Adamv Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 moto to cbr f4i. pierwszy raz spotkalem sie z takim czyms. przy zawracaniu lub przy pokonywaniu zakretu z mala predkoscia (do 20 km/h) kierownica maksymalnie chce skrecic. trzeba dosc mocno kontrowac. luz na lozysku jest, nie wiem jak z cisnieniem w oponie, wydaje mi sie, ze to bedzie to, jest taka mozliwosc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TMK Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Jeśli chodzi o ciśnienie to najprościej sprawdzić jakie jest, to przecież 5 sec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 To nie ciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 krzywa rama, krzywy którys amor, walnięte łozysko, źle nabite (krzywo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 na prostej jedzie ok, lozysko nie ma luzow, chodzi jak powinno, kiera ucieka w dwie strony. wyglada to tak, jakby przednie kolo bylo mocno wyciagniete do przodu i przy minimalnej predkosci i lekkim musnieciu kierownicy, moto chce maksymalnie skrecic- wiecie o czym mowie? z zewnatrz odleglosc opony od plugu jest ok, przynajmniej na "oko" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckyluke28 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Adamv domyslam sie ze z tym waleniem w zakrętach to cos jak w Jawach z lat 60 widelec mocno pochylony do przodu i właśnie łatwo o glebe było przy zakrecaniu na wolnych predkosciach. a to moze coś z tym przednim widelcem nie teges jakiś "inny" a moze rama strzelona na wysokosci głowki i coś sie przesuneło przy spawaniu. bo co by to innego jeszcze moglo być krzywy amor ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 pojecia nie mam. nie wiem jak to bylo w tych Jawach, ale pewnie masz racje. troche dziwne, bo kupiony od chlopakow, ktorzy na taka wpadke raczej nie moga sobie pozwolic, zbieraja dobre opinie, ale jednak to handlarze. jest mozliwosc, ze glowka ramy jest zbyt lekko dokrecona? nic nie przeskakuje przy poruszaniu przod i tyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frozentom Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Z czystej ciekawości - gdzie kupiłeś motocykl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 pojecia nie mam. nie wiem jak to bylo w tych Jawach, ale pewnie masz racje. troche dziwne, bo kupiony od chlopakow, ktorzy na taka wpadke raczej nie moga sobie pozwolic, zbieraja dobre opinie, ale jednak to handlarze. jest mozliwosc, ze glowka ramy jest zbyt lekko dokrecona? nic nie przeskakuje przy poruszaniu przod i tyl.Jeśli masz wątpliwości odnośnie geometrii ramy to jedynym wyjsciem bedzie jej pomiar w wyspecializowanym zakladzie. Bedziesz mial 100% pewnosc no i kwit, ktory bedzie podstawa do dochodzenia swoich rozszczen wobec nieuczciwego sprzedawcy.Sprawdz jeszcze czy przednie kolo nie ma oporow przy obracaniu, bo moze padniete sa lozyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Miałem podobną sytuację w obecnym motocyklu. Przy małej prędkości, przy nawrocie kierownica gwałtownie "szła" w stronę skrętu. Natomiast przy hamowaniu od prędkości 40km/h do 0km/h "biła" lewo-prawo. Winę za to ponosiła wyząbkowana przednia opona.Wydaje mi się, że większość przyczyn które mogą być winne temu zjawisku koledzy już podali.W pierwszym poście pisałeś że łożysko w główce ramy ma luz, później już go nie było(czyli pewnie dociągnąłeś).Ja bym zaczął od kontroli-wymiany tego łożyska, a później sprawdził pozostałe możliwe opcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 z tym luzem chodzilo mi o to, ze jest odpowiedni, czyli kiera chodzi lekko, ale nie ma luzow, ktore swiadczylyby o tym, ze lozysko jest do wymiany. to nie moje moto, ja mam f4. przejechalem sie nim i zauwazylem, ze cos jest nie tak, dlatego pisze. sprawdze lozysko w kole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 cale szczescie bylo to tylko cisnienie. z przodu 0,8, tyl 1,2. przejechalem sie troszke szybciej, wogole nie dalo sie tego prowadzic. po dopompowaniu jest idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Powiedz mu niech se kupi rower.Co za orzeł,to dla takich są te chore pytania na prawo jazdy.U mnie był facet i prosił o dopompowanie kół i po cichu do mnie-bo wie pan nie wiem jak sie to robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Czyli wszystko się wyjaśniło, sprzęt gra i buczy, a temat został wyczerpany...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi