Szymon@Orzesze Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Od dzisiaj mam duka juz pierwsze 16 km za mną... Kręciłem go porzez 13 km do 3 biegu na obkolo domu predkosc 30/35 max 38 bez jakis szalenstw raz tylko mi przegazowal na wolnych do 11 tyś bo 1 nie weszla ale chyba nic sie nie stało ? Do ilu go docierać 500/1000 ? Trochę przeleciałem bo 13 km na wolnych w sumie obrotach i się trochę podgrzał ale myślę że nic się nie stało. Jakieś porady ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonasz Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Dukat, czy dotarty czy nie, i tak się rozleci. Więc korzystaj puki możesz. Pałuj ile się da. Docieraniem się nie przejmuj. Może się okazać, że zanim go dotrzesz, to on będzie się nadawał, do naprawy głównej. Najbliższy, kumaty serwis, wCZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon@Orzesze Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Dlaczego tak sądzisz Serwisowany będzie w salonie KTM wątpię w twoje przekonania jeszcze się nie zawiodłem na ktm a miałem go już parę lat (cross) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madness Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Jonasz pomylił z ducati. P.s. w manualu Znajdziesz fabryczną poradę dotyczącą docierania. Stosuj się do rady producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon@Orzesze Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Aha czyli w tej książce pisze (angielski mało znany hehe) Dobra o poszukam. Dzięki madness Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 wg mnie zrób pierwsze 500 km delikatnie i nie właczaj ostatniego biegu. Potem krec ja juz normalnie i normalnie jeździj.Mozesz wkrecac ja potem na wysokie obroty ważne żeby nie przegrzac motocykla.Zwykle mówi sie tak, że jak sobie ja dotrzesz tak przez reszte zycia bedzie funkcjonowac.Wiec za bardzo nie dziadkuj bo jeszcze jej potem tak zostanie na koniec przy 1000km wlej tam odpowiedni olej(syntetyk) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon@Orzesze Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 No oczywiście nie będę dziadkował ale jak wiadomo zatrę i będzie potem się krecił 80 a do 80 w 30 sec ledwo sie zbierze a wiadomo czasami kusi : - ) Tak jak pisałem wcześniej jutro studiuje książkę serwisową , myję moto po dzisiejszych jazdach i cyknę fotki na forum tak jak obiecałem hehe Dzięki za pomoc Panowie ! Widzimy się na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDM Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 chyba najbardziej pomocna będzie tu instrukcja obsługi, producent najlepiej wie jak docierac wytwarzany przez siebie silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fish_79 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Manual, manual i jeszcze raz manual !!!Jak docierać, kiedy wymienić pierwszy raz olej (pewnie coś koło 1 000 km) - bardzo ważne!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.