MortiShia666 Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 dziewczyny z tego miasta już tak maja to napiszcie jakie ma ta maszyna wady i zalety to będzie po kłopocie a reszta i tak wyjdzie w praniu hahahha...nie nie nie!! nic z tych rzeczy absolutnie żaden pesymizm-wręcz przeciwnie.Mam w zwyczaju zadawać trudne pytania i sami widzicie jaką trudność sprawilo Wam wyszczególnienie wad w rr. Jest to dowód na to, że obierając rr jako cel mojego zakupu dokonalam zajebiscie dobrego wyboru. Pytajac o wady rr najzwyczjaniej mialam w zamiarze utwierdzić się w przekonaniu że honda jest jednak niepodważalną jakością i marką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MortiShia666 Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Ups... chyba pesymistką Niegzeczny chłopczyk, niegrzeczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 A co sądzicie o wydechu pod dupką..?ponoć dość przyjemnie grzeje Dla ciebie lepsza byłaby wibracja ... bierz H-D to bydziesz zadowolona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MortiShia666 Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Dla ciebie lepsza byłaby wibracja ... bierz H-D to bydziesz zadowolona jak znajdziesz mi taki model rr to stawiam za to litra Finlandii -smak możesz sobie sam wybrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MortiShia666 Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 No dobra ...a tak na poważnie to macie coś jeszcze dla mnie w temacie wad rr?czy nie chce się już Wam powtarzać tematu który był przerabiany na forum wielokrotnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElectroOne Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 da sie zejsc do 4 l na 100 jadac baaaardzo oszczednie?Jak chcesz zamulić sprzęta to pewnie że można. Normalnie łyka 7,8 litrów/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MortiShia666 Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Ten sezon był moim pierwszym i nauczyłem się śmigać na gumie i niewiele brakuje mi do śmigania na kolanie więc myśle, że poszło mi całkiem nieźle.Pierwszy sezon na rr czy w ogóle na moto? Jeśli pierwszy na rr, to jak byś w skrócie Ty jako TY opisał jazdę na niej, co zaobserwowałeś istotnego w codziennym jej użytkowaniu, ile pożerała Ci bryny, jak się zachowauje na zakrętach, w ruchu ulicznym...itp. Masz model z którego roku?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc600rr Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Jest to w ogóle mój pierwszy sezon na moto i rr jest moją wybranką z wielu powodów. Mam model z 2006r.Prowadzi się rewelacyjnie w winklach i w ruchu miejskim.Jest w miarę lekka,jest zwinna i piekielnie mocna od ok 8 tyś obrotów.Mówię że mocna dla tych co jeździli wcześniej na Ogarach czy innych wynalazkach jak ja Miałem okazję jechać R6 od kolegi i rr lepiej się prowadzi, R1 od innego to inna bajka więc się nie rozpisuję ale wrażenia z jazdy-bezcenne Co do spalania to jak kręcisz w górnych granicach obrotów to bak starcza na jakieś 100-110 km przy lżejszej jeździe i 150 się machnie.Moto wytrzymały zaliczyłem szlifa i jedynie co to owiewki popękały.Bezawaryjny i wdzięczny motorek dlatego z czystym sumieniem mogę go polecić.Trochę to chaotycznie napisane ale mam nadzieję,że choć trochę pomogłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Wadą 600 rr jest to, że nie jest to litr.;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MortiShia666 Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 "Wadą 600 rr jest to, że nie jest to litr.;-)"Zawsze można zamienić na litra rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MortiShia666 Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Zajc a czy byleś zmuszony już serwisować tą swoją wredną ....hehe ? jesli tak to jakie koszta poniosłeś?na jakich oponach latasz?P.s. spoko spoko,zrozumiałam Twoją wypowiedź :)wcale się nie dziwię, że trudno czasem wyrazić emocje jakie towarzyszą jeździe na sportach no i logicznie o o tym napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc600rr Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 W "Kawalerze" za wymianę filtrów,klocków,oleju naciąg i smarowanie łańcucha dałem ok 800 zł. oczywiście wszystko z górnej półki Co do opon to latam na Pirelli Diablo Supercorsa po prostu miodzio.Szybko się grzeją i fajnie kleją się do asfaltu.Polecił mi je mój kumpel i to był dobry wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 W "Kawalerze" za wymianę filtrów,klocków,oleju naciąg i smarowanie łańcucha dałem ok 800 zł.Nieźle cię skasowali takie rzeczy można zrobić samemu z naciągiem i smarowaniem kiety to już przesada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 na dopompowanie luftu w kołach też jedziesz do serwisu albo do jakiegoś wulkanizatora czy Bóg we gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 A nikt jeszcze nie napisał, że jest niewygodna, że ręce bolą i takie tam bo to typowy ścig. Może lepiej jakaś Honda która tak samo jeździ a jest wygodna czyt. siedzi się normalnie. Mam na myśli Hornet lub CBF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MortiShia666 Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 "...Mam na myśli Hornet lub CBF..." -odpadają zupełnie...nie mój klimatOpowiedz coś więcej o tych niedogodnościach z życia codziennego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MortiShia666 Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 na dopompowanie luftu w kołach też jedziesz do serwisu albo do jakiegoś wulkanizatora czy Bóg we gdzie? Dlaczego jesteś złośliwy?co Ci przeszkadza jego sposób serwisowania ?stać go?jego wybór i koniec tematu. Oj... ludzie, ludzie..macie strasznie negatywną tendencję na tym forum do krytyki i obrzucania ludzi blotem, bez żadnego powodu. Osłabiające to jest. Więcej tolerancji a będzie dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Zdecydowałem się wziąć udział w tej duskusji ponieważ chce zwrócić Twoją uwagę na fakt, że na motocyklu może być naprawdę wygodnie, zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera z doświadczenia wiem, że co poniektórzy nowi wlaściciele typowych "ścigów" są później zdziwieni że są motocykle o takich samych osiągach na których można siedzieć normalnie, nie leżeć opierając się na rękach, nie wspaomnę już o masakrycznej pozycji pasażera... Motocykle to nie tylko ścigacze i czopery Wiem że MOTO przeważnie wybiera się oczami ale może warto temat przemyśleć... Na RR pozycja za sterami jest poprostu nie wygodna, caly ciężar ciała spoczywa na rękach. Chyba lepiej jest jechać tak samo a siedzieć wygodnie No chyba że walczysz o cenne ułamki sekund na torze to wtedy wszystko jasne Jak Hornet i CBF nie Twój klimat to może Kawasaki ER 6f lub Suzuki GSX 650 F ??Kumpel który mnie doradzał wybór sprzęta mówił : usiądź i oceń czy jest Ci wygodnie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peerez Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Cała magia w tym.... "Grunt to przekonać samego siebie" są gusta i guściki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc600rr Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Panowie i Panie o łańcuchu napisałem,bo przy okazji na początku sezonu jak robiłem wszystko to pomyślałem też o tym szczególe,gdyż nie byłem zaopatrzony jeszcze w smar i klucz do koła.W ramach sprostowania cały sezon sam dbałem o tą pierdołę więc nie czepiajcie się.Do tych 800 zł doliczyłem koszt materiałów tj smar,filtr K&N itd ale nie będę wymieniał bo nie o tym temat. Fakt po dłuższej jeździe czuć nadgarstki ale plusem tej pozycji jest wyczucie kierownicy i prowadzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matey Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Maru nie wydaje mi sie aby to była jakaś pochopna decyzja co do zakupu sprzeta, jak wiadomo jednemu pasuje taki a drugiemu inny jak pisał Peerez są gusta i guściki, ty możesz na nim odczuwać dyskomfort tylko siedząc o jeździe już nie wspominając a inni będą czuć sie na nim jak by tworzyli jedno ciało z tym sprzętem to kwestia preferencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 skoro masz zamiar kupowac na 1 moto 600rr. to przeciez nikt cie nie przekona do tego czy to dobry motocykl czy zly..po prostu napalilas sie na ten design, chcesz go miec i koniec kupuj, bo naprawde sprzet fajny, lekko sie go prowadzi, ma wszystkie wady i zalety sportow (przy spokojnej jezdzie w miescie bola nadgarstki, ale fajnie wchodzi w zakrety itp)...po prostu nie zastanawiaj sie dluzej na tym modelem, tylko go kupuj i ciesz sie z jazdy..napewno cenne sa porady jednosezonowych znafcow, ale raczej nie bralbym pod uwage testow porownawnyczh do innych sprzetow.... po prostu ktos, kto zaczal jezdzic 1 sezon na danym modelu, wiec ( i to nie do konca) jak jezdzi sie akurat tym modelem.... nie da sie porownac danego motocykla do tysiecy innych po kilku tysiacach km nawinietych na 1szym sprzecie w zyciu.powodzenia w zakupie wymarzonej 600rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Tazz ale to wszystko subiektywne jest zwykle.Moja chyba zreszta tez bedzie taka ;]Przejechalem sie na 600rr 2 razy. raz jechalem kawalek a raz do dzwirzyna i nazot. Jazda na niej na prawde potrafi byc meczaca. Juz srad 600 ma wygodniejsze siedzisko. Poza tym strasznie mnie bolaly rece i kregoslup. JEsli do tego doliczyc zlosc z czestotliwosci odwiedzania stacji benzynowych to mozna juz sie wsciec.Ma tez za to cala game zalet. Jest niesamowicie poreczna swietnie sie ja rzuca z jednej strony na druga, bardzo latwo sie balansuje zarowno na przednim jak i tylnuym kole a to chyba za sprawa wywazenia. Ogolnie bardzo udany motocykl ale na wyprawy sie w/g mnie nie nadaje.Bardziej stosownym zakupem dla kogos kto nie nastawia sie na smiganie po torze bylaby jakas F4 ladna. Mysle ze ona laczy w sobie cechy wielu maszyn.Reasumujac: musisz sie zastanowic czy jestes w stanie olac wygode na rzecz totalnej niewygody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Reasumujac: musisz sie zastanowic czy jestes w stanie olac wygode na rzecz totalnej niewygody hehe i teraz pokazales, ze oprcz tego ze ktos tam jezdzi albo dopiero co zaczal jezdzic i udziela cennych rad, ze....sa fani sportow jak i przeciwnicy.oczywisice, ze wygodniej mi sie jezdzilo no FZ1, ale skolei bardziej lubie jezdzic sportem..przez cale zycie ewoluujemy.. ja przez 2 sezony latalem nakedzikami i tylko to mnie krecilo, raz przejechalem sie sportem i od tej pory tylko sporty.. za kilka lat pewnie jescze bedzie cos innego, wiec skoro kobieta chce kupic 600rr to niech bierze pojezdzi sezon, dwa i zobaczt czty jej siada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Reasumujac: musisz sie zastanowic czy jestes w stanie olac wygode na rzecz totalnej niewygody Dla ciebie moze nie byla wygodna ze wzgledu na Twoje gabaryty, ale dla kogos innego moze byc idealna.Osobiste preferencje kazdego z nas sa zupelnie inne.Ja na przyklad jestem fanem golasow i nie przeszkadza mi brak owiewki/szyby i jak ktos mi smeci, ze powyzej 160 nie da sie jechac to mi sie nawet z nim nie chce dyskutowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.