miśor Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Cześć,Używał ktoś takiego cudaka? Ciekawe, czy filtruje tak skutecznie jak oryginał? Tanie nie jest, ale skoro da się umyć, to można potraktować jako inwestycję. Obiecują lepszy przepływ itd. Może dać sobie spokój i kupić zwykły?http://allegro.pl/filtr-powietrza-kn-suzuki-sv-650-s-a-sf-1000-sv650-i1609366595.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 używałam K&N- bardzo fajny, aczkolwiek zmieniłam na oryginał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 musisz jeszcze policzyć specjalny olej do nasączenia go po umyciu. Mocy Ci od tego znacząco nie przybędzie ale nie będziesz musiał kupować ciągle to nowych filtrów jesli chodzi o przybycie mocy przy zastosowaniu filtra KN to trzeba by przerobić cały układ dolotowy na stożek KN wtedy różnica będzie odczuwalna. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Jeśli chodzi o svłę to bez ingerencji w ECU za pomocą yosh boxa albo TEKA czy PCIII zepsujesz osiągi i znam to po sobie - dlatego wróciłem do org, ale zmienie znowu na k&n jak dostanę yosh boxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 W harleyu mam K&N .. generalnie koni nie przybyło.. ale za to dźwiek dolotu miodzio..Jezeli wkładasz filterek do sprzęta na szprycy sam sobie w miare swoich mozliwosci dostostosuje mieszanke do nowych okoliczności.Możesz zastosowac power commandera , jechac na hamownie i dostrajac wtedy jest efekt..Natomiast w gaźnikowcach niektóre modele po włożeniu K&N bez ingerencji w gaźnik czy dysze.. poprostu zaczyna miec silnik dziure w okolicy 4 tys obr..trzeba dodac że filtr kupujesz raz i możesz go wielokrotnie czyścic (zestawem K&N cleaner)Także jeżeli Twój motocykl ma drogi filtr seryjny.. mozna pobawic sie w K&N zwłaszcza że zestaw do "RE" kosztuje 50zł a nie 250;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśor Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Dzięki za rozwinięcie tematu. Widzę, że to głębsza woda. Myślałem, że założyć i ogień, a w takim razie będę nadal zakładał "papier". Ceny nie są porażające i tak naprawdę nie szukam niczego. Dla mnie magii wystarcza w seryjnym esvalcu. Chciałoby się głębszego dudnienia, ostrzejszego kopyta itd. ale jest i tak super! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Kopyta ostrzejszego nie zaświadczysz bez kilku przeróbek. Filtr, wydech przelotowy + przestrojenie wtrysków (100zł w częstochowie u Barta). Jak masz 650tke to szału się nie spodziewaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.