turbo88 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ja bym z chęcią skoczył, ale na jakiś inny, bo zaczynać od poznania to chyba nie jest dobry pomysł Ja zacząłem i było świetnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekTychy Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekTychy Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Nie ważne który tor ... różnica jest tylko w cenie, rozmiarze i infrastrukturze toru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
accord Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Dlaczego myślisz alex że Poznań na początek to kiepski pomysł ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAWROS Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Poznań to już szybki tor jak wyfruniesz to groznie sprzeta potargasz osobiście na początek polecam ten tor jastrząb my w sierpniu będziemy tam lecieć jak coś to dam cynk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekTychy Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Poznań to już szybki tor jak wyfruniesz to groznie sprzeta potargasz osobiście na początek polecam ten tor jastrząb my w sierpniu będziemy tam lecieć jak coś to dam cynkNie trzeba Poznania co by solidnie "sprzęta potargać" ...Mnie eRsix w Kisielinie solidnie się poturbował tylko dlatego że crashpad wbił się w trawę i moto podbiło w górę ...Więc jak już pisałem nie ważne który tor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAWROS Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Mega znawcą nie jestem ale tak czy inaczej ja jednak na początek wybierałbym małe tory w których dużo mniejsza prędkość ale w zamian sporo zakrętów gdzie można doszkolić ich pokonywanie w krótkim czasie można kilkakrotnie przejechać cały tor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekTychy Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ja też znawcą nie jestem, poprostu piszę co powoduje u mnie większego banana pod kaskiem Jednocześnie uważam że nie ważne na którym torze zaczynasz, warto odwiedzić każdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAWROS Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Jasne że warto zaliczyć każdy natomiast będę się upierał że początkowo start lepiej zacząć od małych wiesz jak to jest zaczynać przygodę z moto też można od litra na kisielinie nie byłem natomiast słyszałem od bardziej doświadczonych riderów :-) że jest mega mały w porównaniu nawet do tego w Radomiu i że na moto nie specjalnie go polecają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
accord Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Nie ma znaczenia "gdzie"ma znaczenie "jak".Ważne jest poznać nitkę toru żeby wiedzieć co będzie za kolejnym zakrętemi tutaj krótkie tory mają przewagę, natomiast szybciej się nudzą i szybko stają się "za wolne".Na Poznaniu obligatoryjnie jako nowicjusz idziesz do grupy "D"zaczynasz z instruktorem i tak jeździsz 2 albo 3 sesje, potem idziesz samopas ale nie możesz wyprzedzać na większości zakrętów.Jak masz wątpliwości bierzesz instruktora na sesje ale to już za kasę (można w kilku).Potem bierzesz kostkę i porównujesz czasy przejazdów i to jest najlepsza wykładnia Twoich umiejętności.Drugą wykładnią jest to że nie masz już kogo wyprzedzać w grupie "D" i przepisujesz się do grupy "C"i z przykrością stwierdzasz że jednak są szybsi od Ciebie Wtedy jedziesz następny raz, następny i ....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekTychy Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 na kisielinie nie byłem natomiast słyszałem od bardziej doświadczonych riderów :-) że jest mega mały w porównaniu nawet do tego w Radomiu i że na moto nie specjalnie go polecająJa natomiast nie byłem w Radomiu a słyszałem odwrotne głosy ...Długość toru jest porównywalna ...Natomiast w Kisielinie podobno asfalt dużo lepszy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekTychy Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Nie ma znaczenia "gdzie"ma znaczenie "jak"..... Wtedy jedziesz następny raz, następny i ....... Prawdę prawi ...Polać mu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAWROS Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Nie ma znaczenia "gdzie"ma znaczenie "jak".Ważne jest poznać nitkę toru żeby wiedzieć co będzie za kolejnym zakrętemi tutaj krótkie tory mają przewagę, natomiast szybciej się nudzą i szybko stają się "za wolne".Na Poznaniu obligatoryjnie jako nowicjusz idziesz do grupy "D"zaczynasz z instruktorem i tak jeździsz 2 albo 3 sesje, potem idziesz samopas ale nie możesz wyprzedzać na większości zakrętów.Jak masz wątpliwości bierzesz instruktora na sesje ale to już za kasę (można w kilku).Potem bierzesz kostkę i porównujesz czasy przejazdów i to jest najlepsza wykładnia Twoich umiejętności.Drugą wykładnią jest to że nie masz już kogo wyprzedzać w grupie "D" i przepisujesz się do grupy "C"i z przykrością stwierdzasz że jednak są szybsi od Ciebie Wtedy jedziesz następny raz, następny i ....... OK zgadza się ale mimo wszystko uważam że na początek na małym torze bardziej technicznie przećwiczysz wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex. Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Są jakieś techniczne wymagania na danym torze ? Np crash pady ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekTychy Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Są jakieś techniczne wymagania na danym torze ? Np crash pady ?Na Poznaniu wydech do 98dB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAWROS Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ja natomiast nie byłem w Radomiu a słyszałem odwrotne głosy ...Długość toru jest porównywalna ...Natomiast w Kisielinie podobno asfalt dużo lepszy ...Gdzie długość toru porównywalna wrzuć sobie zrzut z google map i tam już widać różnicę asfalt na Radomiu bajka kisielinia nie znam a dobre opinie podobno ciągną sie tylko od Duszana i jego znajomych może ktoś ci mówił o kiepskiej nawierzchni na tym torze w radomiu a nie o torze jastrząb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekTychy Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Gdzie długość toru porównywalna wrzuć sobie zrzut z google map i tam już widać różnicę asfalt na Radomiu bajka kisielinia nie znam a dobre opinie podobno ciągną sie tylko od Duszana i jego znajomych może ktoś ci mówił o kiepskiej nawierzchni na tym torze w radomiu a nie o torze jastrząbJastrząb a Radom ... mała różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAWROS Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 to fakt i to i to w pobliżu Radomia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
accord Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Radom jest w Radomiu a Jastrząb w pobliżu Dla mnie Radom (w Radomiu) to nieporozumienie4 zakręty w prawo i 2 w lewo albo odwrotnie, po dwóch godzinach znasz je na pamięć i wieje nudą.Kisielin na pewno bardziej techniczny, niestety nie pojeździłem, awaria motocykla Ale jak posmakujesz Poznania, Slovakia, Panonia albo jeszcze dalej to nawet nie pomyślisz żeby jechać na Radom, Jastrząb czy Kisielinchociaż raz warto wszędzie jechać.A jeszcze zaryzykuję twierdzenie że szybsze tory łatwiej wybaczają błędy (przy naszych umiejętnościach)po prostu jest więcej miejsca żeby wyprostować maszynę i shamować się nawet do zera i powrócić na tor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAWROS Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ja śmigając na Jastrząb nastawiam się na jazdę techniczną ale muszę się zgodzić większe tory więcej wybaczają jak robi się to z głowąMam zamiar jeszcze w sierpniu zaliczyć Poznań i slovakia ale zobaczymy na co czas pozwoli straszna lipa że nic w pobliżu nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekTychy Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ile ludzi tyle opinii ...Każdy wybierze co uzna za słuszne Jeśli chodzi o PL ... ja wybieram Poznań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
accord Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 A tak na marginesieczy ktoś się wybiera na Poznań 17-18 lipiec ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAWROS Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 sierpniowe wyjazdy mogę rozważać teraz od 18 tracę się do końca miesiąca projekt plaża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czopinho Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 na tory jeździecie na kołach czy moto na lawete ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAWROS Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 My na lawecie bo może być różnie i jak pózniej wrócisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.