ilmarinen Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 http://www.moto-blog.pl/wp-content/uploads/2009/10/honda-vfr-1200f-2.jpg - wg mnie rewelacja. biegi zmieniają się przy kierownicy, nie ma sprzęgła. konkretny model hondy. piszcie co sądzicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Dla mnie total kiła, dizajnersko (widziałem na wystawie we Wrocu w kwietniu) i z tymi innowacjami-gadżetami, ale dla każdego coś miłego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august. Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Futurystycznie,z biegami ciekawe rozwiazanie.Jednak z racji mojego wieku,oraz chwilowych braków oleju w głowie uwielbiam czasami zrzucic dwa niżej i delektowac się nagłym rykiem maszyny.Jeżeli VFR daje taka możliwość to super.Jednak chyba trochę byłoby mi szkoda braku ruchów lewej nogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilmarinen Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 futurystyczne to jest to ustrojstwo http://www.cmsnl.com/news/img/honda-dn-01.jpg ale akurat to mnie sie nie podobaa biegi przy kierownicy to ma tez ferrari :-)swoja droga jak oni mogli do tego vfr włożyć 17 litrowy bak??nie kapuje , do v maxa tez wsadzaja 15 litrowy. co to za przyjemnosc z jazdy jak co 200 km masz tankowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thabel Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Może będzie palił 2/100km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gezo Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 VFR idealnie się nadaje do tego typu zabiegów. VFRki zawsze szly inna droga. Nietypowe rozwiazania, silniki V4, rozrząd na kołach zębatych, jakies nowinki techniczne i odbieganie od trendów tak samo jest teraz. Fajnie, że są takie motocykle. Widac ze sa inne rozwiazania, konstruktorzy mają potencjał i ma sie wiekszy wybor, niektóre rzeczy mogą się sprawdzić na większą skalę z czasem też takie sprzety moga sie stać kultowymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 pojemnosc baku w tym motocyklu to nieporozumienie, ale obecnosc wału napedowego to miła niespodzianka szkoda ze silnik nie jest na kołach zebatych -> marzenie by honda wrociła do tego rozwiazania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madness Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Mnie tam się podoba, martwiłbym się jedynie o każdą ryskę i paproszek na tych ślicznych plastikach i chromach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Ze zdjęć to mam mieszane uczucia ale widziałem u Ratki piękna Tu fajny link: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apocal76 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Wszystko super ale tak jak pisał thrillco - szkoda, że nie ma silnika na kołach zębatych... No i biegi w ręce... a co z lewą stopą....? Podobno organ nieużywany zanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 http://www.cmsnl.com...honda-dn-01.jpg tą hondziarę widziałem w Chudowie,niezły kosmos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Mi to wygląda jak mix afryki z fajerem a biegi w lewej ręce to już w komarze były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toomek Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Ano strzeliłem fotkę tej hundzi w chudowie 680 zdaje się pojemność, automat.Zasadniczo mi się podoba, wyprostowana sylwetka, wygodnie, płynnie, elegancko.. chciałbym się tym przejechać kawałek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Ano strzeliłem fotkę tej hundzi w chudowie 680 zdaje się pojemność, automat.Zasadniczo mi się podoba, wyprostowana sylwetka, wygodnie, płynnie, elegancko.. chciałbym się tym przejechać kawałek.To jest akurat honda DN a nie VFR.Przyjeżdża też czarna.Biegi automat sekwencja i tryb sport.Czarna z naszej wiochy.Honda robi takie nowe modele jak by chciała zaraz wystartować w kosmos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 No też jej walnąłem foto,bardzo ciekawe moto,choć chyba aż za bardzo UFO podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toomek Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 To jest akurat honda DN a nie VFR.Przyjeżdża też czarna.Biegi automat sekwencja i tryb sport.Czarna z naszej wiochy.Honda robi takie nowe modele jak by chciała zaraz wystartować w kosmos.Nigdzie nie napisałem, że to jest VFR, może źle zrozumiałeś. Enyłej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boggers Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 honda nie wroci do kol zebatych bo odpadl by zabieg wymiany lancuszka na czym honda zarabia...w 2002 roku zamontowali v-tec ale nie rozumiem po co skoro moc nie wzrosla kompletnie ,spalanie sie nie zmienilo,doszedl skomplikowany proces ustawiania zaworow! jak dla mnie ostatnia dobra vfr wyszla w 2002 roku i miala wszystko czego moznaby chciec od tego modelu...ale to tylko moja opiniajezdzilem vfr z 91 i 98 i 2004 roku - 98 jak dla mnie wygrywa pod kazdym wzgledemco do 1200 sorki ale sam wyglad odepchnal mnie na tyle mocno,ze nawet nie ciagnie mnie do sprobowania tego modelu. faszeruja sprzety elektronika, kaza nam serwisowac bo coraz mniej jestesmy w stanie sami w nich zrobic dlatego ja osobiscie wole stare ale jare a olej sam wiem jak wymienic i wiem,ze czujnik wskaznika biegow nie siadzie bo go nie ma(kumpel bm-ka wracal do domu -mial 2500km do pokonania i w polowie wlasnie owy czujnik padl i moto nie odpala bo nie wyczuwa neutralnego)! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.