Milut80 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Witam Was serdecznie. nazywam się Andrzej i jeżdżę na Suzuki DR 800 BIG. Prawo jazdy mam od 12 lat. Moje początki z większym motorem ( nie wspominam o moplikach ) to Jawy, Mz, GPZ 500. później miałem dłuższą przerwę. Mojego BIG'a kupiłem w zeszłym roku. Byłem nim w Szczecinie i czasami śmigam sobie z kumplami na krótkie wypady. Moi znajomi z którymi jeżdżę też zaczęli swoje przygody od zeszłego roku. Chodzi mi o to, że złapałem bagcyla, chcę pojeździć turystycznie , ale mój motor wydaje mi się już za stary i po prostu nie umiem nadążyć za znajomymi podczas wypadów. Na moim motorze jeździ mi się super ale chcę zmiany. jestem dość wysoki ( 192 cm ) ważę 110 kg. Myślałem nad kupnem TDM'ki ale koledzy mówią, że jest za mała dla mnie. Nie wiem na jaki motor się przesiąść. dodam, że nie czuje się jeszcze pewnie na motorze i nie chcę przesadzić. Znajomi nie potrafią mi podpowiedzieć. Może wy coś wskóracie. Na motor chcę wydać 10000-13000 zł. Podobają mi się najkety, enduro turystyki. Ostatnio jeździłem od kolegi na fvr 800- czułem się nie pewnie, może ta pozycja. Z góry dziękuję za pomoc. Nie wiem co zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 może Varadero? bardzo ciekawy i godny polecenia motocykl z tego co wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milut80 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 może Varadero? bardzo ciekawy i godny polecenia motocykl z tego co wiem też mi doradzali, ale nie jest on za duży na jazdę po mieście. Na krótkie wypady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Hm ... ja wiele nie doradzę, ale z turystycznej branży to mogę wymienić Triumph ST Yamaha FZS 1000Suzuki Bandit, SV to takie za którymi ja się oglądałem przy kupnie ... - wypadło na FZS i jestem zadowolony, artykułów napisano wiele o wyżej wymienionych maszynach, jest więcej opcji ... Pewnie się pojawią, jeżeli jakieś informacje będa Cie interesowały o FZS to PW, jak będę wiedział to chętnie odpowiem 10 sprzętów i o każdym pare słowek - EN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper_Tango4 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 A ja bym Ci doradził Yamahę XJR 1300 lub FJR 1300 - o tyle o ile FJR jest już dużym turystykiem to XJR spokojnie daje radę po mieście, nie jest za ciężka - ogólnie fajny motocykl. W/w motocykle są mocne ale przewidywalne i nie agresywne. Co do Triumpha Sprinta ST o którym pisał Lonerr mogę parę słów napisać jeśli jesteś zainteresowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milut80 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 A co powiecie na temat tego motóra. Może ktoś go oglądał albo wie coś o tej firmie?http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1254405Gdybyście mogli napisaś, na co mam zwrócić uwagę podczas oglądania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 WięcLusterka nie wyglądają na oryginalneTylne kierunki powinny być pomarańczoweKierownica również jakaś akcesoryjnaZwracać uwagę: 1. Napęd (ile zostało naciągu, ale czy nie jest nierównomiernie wyciągnięty - max między ogniwkami 151 mm z instruckji ) 2. Opony ile jeszcze dadzą radę - z którego roku 3. Główka ramy - siąść na tył motorka na centralnej stopce i zobaczyć czy płynnie przechodzi skręcając oraz czy nie ma luzów ) - sprawdzić ograniczniku skrętu na dolnej półce czy proste 4. Klocki hamulcowe5. Lagi czy nie ciekną 6. Krocce - to taki czarne gumowe na gażnikach7. Pod silnikiem czy nie ma wycieków oleju8 Ogólnie pooglądać i pytać po 10 razy o wszystko 47 tyś - to pewno regulacja zaworów musiała być zrobiona, rozrząd czy nie hałasujePraca FZS nie jest równa - te sprzęty tak mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milut80 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 a ta czasza z owiewka pasuje, czy mi się wydaje ze z prawej strony nie za bardzo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 tzn nie za bardzo wiem o co chodzi ;| ?? Kolor niebieski był w 2001 roku, naklejki takie jakie powinny być na czaszy .... dokładnie oglądać na żywo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_akros Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 W tych lusterkach to widać chyba tylko własny kask, motorek miał ostrego strzała na lewą stronę. W tym stanie to dużo koleś woła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milut80 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 po czym wnosisz ze miał strzała na lewą stronę. na co dokładnie popatrzeć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 również jestem ciekaw Rafale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Jestem tylko ciekaw co się kryje pod tymi owiewkami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pampol Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Jestem tylko ciekaw co się kryje pod tymi owiewkami...Jak to co silnik, rama i takie tam pierdoly Co do tematu, na vfr czules sie niepewnie, to karnij sie takim kilo fazerem.Ja bym polecal B12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Znam jedną osobę podobnego wzrostu co Ty i nie narzeka na TDMkę 850, w maju zrobiła ok. 3-4 tys. km w ciągu 4 dni i tylko trochę na tyłek narzekała. Plusem jest niskie spalanie, wracając z TDMką 900, GS spalił mi na dystansie ok. 300 km tylko litr-półtorej mniej niż TDM, utrzymywaliśmy tempo 100-120 czyli spokojne, rekreacyjne tempo turystyczne. GS spalił mi 4 litry na 100 km, TDM niewiele więcej. Myślałbym również o Bandicie 1200, Kawasaki Z750S (wersja z pół-owiewką nadaje się idealnie do turystyki, wyposażasz taką "bestię" w kufer, stelaże, torbę na bak i można jechać na koniec świata). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Pochwal się co w końcu kupiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hakalele Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Tan fazer jest na allegro od conajmniej zeszlego sezonu, skojazylem go, bo jest bardzo charakterystyczny ze wzgledu na ten tzw tuning w postaci niefabrycznych naklejek na bokach owiewek, wiec raczej go sobie odpusc bo musi byc jakis powod dlaczego sie nie sprzedal od tak dawna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milut80 Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Wielkie dzięki za podpowiedzi.Zakupiłem kawasaki gtr 1000 od znajomego. Nie jest to klasyczny GTR, jest zrobiony coś na styl bandita. Motor w super stanie i na wał. Typowy Gtr mi się nie podoba ale ten jest super. Porobię zdjęcia to zobaczycie.Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.