benzyną, pojawiają sie żółte nacieki, których nie da sie umyć. Bierz 2T. Takie moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.