nowwy Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 witam, nie bede sie rozpisywal, )szukam duzego moto, 190cm wzrostu i 130kg wagi, szukam czegos w stylu xj600, czyli na pierwszym miejscu zywotnosc, niezawodnosc, i maszyna ktora 'wybacza bledy', i jest w miare wygodna.moto bede uzywal do dojazdu do pracy, lecz czasem w podroz, penie nie dlugie (100/200km ale to juz max), nie musi zapierniczac 300 na godzine, wystarcy mi predkosc zwyczajna okolo 120, to dla mnie wystarczajaco.czyli-zywotny (czyli aby nie musiec wymieniac wszystkiego co 5,000km)nizawodny (czyli aby, jadac droga w piatek, swiatek, w deszcz w upal sie nie 'zepsul')nie za ostry, wzgl wszystkiego bo bedzie to moje pierwsze moto (chodzi aby nie byl taki ze przez zla probe zmany biegu siadzie mi i bdzie do wywalenia)musi byc wygodny {nie musi byc to limuzyna z kacym piorem, ale aby po 100km przejechanych du*a mnie nie bolala ) -za bardzo ) )czyli cos typem xj600, ktory choc swietny na poczatek, to jednak dla mnie z tego co czytalem - za maly.)@@@: chyba pominalem jedna z najwazniejszych czesci.. jesli towar bedzie 'w miare' czyli przejezdzic 1/3 sezony i opchnac, wtakiej sytuacji mam na wydanie 5tys zl,a kiedy towar bedzie dobry, i bez problemu przejedzie 5 lat, z wymiana tylko najwazniejszych czesci (paliwo ;DD / opony itd..) czyli jesli bedzie bardzo zywotny, jestem w stanie wylozyc 10tys zl.@EDIT: KURCZE, bardzo przepraszam za 3 tematy, ale za kazdym kliknieciem 'dodaj temat' wyskakiwal mi error wiec wracalem i kopiowalem to co napisalem,i znow error, wiec wylaczylem przegladarke, wchodze parze a tu 3 tematy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 HONDA SILVER WING,Yamaha TMAX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowwy Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 widze Gienek rozumie moj problem )o xj'tce nie mam nawet co marzyc przy moim wzroscie, wiec podalem ja jako przyklad czegos czego szukam )co do tenere, nie myslisz ze 1cylinder i 46km to troszke za malo? fakt nie bd nim suwal ile fabryka dala, tyle ze jakos nie widzi mi sie sytuacja kiedy bede musial pchac go od gorke bo nie wyciagnie tudziez gdy xj posiada 4 cylindry i 72km..@edicitk, nie napisalem na poczatku o cenie, teraz juz dopisalem w pierwszym poscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abaddon Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Myślę, że idealna byłaby FJR, jednak troszkę więcej pieniążków trzeba by wydać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madness Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 pooglądaj szosowe enduro: kawasaki KLE500 (nieduża moc, stosunkowo duży i niezawodny, kanapa może być niewygodna na dłuższych dystansach), honda transalp (duży skok zawieszeń, wygodna kanapa wysoko nad ziemią, wieczny dwucylindrowiec, wystarczająca moc ~60KM na pierwszy motocykl), yamaha tdm850, serii 3 i 4 (silniki wytrzymują duże przebiegi, za około 8-10000 zł da się znaleźć zadbany egzemplarz, może być zbyt narowista na pierwszy motocykl, chociaż twoje warunki fizyczne będą zaletą). Wadą w/w. jest stosunkowo wysoko położony środek ciężkości i wrażenie "walenia się w zakręt", które niektórym osobom nie odpowiada. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taz Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 A może Yamaha TDM?Tylko od 1997 roku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacza Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Kolejny głos za TDM Przy Twoich gabarytach będzie OK. No i jest uniwersalna 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowwy Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 hmm tu juz na wejsciu raczej bede zmienial kanape na jakas bardziej wygodna, wiec jak sie da zmienic to to akurat nie ma wyplywu na moja decyzje )@black bird: troszke za droga ;/ mam wiele innych za mniejsza cene a tez dobrych wiec raczej sie nie decyduje. @madness: co do kawy.. nie wiem czemu ale jakos nie przepadam za kawa.. mam jakies dziwne skojarzenia, wiec raczej na nie nie patrze..honda.. mysle ze nie najgorszy wybor. (chociaz z moim 'doswiadczeniem' co ja tam moge myslec ) tyle ze aktualnie ceny za 2001r i 60tys przejechanych jada po 11tys zl.. ;/yamaszka, ostatnio coraz bardziej mi podchodzi ) a za tdm sa juz 3x glosy wiec mowi to samo za siebie )wiec tak jakby moimi 'faworytami' tutaj sa yamahy.. raz ze tanie, dwa ze niezawodne, trzy ze duzei tu mam na okuTenereSuper TenereTDM..i tutaj, nastepne pytanie do znawcow ;>> ktory z nich bedzie best? bo ceny sa akurat wporzadku, wiec tutaj mam tylko do zastanawiania sie nad modelem..)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bloodyface Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 ja kiedyś miałem TDM, rzeczywiście fajny, w miarę elastyczny, jakość OK, kiedyś wydawał mi się ogrooomny, ale niedawno jak ją widziałem zaparkowaną to zdzwiłem się, że takich prawie "regularnych" rozmiarów ona jest odradzam XJ dla Ciebie, za mała i jakaś taka... bez polotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gezo Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Masz jeszcze do wyboru duże golasy (ewnetulanie wersje S) Yamaha XJR, Kawa ZRX 1200, Bandit 1200. Silniki R4 w tych przypadkach na pewno przyjemniejsze i łatwiejsze w użyciu w porównaniu do 1 i 2 cylindrowych. Do tego masz duży zapas mocy, duzy moment, no i wyglądajaa ładnie A jak chcesz wydać tylko 5 tysa na początek to szukaj TDMy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowwy Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 ale niedawno jak ją widziałem zaparkowaną to zdzwiłem się, że takich prawie "regularnych" rozmiarów ona jestczyli co moze okazac sie za mala na dluzsza mete??odradzam XJ dla Ciebie, za mała i jakaś taka... bez polotu pisalem juz ze na pewno nie ;]]A jak chcesz wydać tylko 5 tysa na początek to szukaj TDMy no i tak chyba zrobie bo widze duzo osob poleca.. ) choc jeszcze ciagle zastanawiam sie nad tenere ;DD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taz Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Jeszcze się zastanawiasz? Leć TDMy oglądać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowwy Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 no to ja widze ze nie ma sie nad czym zastanawiac, tylko przeszukac strony typu allegro i wybrac najlepsza tedeemke widze ze warto bylo zapytac )dzieki za pomoc !! :DD huh, bardzo sie ciesze ze jest cos dla mnie ^.^jbc jeszcze Was pomecze ) ale pewnie w nowych tematach typem ubran i ochrony ;D no na razie lece szukac na stronkach.. a w czwartek gielda to sie przejade i moze bedzie cos wartego uwagi ____________________hmm, chcialem tak 'ladnie skonczyc' ale chyba mi sie nie uda.. :DDD albowiem nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie, poniewaz przegladac yt, natknalem sie na film z wyprawy, nie tdm'ka, tylko tenere'ka, ale to nie wazne, wazne jest to ze koles mial nad licznikiem gps'a, i tutaj moje pytanie, czy da sie jakos 'profesjonalnie' przymocowac gps w tamta okolice w tdm'ce ? 'profesjonalnie' chodzi mi tutaj o normalne czesci, a nie prowizorke z tasmy klejacej :DD poniewaz moze sie to czasami przydac.. ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowwy Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 off top to ja zem zaczal nie masz za co sorac :DDdzieki ;]] rozgladne sie za tym na allegro ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madness Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Jeśli Będziesz na Śląsku dam pomacać tdm 900, przymierzysz sobie, ocenisz. Regulacja zaworów co 40 000 km, dwa gary, niższe koszty utrzymania od czterocylindrówek, duże gabaryty, pakowność, ustawiane zawiasy (przód i tył), duży moment obrotowy dostępny od samego dołu. Za około 10000 zł kupisz ładną 4txhttp://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=PICS_850Zadbane silniki wyrabiają spokojnie przebiegi rzędu 150000km, mam znajomych mających nakręcone więcej.Jeśli zjeżdżasz z asfaltu proponuję jednak honde transalp (większe koło z przodu, szprychy a nie odlewy), gary daleko od siebie (trudno załatwić ten silnik cieplnie), mniejsza moc niż tdm, ale spokojniejszy charakter. Tdm jest narowiste, działa na zasadzie 0:1'owej, działa - nie działa, potrafi szarpnąć, co nie każdemu odpowiada.Odnośnie mocowań gps jest tego mnóstwo, od prozaicznych uchwytów, przez torby na kierownicę (np. givi, kappa etc.) po zestawy producentów gps do motocykli (zob. np. zestawy garmina). Wszystko zależy od gotówki, jaką dysponuje nabywca, niejednokrotnie od pomysłowości (widziałem wiele zestawów własnej produkcji budowanych z elementów dostępnych w castoramie, częstokroć bardziej solidnych od dostępnych zestawów fabrycznych). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madness Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Gienek ST, fajny zestaw mocujący. Czy Dysponujesz zdjęciem zamocowanego gps? Jestem ciekaw jak to jest mocowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowwy Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Jeśli Będziesz na Śląsku dam pomacać tdm 900, przymierzysz sobie, ocenisz. Regulacja zaworów co 40 000 km, dwa gary, niższe koszty utrzymania od czterocylindrówek, duże gabaryty, pakowność, ustawiane zawiasy (przód i tył), duży moment obrotowy dostępny od samego dołu. Za około 10000 zł kupisz ładną 4txhttp://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=PICS_850Zadbane silniki wyrabiają spokojnie przebiegi rzędu 150000km, mam znajomych mających nakręcone więcej.Jeśli zjeżdżasz z asfaltu proponuję jednak honde transalp (większe koło z przodu, szprychy a nie odlewy), gary daleko od siebie (trudno załatwić ten silnik cieplnie), mniejsza moc niż tdm, ale spokojniejszy charakter. Tdm jest narowiste, działa na zasadzie 0:1'owej, działa - nie działa, potrafi szarpnąć, co nie każdemu odpowiada.Odnośnie mocowań gps jest tego mnóstwo, od prozaicznych uchwytów, przez torby na kierownicę (np. givi, kappa etc.) po zestawy producentów gps do motocykli (zob. np. zestawy garmina). Wszystko zależy od gotówki, jaką dysponuje nabywca, niejednokrotnie od pomysłowości (widziałem wiele zestawów własnej produkcji budowanych z elementów dostępnych w castoramie, częstokroć bardziej solidnych od dostępnych zestawów fabrycznych).we wro mialem byc z tydzien temu ale nie wypalilo.. teraz najprawdopodobniej na swieta ) wiec pewnie za pozno, ale to nie ma sie co bac, jak bede juz cos bral to nie ma opcji abym bral przez neta.. na pewno pojade zobaczyc na zywo, wiec przymierze, kumpel oceni jak to bedzie w pl co do 150,000 to nawet nie mysle.. kupie cos co nie przekracza 50/60, i na pewno nie wyrobie 100tys dalej ;DD pewnie kupie cos innego )co do zjezdzania z asfaltu.. nie mysle abym zaczal tdm'ke katowac 'w terenie', najbardziej bedzie mi sluzyla do dojechania do pracy, i czasem jakas wycieczka, ale wszystko na asfalcie.. tudzien na pewno nie bede nia pokonywal gor skalistych :DD raczej bez wyskokow, spokojna asfaltowa jazda po prostej drodze bez wybojow ;DDco do gpsa zrobilem temat w akcesoriach aby tu nie offtopowac.. lad i sklad musi byc ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madness Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Obecnie nie mam , ale to tez nie problem.Jutro jak bede mial troche czasu to zrobie pare fotek i wkleje je do dzialu ( Ubior i akcesoria - opinie uzytkownikow ) pod temat ( GPS na moto) zeby nie mieszac tematow , mysle ze bedzie OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomb Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Oczywiście jak większość polecam TDMe , ale weź również pod uwagę Yamahe XJ 900 Diveresion. Do 10 tyś myślę , że będzie w czym wybierać . Jest większa od Xj 600 , bardzo wygodna , kardan super sprawa, tyle że jest dosyć ciężka . Poczytaj sobie o tym sprzęcie. Pzdr Zomb! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowwy Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 wiekszosc osob polecala tdm'ke wiec raczej zostane przy niej..ale dzieki ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowwy Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 to jeszcze raz ja tutaj )odswierzam bo mam jeszcze pytanko ;ppda sie tdm'ke 850 'przerobic' na naked? znaczy nie, no chodzi mi o przod, nawet zrobilem wam artystcny rysunek w paintcie ^.^ :DDhttp://imageshack.us/f/263/tdmkan.jpg/obczajcie, i czy to otoczenie niebieska linia, da sie wywalic, i wstawic po prostu wszystko tak jak jest w naked'ach ?bo nie moge znalec nigdzie nawet obrazka tdm'ki n...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowwy Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 nie no juz po tylu glosach zdania z tdm'ki nie zmienie..a jezeli sie da to sa to duze koszta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacza Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Docenisz owiewkę po dłuższym śmiganiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 nie no juz po tylu glosach zdania z tdm'ki nie zmienie..a jezeli sie da to sa to duze koszta ?Da się, tylko po co? Przede wszystkim będzie wyglądać jak kupa, akurat w tym motocyklu owiewka jest integralną częścią zbiornika paliwa, więc trzeba by dorobić coś w jej miejsce. Wyjdzie drogo a i tak efekt będzie mizerny. Prędzej yamaha TRX będzie nadawać się do takich przeróbek. Piec taki sam jak w TDM tylko inaczej ustawione wykorbienia wału, chodzi jak V2. Tylko to już zupełnie inny motocykl i niewiele zostaje z wygody i poręczności TDM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.