Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Jawa 350 Ts Twin Sport- Gaźnik


michal_mazur

Rekomendowane odpowiedzi

Jaka jest predkosc maksymlna Jawy ?
Fabryczna TS-ka (typ 638) pojedzie 130 km/h, moja 634-ka tez tyle osiągnie. Nie słyszałem, żeby 350-ki osiągłay prędkość 160 km/h, chyba że z górki i z wiatrem albo po tuningu. Taką prędkość mogły osiągnąć Jawy 500 z silnikiem czterosuwowym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mialem 2o lat temu TS-a i milo ja wspominam miala tylko jedna przypadlosc co 5 tys musialem wymieniac taki oring w sprzegle.
trzeba bylo od CZtki sprzeglo zalozyc i po problemie, zazwyczaj tak ludzie rozwiazywali ten problem w TScekurde nie wiem jak to mozliwe, mialem kilka jaw i zadna mi nie leciala 160 a silniki byly w dobrym stanie, jeden byl po kapitalce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam ja nie mam problemów zbytnich z nią poza tym, że krzywo pali na jednym cylindrze ale to zaplon właśnie robię jej szlif tych cylindrów a co do temetu moja też ma ten problem że nie odpala ale gdy wstrzyknie się jej trochę benzyny do cylindrów to za drugim kopniakiem zapala myślę że będzie któraś dysza zatkana w gaźniku i temu tak robi ostatnio go przeczyściłem i przedmuchałem kompresorem ale jeszcze nie poskładałem zobaczymy jak będzie moja rada mała strzykawką wstrzyknij troche benzyny z baku ze dwie pełne na cylinder wystarczają zaloz swiece, fajki i pokop moze zapali jak nie to nie gaznik pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja z kumplem na starej jawie 350 nie ts maksymalnie we dwuch 135 pocislismy kwestia chyba iglicy ustawienia w gazniku ale ja moja 130 z uszkodzonym lekko tlokiem i glowica z zapasem 1500 obrotow do pola na srodkowym ustawieniu iglicy wiec jakby byl dobry silnik i pelne podniesienie iglicy to mysle ze ze 150 by pocisla albo i wiecej troche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

miałem w swoim zyciu jawe 350 CZ 350 i TS 350..jezeli ją dobrze zrobisz od podstaw i wyregulujesz dobrze zapłon to sprżet ejst bezawaryjny. do przedniego widelca wlewasz gestszy olej i przy max predkościach idzie jak zyleta.. Warto zainwestowac w dobry zapłon elektroniczny np "IZI" iwtedy jawka kręci troche wyżej (kosztem wału korbowego).

Gadąłem kiedys z gościem co rozbierał wał na cżesci pierwsze odchudzał korby i co do grama je wązył, robił wypełnienia wału korbowego, tak samo tłoki poprawiał z wad pofabrycznych i tez je wazył, jak wszystko poskładał.. to nie ten motocykl.. podobno wały w jawach były na odpieprz składane i wywazane tj.. kat pomiędzy jednym cylindrem a drugim nie był równy.. potem mozolne ustawianie zapłonu etc.

Ciekaw jestem co powiecie na to.. to ne zaden photoshop:D

http://3.bp.blogspot.com/_VDCGGBYmNCk/SVJXwyrXIAI/AAAAAAAABR0/0VhaERSYFlA/s1600-h/1000ccjawa.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_VDCGGBYmNCk/SVJXp2WqCAI/AAAAAAAABRs/bxwbGXzkG_k/s1600-h/jawa_1050_cc.jpg

poprostu trzeba to kochac.. bo w żaden sposób nie zwróci sie ta kasa:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.