Adi80 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Co napiszecie na temat tych maszyn w tytule? Prosze o opinie tych którzy mieli do czynienia z tymi pięknymi nakedami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 MT,buldogiem szkoda sobie głowę zawracać.Najlepiej jak by jeszcze była z pakietem stage3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi80 Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Oglądając te maszyny z daleka sie w oczy rzucają, nie tak jak plastiki których pełno i tylko po nakejkach poznać marke...MT-01 to poprostu potwór i co ciekawe ma system ohv, wałek w bloku. Cena też interesująca, chociaż mało tego na allegro i nie wiadomo czy silnik nie szwankuje. Bulldog zaś jest już bardziej popularny bo ma sprawdzony silnik virago. Ale nie jezdzilem tymi sprzętami więc pytam kto miał do czynienia z tymi maszynami. HD w tej cenie to kupie może sportsera 883. Także MT czy BT to są jedyne w swoim rodzaju nie kopjujące innych sprzętow za wyjątkiem silników V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 BT ma w sobie to coś: ))Ale XJR 1300 bardziej mi pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madness Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 mt01 dobrze wygląda, fajnie przyspiesza, bosko brzmi (szczególnie na fabrycznych akrapach), mocno wibruje, ospale się prowadzi. Albo ktoś kocha, albo nienawidzi. Motocykl nie posiada cech, które predysponowałyby go jako "maszynę użytkową". Zaliczam go do grupy motocykli lanserskich wraz z v'max, diavel. Mógłbym się pokusić, jednakże jako drugi motocykl do weekendowych wypadów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Mój kolega ma mt i uwierz jedzie to zdrowo.Silnik jest przeniesiony z warriora więc też bardzo sprawdzona konstrukcja.Ten motor będzie wolno tracił na wartości.Jakość wykonanania jest na bardzo wysokim poziomie co jednych nie rusza a dla drugich jest bardzo istotne.Mnóstwo pięknych detali.Przód przeniesiony z r1,dźwięk z kominów i praca silnika taka że idzie się zakochać.Sporster i bt nie ma tej jakości nie ma tego dżwięku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek SC 33 & BT 1100 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Ja mam BT 1100 z 2002 r. i powiem tak to piękny motocykl bezawaryjny lecz o umiarkowanych osiągach, natomiast dźwięk silnika jest super. Mam wydechy scorpiona pełny przelot bez homologacji. A jak chcę poszaleć to zawsze zostaje mi jeszcze blady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ummagumma Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 zawsze mnie zadziwia to , jak ludzie opiniują "coś" o czym tylko słyszeli , ja tez bardzo dawno temu duzo mówiłem o seksie , póki 1 raz nie spróbowałem , a jak spróbowałem to długo nie mogłem sie otrząsnąć z wrażenia , a i moja opinia tez sie w tej materii zmieniła ,a wracając do meritum , mam 3 sezon w garażu MT-ka jako 2 motocykl i nie sadze abym go sprzedał , w zasadzie ten motocykl poza dawaniem przyjemności właścicielowi , niczemu innemu nie służy , nie nadaje się zabardzo do turystyki , ani do przewożenia plecaczka ani do jazdy na torze ani do gumowania ale jak mam zły humor , jestem zmęczony a mam chwilkę czasu to raz na tydzień czy dwa wyciągam go z garażu i robię sobie kółeczko po okolicy ( 100-200 km ) i wracam z zajebistym bananem na twarzy ucieszony jak dziecko .trudno to wytłumaczyć , trzeba samemu spróbować , nie oceniać ze zdjęcia ale pojeździć tym sprzętem .Sam motocykl jakościowo bez zarzutu , montaż , spasowanie , lakier , podzespoły ( hamulce i podzespoły R1 , rama aluminiowa , zawieszenie regulowane ) na najwyższym poziomie , silnik przedpotopowy dlatego bezawaryjny:) jedynym lekko irytującym początkowo zjawiskiem są wibracje generowane przez silnik , przenoszące się na lusterka , można wyważyć ciężarkami i problem znika , jest to naprawdę fajny motocykl do jazdy rekreacyjnej a pomimo 90 koników mocy i prędkosci maks kolo 210 na godz o elastyczności i dynamice silnika można napisać książkę , 3 bieg jest biegiem uniwersalnym od 20 do 160 km/h jazda na nim jest uniwersalna , pali 6-7 litrów średnio , nie wiem co jeszcze z ogólnych informacji dodac do komentarza .mądrala piszacy o stage 1 , stage 2 , stage 3 - poziomy tunigu fabrycznego MT-01 chrzani głupoty lub nie wie o co chodzi w tej zabawie .to tyle tak na szybko pozdrawiam ,napewno nie jest to motocykl dla właścicieli skód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi80 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Właśnie chodzi o wrażenie i banan na twarzy, a do użytku to można jezdzić na skuterze. Nie wyobrażam sobie jak ktoś może takie cudo tuningować. Jest oryginalny w swoim rodzaju i niech taki zostanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 napewno nie jest to motocykl dla właścicieli skód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek SC 33 & BT 1100 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Ummagumma zgadzam się z Twoją opinią w 100% Żeby się o czymś wypowiadać najpierw trzeba tym pojeździć. A fachowców od "tjuningu" i ogólnie znawców tematu jest w ch.j Po co tuningować takie silniki jak są w MT 01 bądź w BT 1100 ? Silnik w BT to już prehistoria (jednostka niewysilona) ale dźwięk na akcesoryjnych kominach super i przyjemność z jazdy też jest Z resztą pełno tu na forum "fachowców" którzy już wszystkim jeździli i wiedzą na pewno, że hunda jest najlepsza a kawasaki jebnij w krzaki, takie są opinie fachowców którzy słyszeli to od ciotki brata wujka szwagra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi80 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Ja mam kawe i nie narzekam,wiem też że to klasyk i ceny z roku na rok ida w górę bo ich ubywa.Także trzymam sobie moto. A co do BT czy MT ja nie jezdziłem bo nie miałem okazji ,ale pomimo to zadaje pytania by powierzchownie sie coś o tym sprzęcie więcej dowiedzieć.Po za tym podobają mi sie V-ki. Mam olejaka,ciężko o części ale tu na forum jest kolega cudotwórca ktory załatwi do mojego GT każdą część zarówno nową jak i używaną. Dobry z niego mechanik bo robil mi moto i jestem pod wrażeniem. Pozdro dla DANVIELD-a... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.