Gość Mr.Cookie Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Objawy, na postoju nie mozna czasem z luzu wbic jedynki, badz 2, trzeba motocykl drgnac do przodu badz tylu wtedy wskoczy bez problemu...Sprzeglo bierze stosunkowo wysoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainu Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Nie można wbić biegu kiedy silnik jest na chodzie czy kiedy stoi? Bo jak stoi to norma, czasem trzeba ruszyć skrzynią żeby kły weszły w koło zębate. Zapowietrzone sprzęgło to oprócz trudności przy zmienie biegu mniejszy opór na klamce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Kiedy silnik pracuje Ale raczej kiedy dluzej popracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainu Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Napisz jeszcze co masz na myśli pisząc że wysoko bierze? Bliżej kierownicy czy w drugą strone? Wcześniej brało Ci w innym miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Trudność z wbiciem biegu po zatrzymaniu maja wszyscy. Jak ci pisał Michał, to norma. Czasem wchodzi idealnie, a czasem trzeba ruszyć moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 a czasem moze sprzegło "puchnąc" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinni rf Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Nie chcę krakać -ale trudności z biegami 1 i 2 na postoju kojarzą mi się tylko z lekko skrzywionym wodzikiem on sam w późniejszym czasie wyrobi luz między trybami a w rezultacie będą tarły o siebie tryby, które z kolei spowodują metaliczny dźwięk i mnóstwo opiłków w piecu -oczywiście wtedy tryby do wymiany Jeśli masz możliwość to sprawdź wodziki o ile nie trzeba będzie rozpoławiać pieca- może uda się przez kosz sprzęgłowy?Czasem lepiej nie martwić się na zapas tylko jeździć a jak już się coś sypnie to to naprawić,napisz może jakie moto choruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 GSXF 1100. Martini, jzu dokladnie sprawdzilem co jak, kiedy . Moge wbijac 1 i 2. Ale wachlujac na postoju miedzy biegami , po paru przerzutach nie moge zbic luzu, musze ponownie sprzeglo wcisnac, wtedy problem ustepuje. Bylem u mechanika, odpowietrzyl sprzeglo i stwierrdzil ze to wina uszczelniaczy ? tloczka? Zestaw naprawczy bedzie zamiawiany na dniach .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.