Toomek Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Siema ziomy.Wczoraj wracałem z Chudowa i nadeptałem na hamulec nożny, to coś zgrzyta z tyłu. Zdaje się, że klocki trzeba wymienić. Czy jest jakaś trudność, na którą trzeba zwrócić uwagę ? Czy zwykłym zestawem kluczy sam sobie wymienię "pod blokiem" ?Motocykl yamaha xj 600 diversion. Bo same klocuszki kupię, coś 4 dychy wołają na alegrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainu Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Sam sobie wymienisz, wymiana klocków to po tankowaniu najprostsza obsługa moto, problem mogą Ci sprawić szpilki, jeżeli dawno tam nie zaglądałeś mogły sie dobrze zakotwiczyć w zacisku, ale wd-40 i kombinierki powinny załatwić sprawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 to tylko połowa zabawy, uzyj potem odtłuszczacza do hamulcy.http://allegro.pl/permatex-odtluszczacz-tarcz-hamulcowych-536ml-w-wa-i1726894218.html (przykładowo)Jak juz wszystko sobie ładnie wyczyścisz i cofniesz tłoczek (powinien w miare lekko cofać)Zaopatrz sie w paste miedziana (cooper grease) delikatnie nasmaruj prowadnice, powierzchnie czołową tłoczka i kopyta.Suchy zacisk tymbardziej po wd 40 szybko sie zapiecze i nastepnym razem tymbardziej beda problemy z jego demntazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainu Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 I to by było na tyle filozofii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toomek Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Dziękuję za wypowiedzi, jako takie pojęcie mam, grzebię troche przy aucie.. wiem mniej więcej, że to wd40 wyparuje niby ma zostawić natłuszczoną cienką warstwę, ale to lipa. Niby w warsztaciku wołają 20 zł za robociznę.. sam nie wiem, a jak chopek w warsztaciku coś popieprzy i nie będzie hamowania. Nie umiem ludziom zaufać, jak zrobię sam, to potem tylko pretensje do siebie.. Kupię te klocki, przyjrzę się całości i zobaczę, najwyżej dam na warsztat.dzięki, pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Toomek żadnego warsztatu przy tej operacji.Zdejmujesz plastikową klapkę na zacisku,wyciągasz dwie szpilki,które trzymają klocki,zdejmujesz z nich blaszki,wciskasz tłoczki wcześniej je smarując i powtarzasz operację w odwrotnej kolejności.Cały zacisk jest przymocowany na 2 śrubach,jeśli dobrze pamiętam,to 14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.