179274_1449834468 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Wydaje mi sie ,ze w opisanej przez Ciebie sytuacji to taki wyswietlacz sie nie sprawdzi.Przy porownywaniu predkosci obrotowej silnika i kola-a tak to chyba dziala-w teorii powinien zawsze po zatrzymaniu pokazywac luz-niezaleznie na jakim biegu stanelas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnich Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Wydaje mi sie ,ze w opisanej przez Ciebie sytuacji to taki wyswietlacz sie nie sprawdzi.Przy porownywaniu predkosci obrotowej silnika i kola-a tak to chyba dziala-w teorii powinien zawsze po zatrzymaniu pokazywac luz-niezaleznie na jakim biegu stanelas.Dla niedowiarków ( jak widać, moto stoi sobie na centralnej w garażu ):http://www.youtube.com/watch?v=5w84sRNyDQEDla Ciebie Kochanie, thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tAiSZiO Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 W błędzie ty jesteś. W skrzyni Suzuki GSa jest bolec, który się obraca i zwiera konkretny pin na "kółeczku" i daje poprawny odczyt biegu nawet na postoju.Yamahy Fazer i Thundercat mają to samo:http://www.motocykl.org/thundercat/forum/v...6&start=105 Popatrzeć tylko na fotki.ja w swojej RF-ie zabieram sie do zrobienia tego samego ... ten układ jest tak prosty że niema co sie zepsuć a działa zawsze a nie jak te niektóre elektroniczne (o których czytałem na necie) co dopiero przy jeździe pokazują który bieg sie zapina... choć nie do każdego moto ten wskaźnik tak łatwo da sie zrobić w zależności jaki zastosowano czujnik luzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.