SALPAHONDA Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 koledzy chyba mi padła pompa rozkręciłem ją ale wygląda na sprawną chyba ża cewka poszła ( ktoś wie jak zmierzyć pompę czy czy sprawna ) wkażdym bądź razie po podpięciu do motocykla kiedy włącze zasilanie i odpalam starter to paliwo z wężyka nie tryska czy to rzeczywiście pompa ? czy coś innego ? jaka jest zasada kiedy ją na krótko chcę podłaczyc do zasilania z akumulatora nic się nei dziej czy ona wpowinna pracować czy pompa w motocyklu cały czas pracuje ? czy to może jakiś moduł steruje pompą i ma parwo nie prcować ?pomóżcie jaka jest zasda chodzi o pompę do Hondy VF 750 C rok 84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Nie znam konstrukcji pompy z twojego moto,tak na szybko to mozesz sprawdzić opór cewki.Jak nie bedzie przejscia to uzwojenie poszło.Na szybko przejrzałem schemat elektr i chyba przekaźnik pompy jest polączony z cewkami i modułami zapłonowymi ale mogla mi sie ta pajeczyna na schemacie pomatlać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 powinna po właczeniu zrobic tryt tryt, a jak podłaczasz do aku a jest na 12 v be zprzekaxnika(nie spal jej) to powinna normalnie ciagle bić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SALPAHONDA Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 powinna po właczeniu zrobic tryt tryt, a jak podłaczasz do aku a jest na 12 v be zprzekaxnika(nie spal jej) to powinna normalnie ciagle bićDanvield sprawdziłem na krótko działa poprawnie a po podłaczeniu właśie nie ma tego try tryt sprawdziłem wtyczkę do pompy na przekręconym kluczyku na on na kostce jest zasilanie 11,8 V po właczeniu dodatkowo przekaźnika startera na kostce do pomy pojawia się 12,6V a mimo to nie robi tego tyt tryt i przy samym starterze nie pompej w chwili rozruchu poprostu zgupiałem studiuje już od 2 tygodni schemat i nie wiem o co chodzi mam schama załącze go może ty coś dojdziesz sprawdziłem obwód po obwodziepomóżcie koledzy o przecież banał ale pytanie co steryje to try try w chwili przekrecenia kluczyka skoro zasilanie na pompę przychodziHondaelektryka20VF750C.pdfHondaelektryka20VF750C.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśor Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Widać tam jeszcze w szeregu zasilania pompy czujnik poziomu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek1988 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Witam mam taki sam problem doszedłeś moze co jest przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gepcio Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Proawdopodobnie padły wam styki, możana kupić zestaw naprawczy Tourmax. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.