Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Proszę O Wszystkie Ale To Wszystkie Wady 600rr :)


MortiShia666

Rekomendowane odpowiedzi

dziewczyny z tego miasta już tak maja to napiszcie jakie ma ta maszyna wady i zalety to będzie po kłopocie a reszta i tak wyjdzie w praniu ;)
hahahha...nie nie nie!! nic z tych rzeczy absolutnie żaden pesymizm-wręcz przeciwnie.Mam w zwyczaju zadawać trudne pytania i sami widzicie jaką trudność sprawilo Wam wyszczególnienie wad w rr. Jest to dowód na to, że obierając rr jako cel mojego zakupu dokonalam zajebiscie dobrego wyboru. Pytajac o wady rr najzwyczjaniej mialam w zamiarze utwierdzić się w przekonaniu że honda jest jednak niepodważalną jakością i marką...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

Ten sezon był moim pierwszym i nauczyłem się śmigać na gumie i niewiele brakuje mi do śmigania na kolanie więc myśle, że poszło mi całkiem nieźle.Pierwszy sezon na rr czy w ogóle na moto? Jeśli pierwszy na rr, to jak byś w skrócie Ty jako TY opisał jazdę na niej, co zaobserwowałeś istotnego w codziennym jej użytkowaniu, ile pożerała Ci bryny, jak się zachowauje na zakrętach, w ruchu ulicznym...itp. Masz model z którego roku?Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to w ogóle mój pierwszy sezon na moto i rr jest moją wybranką z wielu powodów. Mam model z 2006r.Prowadzi się rewelacyjnie w winklach i w ruchu miejskim.Jest w miarę lekka,jest zwinna i piekielnie mocna od ok 8 tyś obrotów.Mówię że mocna dla tych co jeździli wcześniej na Ogarach czy innych wynalazkach jak ja Miałem okazję jechać R6 od kolegi i rr lepiej się prowadzi, R1 od innego to inna bajka więc się nie rozpisuję ale wrażenia z jazdy-bezcenne Co do spalania to jak kręcisz w górnych granicach obrotów to bak starcza na jakieś 100-110 km przy lżejszej jeździe i 150 się machnie.Moto wytrzymały zaliczyłem szlifa i jedynie co to owiewki popękały.Bezawaryjny i wdzięczny motorek dlatego z czystym sumieniem mogę go polecić.Trochę to chaotycznie napisane ale mam nadzieję,że choć trochę pomogłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajc a czy byleś zmuszony już serwisować tą swoją wredną ....hehe ? jesli tak to jakie koszta poniosłeś?na jakich oponach latasz?P.s. spoko spoko,zrozumiałam Twoją wypowiedź :)wcale się nie dziwię, że trudno czasem wyrazić emocje jakie towarzyszą jeździe na sportach no i logicznie o o tym napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W "Kawalerze" za wymianę filtrów,klocków,oleju naciąg i smarowanie łańcucha dałem ok 800 zł. oczywiście wszystko z górnej półki Co do opon to latam na Pirelli Diablo Supercorsa po prostu miodzio.Szybko się grzeją i fajnie kleją się do asfaltu.Polecił mi je mój kumpel i to był dobry wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dopompowanie luftu w kołach też jedziesz do serwisu albo do jakiegoś wulkanizatora czy Bóg we gdzie? Dlaczego jesteś złośliwy?co Ci przeszkadza jego sposób serwisowania ?stać go?jego wybór i koniec tematu. Oj... ludzie, ludzie..macie strasznie negatywną tendencję na tym forum do krytyki i obrzucania ludzi blotem, bez żadnego powodu. Osłabiające to jest. Więcej tolerancji a będzie dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowałem się wziąć udział w tej duskusji ponieważ chce zwrócić Twoją uwagę na fakt, że na motocyklu może być naprawdę wygodnie, zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera z doświadczenia wiem, że co poniektórzy nowi wlaściciele typowych "ścigów" są później zdziwieni że są motocykle o takich samych osiągach na których można siedzieć normalnie, nie leżeć opierając się na rękach, nie wspaomnę już o masakrycznej pozycji pasażera... Motocykle to nie tylko ścigacze i czopery Wiem że MOTO przeważnie wybiera się oczami ale może warto temat przemyśleć... Na RR pozycja za sterami jest poprostu nie wygodna, caly ciężar ciała spoczywa na rękach. Chyba lepiej jest jechać tak samo a siedzieć wygodnie No chyba że walczysz o cenne ułamki sekund na torze to wtedy wszystko jasne Jak Hornet i CBF nie Twój klimat to może Kawasaki ER 6f lub Suzuki GSX 650 F ??Kumpel który mnie doradzał wybór sprzęta mówił : usiądź i oceń czy jest Ci wygodnie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie o łańcuchu napisałem,bo przy okazji na początku sezonu jak robiłem wszystko to pomyślałem też o tym szczególe,gdyż nie byłem zaopatrzony jeszcze w smar i klucz do koła.W ramach sprostowania cały sezon sam dbałem o tą pierdołę więc nie czepiajcie się.Do tych 800 zł doliczyłem koszt materiałów tj smar,filtr K&N itd ale nie będę wymieniał bo nie o tym temat. Fakt po dłuższej jeździe czuć nadgarstki ale plusem tej pozycji jest wyczucie kierownicy i prowadzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maru nie wydaje mi sie aby to była jakaś pochopna decyzja co do zakupu sprzeta, jak wiadomo jednemu pasuje taki a drugiemu inny jak pisał Peerez są gusta i guściki, ty możesz na nim odczuwać dyskomfort tylko siedząc o jeździe już nie wspominając a inni będą czuć sie na nim jak by tworzyli jedno ciało z tym sprzętem to kwestia preferencji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro masz zamiar kupowac na 1 moto 600rr. to przeciez nikt cie nie przekona do tego czy to dobry motocykl czy zly..po prostu napalilas sie na ten design, chcesz go miec i koniec kupuj, bo naprawde sprzet fajny, lekko sie go prowadzi, ma wszystkie wady i zalety sportow (przy spokojnej jezdzie w miescie bola nadgarstki, ale fajnie wchodzi w zakrety itp)...po prostu nie zastanawiaj sie dluzej na tym modelem, tylko go kupuj i ciesz sie z jazdy..napewno cenne sa porady jednosezonowych znafcow, ale raczej nie bralbym pod uwage testow porownawnyczh do innych sprzetow.... po prostu ktos, kto zaczal jezdzic 1 sezon na danym modelu, wiec ( i to nie do konca) jak jezdzi sie akurat tym modelem.... nie da sie porownac danego motocykla do tysiecy innych po kilku tysiacach km nawinietych na 1szym sprzecie w zyciu.powodzenia w zakupie wymarzonej 600rr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tazz ale to wszystko subiektywne jest zwykle.Moja chyba zreszta tez bedzie taka ;]Przejechalem sie na 600rr 2 razy. raz jechalem kawalek a raz do dzwirzyna i nazot. Jazda na niej na prawde potrafi byc meczaca. Juz srad 600 ma wygodniejsze siedzisko. Poza tym strasznie mnie bolaly rece i kregoslup. JEsli do tego doliczyc zlosc z czestotliwosci odwiedzania stacji benzynowych to mozna juz sie wsciec.Ma tez za to cala game zalet. Jest niesamowicie poreczna swietnie sie ja rzuca z jednej strony na druga, bardzo latwo sie balansuje zarowno na przednim jak i tylnuym kole a to chyba za sprawa wywazenia. Ogolnie bardzo udany motocykl ale na wyprawy sie w/g mnie nie nadaje.Bardziej stosownym zakupem dla kogos kto nie nastawia sie na smiganie po torze bylaby jakas F4 ladna. Mysle ze ona laczy w sobie cechy wielu maszyn.Reasumujac: musisz sie zastanowic czy jestes w stanie olac wygode na rzecz totalnej niewygody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumujac: musisz sie zastanowic czy jestes w stanie olac wygode na rzecz totalnej niewygody
hehe i teraz pokazales, ze oprcz tego ze ktos tam jezdzi albo dopiero co zaczal jezdzic i udziela cennych rad, ze....sa fani sportow jak i przeciwnicy.oczywisice, ze wygodniej mi sie jezdzilo no FZ1, ale skolei bardziej lubie jezdzic sportem..przez cale zycie ewoluujemy.. ja przez 2 sezony latalem nakedzikami i tylko to mnie krecilo, raz przejechalem sie sportem i od tej pory tylko sporty.. za kilka lat pewnie jescze bedzie cos innego, wiec skoro kobieta chce kupic 600rr to niech bierze pojezdzi sezon, dwa i zobaczt czty jej siada
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumujac: musisz sie zastanowic czy jestes w stanie olac wygode na rzecz totalnej niewygody
Dla ciebie moze nie byla wygodna ze wzgledu na Twoje gabaryty, ale dla kogos innego moze byc idealna.Osobiste preferencje kazdego z nas sa zupelnie inne.Ja na przyklad jestem fanem golasow i nie przeszkadza mi brak owiewki/szyby i jak ktos mi smeci, ze powyzej 160 nie da sie jechac to mi sie nawet z nim nie chce dyskutowac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.