Thief3 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Witam,Tak jak w temacie... Ostatnio miałem szlifa na mojej Kawasaki Er5 przy skęcaniu w prawo przy 60km/h. Straty na motocyklu kosmetyczne, więc szybko poskładałem sprzęta i wyjechałem na szosę. No i pojawił się PROBLEM!Gdy jadę na wprost, to kierownica musi być skręcona w prawo o jakies 5-10 stopni. Co może być tego powodem? Generalnie, narazie wolę nie myśleć, że to uszkodzone lagi. Może łożysko głowki ramy? Gdy puszczę kierownicę to nic nie ściąga, poprostu kierownica jest krzywo, a moto jedzie prosto.Proszę o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Oprzyj koło o coś aby się nie ruszało na boki,popuść śruby na półkach przy lagach i skręć w przeciwną stronę do tej w którą ściąga..Powinno pomóc,lagi raczej się szybko nie skrzywią przy małym szlifie (chyba że gdzieś dobiją do krawężnika itp) prędzej już półki się krzywią lub lagi przesuwają na pólkach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Wiecie co?Porazka zupelna, internet wode z mozgow robi chyba, albo spoleczenstwo glupieje.Do kurwy nedzy, tozto jak za lebka na rowerze jezdziles to nigdy sie nie wyj.......ebales?Nigdy kiery nie skreciles??????????Jak nie wiesz co sie stalo, to zapinaj do serwisu, niech madrzy ludzie ocenia i naprawia a ty zaplac normalnie za usluge.I sprzedaj ten motur, kup se deskorolke.Ja nie wiem, kiedys nie bylo internetu, nie bylo nawet komputerow, byli koledzy i byly sprzety, ktore z kolegami trzeba bylo poskladac zeby moc sobie posmigac.Dobra nic juz wiecej nie pisze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thief3 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Po pierwsze: dzięki Marcin za radę. Napewno skorzystam! Po drugie:Drogi Panie Radku, Oceniam Pana wypowiedź jako bardzo dla mnie dziwną.Po to zarejestrowałem się na tym forum, aby z niego korzystać. Jeżeli mam jakiś problem, to proszę łaskawych ludzi, pasjonatów motocykli jak ja, o poradę i pomoc.Jeżeli nie znajdę tutaj ów poszukiwanej pomocy, oczywiście skorzystać zamierzam z pomocy fachowców w serwisie. Przepraszam, że nie jestem tak wspaniały, że nie znam się na wszystkim i, że wszystko dla mnie nie jest tak oczywiste. Jak widać nie wszyscy są tak doskonale świadomi jak Pan. Generalnie jest to dla mnie pierwszy motocykl, nie wiem o ile różni się konstrukcja przodu motocykla od roweru, choć, co może Pana zaskoczyć, widzę analogię w ich wyglądzie. Na koniec chciałbym powiedzieć iż ta wypowiedź jak dla mnie jest przejawem infantylizmu. Mam nadzieję, że wie Pan o co mi chodzi. Forum jest po to aby się wypowiadać i pytać. Kto pyta - nie błądzi. Pytanie nic nie kosztuje, a jak nikt nie odpowie to się płaci. Z mojej strony to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 skrecilo Ci polki na lagach najprawdopodobniej. Kolega Marcin dobrze mowi. Mozna popuscic na srubach i ustawic tak jak powinno byc.Na szczescie kolega Radek mowi jeszcze lepiej. Tak wiec najlepiej pojedz do jakiegos serwisu niech Ci to zrobia i skreca odpowiednio. Prosta rada - Chcesz zyc zdrowy ? NIE UMIESZ- NIE ROB! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 kosma @ 09.06.2010 08:21Prosta rada - Chcesz zyc zdrowy ? NIE UMIESZ- NIE ROB!Oooooooo to wlasnie mi chodzi, tylko, ze ja troche inaczej to w slowa ubieram bo takich kwiatkow wiele juz widzialem.Potem sie dziwimy, ze wiekszosc uzywek to rozpieprzone padliny, dlubane po kilkadziesiat razy, z pozrywanymi gwintami itp.Kolego Thief3, ja naprawde nie mialem na celu obrazanie ciebie, chcialem tylko dosadnie pokazac ze niestety, zeby cos zrobic porzadnie nie wystarczy sie zapytac na forum. Czasem jest tak, ze zrobisz tak jak ktos gdzies napisal, niby bedzie wszystko OK, az tu nagle w najmniej oczekiwanym momencie okaze sie, ze skrzywione zostalo cos innego, ze nieodpowiednio cos poskrecales itp.Jak jestes niedoswiadczony w temacie to tak jak napisalem, najlepsza pomoca sa bardziej doswiadczeni koledzy i przy pifku w gazau niech wytlumacza i pokaza co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thief3 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 No i można było tak od razu napisac. Twoja pierwsza odpowiedz odebrana została przezemnie jako atak w moja stronę. Tak czy siak jadę na serwis, żeby mi motor poogladali, tylko nie chciałem jechać z krzywą kierownicą. W każdym razie dzięki za rady, napewno mądrzy ludzie też na to zerkną, bo chciałbym żeby moto było bezpieczne i dla mnie i dla następnego posiadacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.