Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

goldi87

Użytkownicy
  • Postów

    167
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O goldi87

  • Urodziny 19.03.1987

Contact Methods

  • GG
    5122808

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Katowice

Ostatnie wizyty

1 912 wyświetleń profilu

Osiągnięcia goldi87

  1. 1. A ile kolega warzy i czy było tak od początku? 2. Naciągnij u dołu amortyzatora na maksa wstępne naprężenie sprężyn. Taka nakrętka u dołu amortyzatora z obu stron powinna być ustawiona na ten sam ząbek. Spróbuj ustawić tak aby sprężyna była jak najbardziej ściśnięta i zobacz czy to pomogło.
  2. ŻuŻu to tak nie działa jasne, że można dozbierać, ale jak mam dozbierać to chce kupić coś pośredniego na już. Mam auto do jazdy tylko na zimę i bardzo się teraz nim męczę, motocykl to mój główny środek transportu letniego, nie tylko pasja.
  3. ok trochę zawężę temat w moi budżet wchodziły dwa przypadki dobra FJR1300 lub coś innego na dwa lata by móc kupić FJR 1300 potem. Niestety po poprzednim moto zostały mi opony 120/70 ZR17M/C(58W) 180/55 ZR17M/C(73W) prawie nówki zrobiłem niecałe 1200 km na nich i troszkę zmniejszają ilość motocykli do wyboru. Patrzyłem na: 1) Yamaha FAZER, ale niestety trudno dostać w budżecie do 9000 zł, a o takim maksymalnie myślę jeżeli kupuję motocykl na dwa lata. 2) Suzuki BANDIT 1200 tutaj jest lepiej, jest kilka egzemplarzy do zobaczenia, opony pasują, pozycja też o których myślę żeby pojechać obejrzeć: http://olx.pl/oferta/suzuki-bandit-gsf-1200-s-super-CID5-IDfzgIw.html#70c763ec22;promoted http://olx.pl/oferta/suzuki-bandit-1200-s-CID5-IDgj9m1.html#39fc357178 http://olx.pl/oferta/suzuki-bandit-gsf-1200-n-CID5-IDgCMGr.html#fc9376b482 Bandit na którym już jeździłem miał jeden problem( może jest tam regulacja), ale na moją wagę po prostu zawieszenie przednie było za miękkie( nie ma tego w VFR). 3) Na początku go skreśliłem, ale widzę, że być może warto jednak się na nim troszkę przemęczyć tj honda VFR 800 FI cena w budżecie opony pasują, pozycja niebardzo no, ale może się jakoś przyzwyczaję pod uwagę biorę moto kolegi z forum jak i tę: http://olx.pl/oferta/sprzedam-zamienie-honda-vfr-800-piekna-doinwestowana-CID5-IDgwRvl.html#d016a42d46 Jeżeli coś wiecie/znacie ew. możecie ocenić na ile się da zamieszczone motocykle to napiszcie. Bardziej szukam pomocy w znalezieniu odpowiedniego egzemplarza. Honda ST1100 mam jedna na oku od kolegi z zabrza z forum ST, ale cena jak na wiek moto nie do zaakceptowania. Honda NT700V słabo z egzemplarzem w budżecie.
  4. napisz mi wiecej na temat tego bmw nie brałem pod uwagę tej marki ze względu: 1. na cene 2. Niektóre egzemplarze miały swoje mankamenty tyle słyszałem, ale dokładnie nie wiem które i co, oraz jak kosztowne mogą być ich naprawy.
  5. Witam ze względu na nieudany poprzedni zakup FJR 1300 proszę was koledzy o pomoc w poszukaniu naprawdę sprawdzonego motocykla. Budżetem jakim dysponuje to 13 000 zł, ale jeżeli miałby ktoś pewną(PEWNĄ I TYLKO TAKĄ ) FJR1300 to jestem skory wydać więcej. Teraz trochę o wymaganiach. Na pewno nie w chodzi w grę żaden vtr xx itp. motocykle nie pasuje mi pozycja z racji moich słusznych gabaretów wzrost 175 cm i waga około 150 kg. Przyglądałem się banditą i nawet jest ok, ale zawieszenie w przodzie jest bardzo miekkie. Raczej motocykle z przedziału 800ccm +. Sprawdzałem już suzuki DL 1000 było nieźle prawie kupiłem, ale jednak motocykl jest wysoki nie dotykam całą stopą, oraz niektórzy mi go odradzili z racji niezbyt pewnych silników w tych modelach. Od biedy ujdzie TDM, ale to będzie ostatecznośc (wiem zlinczujecie mnie bo to świetny motor, ale na prawdę mi się bardzo nie podoba). To że mam taki budżet nie znaczy że muszę wszystko wydać, więc w grę również wchodza HONDY ST 1100 ew. Deauville 700. Pozdrawiam i liczę na pomoc kolegów, żeby mi dobrać/znaleźć odpowiednią maszynę.
  6. HEhe odgrzewam kotleta i wzbudzam nowego FLAMEWARa :). Przewertowałem temat tam i z powrotem jak hobbit trochę pobieżnie, ale co mogę dodać. Bo wizycie w salonie HD w sobotę w Katowicach faktycznie ludzie biorą te motocykle do lansu nawet jednych takich kupujących spotkałem i się przysłuchiwałem ich rozmowie ze sprzedawcom. Te motocykle mają coś takiego w sobie że muszą wyglądać i trzeba przyznać marce HD, że faktycznie ich motocykle są jak klocki lego, możesz z nich zbudować wszystko. W sobotę to była moja druga jazda HD w życiu wcześniej jeździłem 883 sportster bardzo nie przypadł mi do gustu prawie w niczym. Natomiast wczoraj miałem mogę napisać PRZYJEMNOŚĆ pojeździć ROAD KINGIEM i faktycznie czułem się jak król na tronie :). Niestety motocykl ma swoje mankamenty jak każdy HD trzeba go dopasować, no i przy prędkości parkingowej czuję się jakbym pchał ręczny walec faktycznie, ale jak już jedziemy te 60 km i jesteśmy poza miastem (bo tym się przeciskać nie da ) to jazda jest bardzo przyjemna. Niestety szyba była ciut niedopasowana i powyżej prędkości 120km/h wiatr tak walił mi o kask, że zęby mocno drgał co przenosiło się na szczękę(bardzo nieprzyjemne uczucie kto doświadczył ten wie). Co do legendarnego dźwięku zwrócice uwagę że to brzmi bardzo poobnie do naszego polskiego kaszlaka z tłumikiem sportowym :P. Mały dowód na porównanie :P:
  7. Witam napisałem do was PW. dajcie coś znać czy temat jest aktualny
  8. Ja osobiście mam sena SMH5 i sobie chwalę nie mam pojęcia czym się różni od scala rider g9 ale kosztuje połowe z tego bo ze 400 zł. Bateria wytrzymuje tak dwa- trzy dni kilku godzinnego słuchania muzyki. Słychać bardzo dobrze do 120 km/h, przy 140 km/h jak się schowam za wysoką szybę to też nie ma problemu z komunikacją. Jak dla mnie zestaw wystarczyający.
  9. problem że ani trampek ani NTV nie będzie mocowo dorównywała fazerowi, dlatego według mnie lepszym wyborem będzie Pan Europa
  10. Proponuje ci prawdziwy krążownik czyli Hondę ST1100 lub 1300 Pan europa. Świetny moto, ale do turystyki na codzień też nim pojeździsz no ale wiadomo że z racji swoich gabaretów ma swoje ograniczenia. EW. może yamacha TDM, nie wiem tylko jak mocowo będzie odstawać, no i wiadomo oczywiście VFR też jest dobrym pomysłem
  11. NTV jak najbardziej, ale jest to V-ka i na wale co jest zaletą sprawia że motocykl ma swoje przywary do których trzeba się przyzwyczaić dosiadając pierwszy raz motocykl z wałem zachowuje się on inaczej niż na łańcuchu, najprościej mówiąc ma swoje wibracje. Ja do tego się już przyzwyczaiłem i polubiłem, ale po pierwszej jeździe nie byłem przekonany że chce taki motocykl. Co jest najfajniejsze w NTV to silnik który mimo iż 650 oddaje bardzo równomiernie moc ma stosunkow niewiele koni przez co motorek jest świetnym sprzętem do ogarnięcia, ale poszaleć na nim ciężko , ale też się da:P
  12. goldi87

    Kurs na Kat. A 1

    No tak ale zdawałeś na starych zasadach jeszcze prawda? To jedno, a drugie musisz chyba przyznać że mimo wszystko sporo cię nauczyli ? Co do czasu trwania kursu to zależy w głównej mierze od kursanta z reguły 1 do 2 jazd w tygodniu były, ale to się wszystko zmienia. Dużo zależy też od warunków pogodowych może w innych ośrodkach szkolą w deszczu, ale na motorkursie nie, z przyczyn bezpieczeństwa kursanta. Co do 4 godzin na mieście widocznie więcej nie potrzebowałeś skoro opanowałeś przepisy ruchu drogowego, prawo jazdy kat. B pewnie masz to i czego więcej na mieście masz się nauczy. Jak zdasz egzamin to potem właśnie są wyjazdy różnorakie gdzie możesz sie zabrać i pod okiem instruktora nabyć doświadczenie.
  13. goldi87

    Prezent "motocyklowy"

    Tylko czas i małymi kroczkami nic na siłę sama musi zdecydować, możesz zacząć od skąpletowania jej fajnego ubioru jak będzie ładnie wyglądać w ciuchach to będzie chętniej jeździć
  14. pytanie o godzine jak na 17:00 bede w domu to mi pasuje a wogóle to oczywiście bierzemy cały tor pod wynajem?? Wiadomo że się piszę
  15. z ceną idzie jakoś o czym już się przekonałem porównując różne zestawy, wybrałem akurat ten bo nie ma problemu z obsługą i jest mały, w BT interphone będziesz odczuwał problem z naciskaniem tych guzików. Pozatym możesz mieć problem z głośnością przy większych prędkościach bo te głośniki w zestawach no name są słabe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.