czesław Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 w przypadku pojazdów zwyczajowo gwarantem jest producent którego przedstawicielem i organem odpowiedzialnym za obłsugę gwarancji z danego rynku jest importer i dealer.droga w przypadkach trudnych prowadzi od wkurwionego klienta, przez dealera, pion techniczny importera do odnośnego działu "fabryki".ostatnie słowo ma zawsze producent.w sumie wydawać by się mogło, że to oczywiste zagadnienie.w każdym razie...dealer może tylko tyle na ile pozwoli mu importer udzielając autoryzacji, a importer może tylko tyle na ile pozwoli mu producent udzielając autoryzacji.natomiast producent może wszystko, aczkolwiek nie musi nic.bo każdą gwarancję można uwalić.od 2004 jest jeszcze coś takiego jak GVO ale polski rynek tego nie ogarnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 to ze Kawaler nie sprzedaje juz motocykli z Honda Polska nie oznacza (w prostej linii) ze z miejsca stracil autoryzacje na serwis. Pracuja tam ci sami mechanicy na tym samym sprzecie wiec wg mnie Kawaler moze byc nadal ASO Hondy. ps. Betis pewnie jutro wyjasni nam wszelkie watpliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 w przypadku pojazdów zwyczajowo gwarantem jest producent którego przedstawicielem i organem odpowiedzialnym za obłsugę gwarancji z danego rynku jest importer i dealer.droga w przypadkach trudnych prowadzi od wkurwionego klienta, przez dealera, pion techniczny importera do odnośnego działu "fabryki".ostatnie słowo ma zawsze producent.w sumie wydawać by się mogło, że to oczywiste zagadnienie.w każdym razie...dealer może tylko tyle na ile pozwoli mu importer udzielając autoryzacji, a importer może tylko tyle na ile pozwoli mu producent udzielając autoryzacji.natomiast producent może wszystko, aczkolwiek nie musi nic.bo każdą gwarancję można uwalić.od 2004 jest jeszcze coś takiego jak GVO ale polski rynek tego nie ogarnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 prawo się zmieniło.teraz nadrzędne są akty prawa unijnego.w związku z tym z założenia gwarancja jest dwuletnia i takie tam.a z dokumentów dołączonych do towaru zazwyczaj wynika to co napisałem powyżej, że gwarantem jest producent.oraz pozostałe warunki szczególne gwarancji na dany produkt.inną sprawą jest umiejętność czytania ze zrozumieniem u użytkowników... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Tak czy siak nieciekawie się u nich dzieje, ceny w porównaniu z poznaniem czy bielskiem nie były i pewnie nie będą konkurencyjne, brakuje jeszcze jakiejś afery w Uwadze dotyczącej właśnie gwarancji na sprzedany produkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 akurat w przypadku "chądy" wielkiej afery z gwarancjami nie będzie.honda polska przegrała już w przypadku samochodów jedną czy dwie sprawy dotyczące GVO i gwarancji na prawie unijnym więc przy zachowaniu określonej ostrożności i pewnych zasad serwisowania można spać spokojnie.generalnie to ciekawy przypadek jest tego akurat serwisu-już nie serwisu i mogłoby być ciekawie gdyby nie...nazwijmy to "struktura właścicielska"...bo jak wiadomo ludzie są tylko ludzmi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik93 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 a ic ta z kawalerem, salon ok, jak kupisz u nich sprzęta radość się kończy, a serwis to porażka, nie chcieli reanimować Goldwinga od znajomego bo jak stwierdzili "wersja Aspendecade była na USA i oni zrobią ino wersje EU". rozumiem ze US ma troszkę inaczyj elektrykę ale skombinowanie schematu w przypadku ASO autoryzowanego to nie problem. no ale już autoryzacji nie mają.... no i ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 rozumiem ze US ma troszkę inaczyj elektrykę ale skombinowanie schematu w przypadku ASO autoryzowanego to nie problem. no ale już autoryzacji nie mają.... no i ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurakijczyk Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 A nie jest tak przypadkiem, ze po wycofaniu sie z autoryzacji przez jakis czas musimy jeszcze prowadzić serwis gwarancyjny ? Tak jak bylo z Kia Auto-Latos. Latos sie zwinal z salonem ale serwis jeszcze prowadzi. Jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 A nie jest tak przypadkiem, ze po wycofaniu sie z autoryzacji przez jakis czas musimy jeszcze prowadzić serwis gwarancyjny ? Tak jak bylo z Kia Auto-Latos. Latos sie zwinal z salonem ale serwis jeszcze prowadzi. Jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 PS. Honda skończyła się już w 1999 na SC33, później weszło przysłowie "Honda tylko ładnie wygląda." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadowgaraz Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 to ze Kawaler nie sprzedaje juz motocykli z Honda Polska nie oznacza (w prostej linii) ze z miejsca stracil autoryzacje na serwis. Pracuja tam ci sami mechanicy na tym samym sprzecie wiec wg mnie Kawaler moze byc nadal ASO Hondy. ps. Betis pewnie jutro wyjasni nam wszelkie watpliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Tak dla sprostowania to mechanicy odeszli i od początku sezonu jest ktoś inny.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abaddon Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Pod koniec ubiegłego roku robiłem zakupy w Kawalerze- szczerze mogę polecić- brałem kurtkę, spodnie i rękawice.Po sprowadzeniu i przymierzeniu okazało się, że rozmiar za mały... po chyba 2 dniach dostałem telefon, że wszystko jest już na miejscu.Po przyjeździe i przymiarce, miły rabacik w wysokości 20% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.