Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Może Podpowiecie Co Podpasować.


Milut80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was serdecznie. nazywam się Andrzej i jeżdżę na Suzuki DR 800 BIG. Prawo jazdy mam od 12 lat. Moje początki z większym motorem ( nie wspominam o moplikach ) to Jawy, Mz, GPZ 500. później miałem dłuższą przerwę. Mojego BIG'a kupiłem w zeszłym roku. Byłem nim w Szczecinie i czasami śmigam sobie z kumplami na krótkie wypady. Moi znajomi z którymi jeżdżę też zaczęli swoje przygody od zeszłego roku. Chodzi mi o to, że złapałem bagcyla, chcę pojeździć turystycznie , ale mój motor wydaje mi się już za stary i po prostu nie umiem nadążyć za znajomymi podczas wypadów. Na moim motorze jeździ mi się super ale chcę zmiany. jestem dość wysoki ( 192 cm ) ważę 110 kg. Myślałem nad kupnem TDM'ki ale koledzy mówią, że jest za mała dla mnie. Nie wiem na jaki motor się przesiąść. dodam, że nie czuje się jeszcze pewnie na motorze i nie chcę przesadzić. Znajomi nie potrafią mi podpowiedzieć. Może wy coś wskóracie. Na motor chcę wydać 10000-13000 zł. Podobają mi się najkety, enduro turystyki. Ostatnio jeździłem od kolegi na fvr 800- czułem się nie pewnie, może ta pozycja. Z góry dziękuję za pomoc. Nie wiem co zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm ... ja wiele nie doradzę, ale z turystycznej branży to mogę wymienić Triumph ST Yamaha FZS 1000Suzuki Bandit, SV to takie za którymi ja się oglądałem przy kupnie ... - wypadło na FZS i jestem zadowolony, artykułów napisano wiele o wyżej wymienionych maszynach, jest więcej opcji ... Pewnie się pojawią, jeżeli jakieś informacje będa Cie interesowały o FZS to PW, jak będę wiedział to chętnie odpowiem 10 sprzętów i o każdym pare słowek - EN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym Ci doradził Yamahę XJR 1300 lub FJR 1300 - o tyle o ile FJR jest już dużym turystykiem to XJR spokojnie daje radę po mieście, nie jest za ciężka - ogólnie fajny motocykl. W/w motocykle są mocne ale przewidywalne i nie agresywne. Co do Triumpha Sprinta ST o którym pisał Lonerr mogę parę słów napisać jeśli jesteś zainteresowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WięcLusterka nie wyglądają na oryginalneTylne kierunki powinny być pomarańczoweKierownica również jakaś akcesoryjnaZwracać uwagę: 1. Napęd (ile zostało naciągu, ale czy nie jest nierównomiernie wyciągnięty - max między ogniwkami 151 mm z instruckji ) 2. Opony ile jeszcze dadzą radę - z którego roku 3. Główka ramy - siąść na tył motorka na centralnej stopce i zobaczyć czy płynnie przechodzi skręcając oraz czy nie ma luzów ) - sprawdzić ograniczniku skrętu na dolnej półce czy proste 4. Klocki hamulcowe5. Lagi czy nie ciekną 6. Krocce - to taki czarne gumowe na gażnikach7. Pod silnikiem czy nie ma wycieków oleju8 Ogólnie pooglądać i pytać po 10 razy o wszystko 47 tyś - to pewno regulacja zaworów musiała być zrobiona, rozrząd czy nie hałasujePraca FZS nie jest równa - te sprzęty tak mają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam jedną osobę podobnego wzrostu co Ty i nie narzeka na TDMkę 850, w maju zrobiła ok. 3-4 tys. km w ciągu 4 dni i tylko trochę na tyłek narzekała. Plusem jest niskie spalanie, wracając z TDMką 900, GS spalił mi na dystansie ok. 300 km tylko litr-półtorej mniej niż TDM, utrzymywaliśmy tempo 100-120 czyli spokojne, rekreacyjne tempo turystyczne. GS spalił mi 4 litry na 100 km, TDM niewiele więcej. Myślałbym również o Bandicie 1200, Kawasaki Z750S (wersja z pół-owiewką nadaje się idealnie do turystyki, wyposażasz taką "bestię" w kufer, stelaże, torbę na bak i można jechać na koniec świata).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tan fazer jest na allegro od conajmniej zeszlego sezonu, skojazylem go, bo jest bardzo charakterystyczny ze wzgledu na ten tzw tuning w postaci niefabrycznych naklejek na bokach owiewek, wiec raczej go sobie odpusc bo musi byc jakis powod dlaczego sie nie sprzedal od tak dawna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wielkie dzięki za podpowiedzi.Zakupiłem kawasaki gtr 1000 od znajomego. Nie jest to klasyczny GTR, jest zrobiony coś na styl bandita. Motor w super stanie i na wał. Typowy Gtr mi się nie podoba ale ten jest super. Porobię zdjęcia to zobaczycie.Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.