Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Łukasz zaczyna przygodę z moto


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Z imienia Łukasz reszta chyba dla was mało istotna. :)

Jako że jestem jeszcze jasnozielony w temacie kasków proszę was o kilka rad/wskazówek/porad/informacji przy wyborze nowego kasku integralnego rozmiar "S". Będzie śmigał z Bandziorem :)

Stawiam przed nim moje wymagania:

- w miarę cichy (albo znośny), bede poruszal sie po PL drogach z predkoscia ~140-160 na poczatek ale fantazje mam bujna wiec...

- nieparująca szybka

- blenda (zniosę jak nie będzie)

- wyjmowalne wnętrze kasku w celu wyczyszczenia/wyprania i tutaj chciałbym taki materiał wewnątrz żeby mi sie nie rozlazł o dwa numery po sezonie :)

- przydałby się podbródek i nosek

- niezłe chłodzenie czachy

- opływowy wygląd ale taki ktory ma bardziej wplyw na aerodynamike i ewentualne wibracje podczas wiekszych predkosci

- dobre zapiecie chociaz nic sie nie stanie jak bede musial sciagnac rekawice zeby zdjac skorupe

- skorupa adekwatna do rozmiaru kasku, nie chce żeby kask wyglądał wielki, ja sam nie jestem duży bo tylko 178cm i 75kg wagi i chce żeby to jakoś zgrabnie wyglądało na mojej czapie.

cena max 500zł

Wiem, szału nie robi ale jeszcze resztę tego przebierańca muszę kupić :D Widziałem jakiś kask nolana n62 za 279zl a znajomi mi polecali ta marke tylko w takich ogólnych zdaniach więc zapytam też o niego :)

Dzięki za opinie ludzie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, takiej odpowiedzi mogłem się spodziewać od ciebie, typowe?

@Ree

Tak niestety tylko 500zl. I wbrew pozorom przegladajac oferty na allegro za ta cene kaski posiadaja anty foga czy pinlocka oraz reszte w/w.

Tak, dla mnie typowe bo takie lamerstwo to aż kłuje w oczy...nie mogłem tego przepuścić :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach