Zick Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 witanko mam nastepujacy problem Po przejechaniu jakis 10km kiedy moto jest juz rozgrzane przy redukcji do 1 potrafi mi zgasnąć w momencie kiedy mam wcisniete sprzegło i juz nie chce pozniej odpalic ... Dodam ze aku mam ok i ładowanie takze jest ok ... rozrusznik daje czadu ale moto nie chce zaskoczyć Po pewnym czasie (2piwa) przychodze do garazu zobaczyc jak sie ma moja niunia I odpala od strzała Co mi poradzicie ? moje podejzenie padło na regulator napiecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DArA Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Moze malo sie znam ale moim zdaniem regler nie ma nic wspolnego z tymi objawami o ktorych piszesz. Mi w F2 regler nawalal i sie palil przez co nie bylo ladowania ale podobnych problemow nie mialem. Dlaczego podejrzewasz regler? kopci sie z nigo ? smierdzi? Ja mam modobny problem z gixem tyle ze nie gasnie tylko nie chce odpalac jak jest cieply. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baza Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Może mnie teraz niektórzy wyśmieją...no ale cóż.Miałem kiedyś MZ 150.Mialem tego typu problem że odpalałem i jeździłem jakiś czas.Po przejechaniu około 10-15km motocykl tracił moc i tracil i tracil aż w końcu zdechł. Po tym trzeba było tak samo odczekac z 10 minut i odpalał i znów historyjka od nowa. Później przez przydaek przełączyłem na długie światła jak się tak działo i moc powróciła po chili jak znów mocy brakowało wystarczyo kiernukowskaz włączyć czy jakiś odbiornik prądu i od razu moje poderzenie slusznie padlo na regler i sie nie myliłem.Wiem że porwnywanie MZ do CBR to jak porównanie malucha do ferrari ale elektryka w zasadzie jest identyczna tylko troszke bardziej rozbudowana- oczywiście w MZ:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zick Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 podejzenie padlo na regler gdyz wczesniej mialem takie same objawy jak koles z tego linku http://www.honda-cbr.pl/forum/nie-odpala-ciep-silniku-t2180.htmlCo sa sadzicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Jeżeli to nie regulator to następnym punktem do sprawdzenia wg mnie powinno być odpowietrzanie baku. Przerabiałem taki problem w F2. Zagięty wężyk czy po prostu zapchany syfem z ulicy i dzieją się cuda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 ja miałem taki sam problem i wymiana regulatora pomogła, a akus Ci sie rozładowuje po jakimś czasie jak odpalisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zick Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 no powiem ci ze po tej jezdzie jakies 30km to aku padlo o jakies 0,3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 ściągnij boczek i zobacz czy Ci sie nie wypalają styki w kostce przy regulatorze, u mnie wszystkie szlak trafił, a jakie ładowanie masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zick Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 regulator juz przejzalem cala kostke styki itd Wszystko sie wydaje byc ok, ladowanie 13,8 przy 4tys Kolega poradzil mi jeszcze zajrzec do swiec, gdyz moga byc przegzane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 skoro ładowanie masz dobre to wina chyba gdzie indziej leży, teraz sie zaczyna zagadka robić, bo mogą być świece, coś z paliwem, przestawiony rozrząd, albo przegrzana głowica, możliwości masa zacznij od świec. a kiedy moto miało regulacje robione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 moim zdaniem obejżyj swiece jaki mają kolor, najczesciej za objawy o których mówisz odpowiada za bogata mieszanka, to tak jakbys na zagrzanym silniku właczyłssanie, tez Ci zgaśnie, takze gaźniki do regulacji. Druga sprawa to zawory które wymagaja regulacji. Po zagrzaniu traca sie luzy zaworowe, zawory zostaja podparte i silnik gąsnie, po ostygnięciu ponownie silnik daje sie uruchomic.Jezeli ciepły silnik nie daje sie uruchomic, natomiast pracuje poprawnie, może byc kwestia regulacji poziomu paliwa.Jakby to był regler, to sam pomiar łądowania juz by cos dał, po za tym napewno rozładowywałoby Ci akumulator.(bo ładowanie jest wtedy do kitu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidek102 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Mam mniej optymistyczną wizję. Przegrzałeś silnik i na ciepłym silniku tłoki zwyczajnie puchną.Jeśli łudzisz się, że to regulator, to proponuję wziąść woltomierz w łapkę i sprawdzić jakie napięcie wychodzi z regulatora, prawdopodobnie najwięcej powie żółty (?) kabel ( nie pamiętam teraz koloru, na pewno na forach hondy powiedzą)Co do składu mieszanki/zaworów/rozrządu to jest sprawa do obgadania. Przede wszystkim powiedz, kiedy zaczęły się te problemy ? Po glebie ? Nagle ? To jest istotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zick Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 problem wystapil nagle Z 2tyg temu zredukowalem zeby sie zatrzymac na swiatlach i zgasł Nie krecil wogole rozrusznik Pomyslalem aku ... faktycznie byl dosyc padniety Po naladowaniu i sprawdzeniu ładowania wyjechałem ponownie i dopadl mnie problem ktory opisalem na poczatku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidek102 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Jeśli akumulator pada i w dodatku po jeździe nie ma tych 12/13v napięcia to już spisać na straty pozostało. Tak więc wymień akumulator, ale tak jak pisałem, sprawdź jeszcze dobrze ten regulator. W F3 regulatory lubią sobie czasem strzelić od tak. Sprawa może wyglądać jeszcze tak, że przez regulator uszkodzony został akumulator i to nie koniecznie ze zbyt małego ładowania. Jeśli masz możliwość to poprzekładaj i akumulator i regulator z innej F3, bo nie zapewnię Cię, że to jest na 100% przyczyna problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zick Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Pojezdzilem w tym tyg praktycznie codziennie po 20km i nic sie nie dzialo .....wczoraj jednak zrobilem z 80km sprawdzam aku i jest 11.5 wiec lipa maxymalna Kupie nowy aku i zobaczymy co sie bedzie dziac aha noi jeszcze musze zawsze odpalac z lekkim gazem----------zaporzyczylem nowke aku i dzieje sie to samo Przejechalem 100km padlo do 11,8 na drugi dzien krotszy dystans spadlo do 11.5 itd Skad taki powolne wyniszczanie aku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niunius71 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Witam. Moim skromnym zdaniem ( doświadczenie z serwisów samochodowych ) problem może leżeć w oporności impulsatorów które zmieniają swoje wartości po rozgrzaniu. Musisz sprawdzić w serwisówkach ile powinny mieć oporności i zmieżyć na zimnym i w momencie kiedy nie odpala. Duże różnice mogą prowadzić do niezgodności w odczycie impulsów przez moduł zapłonowy. Tak się dzieje w samochodach dość często to i naszych maszynkach może się zdażyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zick Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 jednak to regler byl przyczyna ... dziwne ze pomiary wypadaly ok Ale wpielem kumpla regler i lata nie wiem moze przy dluzszej jezdzie skubany sie przegrzewal i juz sobie nie radzil z ladowaniem i powoli wykanczal aku Temat do zamkniecia Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 no to jak będziesz zakładał nowy to wyczyść w kostce wszystkie styki i przeglądnij czy nie jest coś nadpalone albo czy sie nie zwiera coś, żebyś nie popłynął z nowym reglerem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vciq Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Witam. Spotkałem się kiedyś z podobnym objawem. Zobacz na cewki zapłonowe. Jeżeli są wadliwe to po rozgrzaniu potrafią wariować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.