Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Zwykły Ale Jednak Niezwykły-przelot Sportowy Kominek Horneciątka


bye

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Super robota Dobry z Ciebie "rzeźbiarz", a tak z ciekawości to spawanie robiłeś TIG-iem?? Szkoda że nie robisz tłumików na zamówienie bo nie jeden by się skusił na taki wygarek Pozdro!!!
Tylko tig-iem.Zrobiłbym na zamówienia tylko kto to kupi skoro musiałbym zawołać za niego ok 1000 zł ? robocizna i wykończenie do stanu takiego jakiego jest to jest niezła jazda kosztow
A jakbys dokladniej opowiedzial jak doszedles do tego polysku niz tylko filcem;p czy powaznie sam filc pasta jakas polerska i jazda;] szczerze powiem, ze myslalem na poczatku ze to chromowales
Mhhhh ...Szlifowanie papierem ściernym od stanu surowego do stanu połysku.Sam filc to jest dobry jak meble se przesuwasz po pokoju ;) Podpowiem,bo po to tu jesteśmy żeby sobie pomagać więc jak masz pytanko to dajesz na PM .A chrom to wiesz ..... taka trochę podróbka Relacja z szlifów i inne możesz zobaczyć na mojej www.
Ja chciałem pogratulować bo ewidentnie dobra robota Mam tylko pytanie jak się silnik zachowuje po tej modyfikacji. Czy charakterystyka się zmieniła itd, a jeśli tak to w jaki sposób.
Co do charakterystyki to powiem że cała impreza zaskoczyła nas na maxa.Bo przecież był to experyment !Silnik ma zdecydowanie większego kopa ,i to naprawdę odczuwalne !Mało tego.Okazało sie że spalanie srednie to ok 6,5 l/100kmTrasa to poniżej 6 l udało mi sie wyłupać !! Szok.W okół komina nie przekracza 6,5 l.A nie jest to jazda zamulacza.Lubie pitać spod swiateł Więc cała imprezka opłaciła mi sie niesamowicie.Wszystko zrobiłem z kumplem który cały pomysł zapodałI za to dzięki mu wielkie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech zgadnę pasy ścierne –> włóknina –> i tzw. szmata na szmyrglu A co do tłumoczków to i ja się pochwale kiedyś pracowałem w firmie która produkowała tłumiki do motocykli BMW więc kilka fotek z produkcji mojej i seryjnej Taki mały eksperyment tłumik który zbudowałem od podstaw do 2t – crossa http://img163.imageshack.us/img163/8919/zdjcia0008.th.jpgSzkoda że nie mam zdjęć jak był gotowy tylko te dwie fotki mi zostałyhttp://img26.imageshack.us/img26/448/zdjcia0010l.th.jpgA tu seryjne tłumiki do GS 1200 starsza wersja (chyba prototypowa)http://img34.imageshack.us/img34/7476/zdjcia0034n.th.jpgOficjalna http://img19.imageshack.us/img19/623/zdjcia0037o.th.jpgNo i do modelu HP 2 sport ale te tłumiki to nie tylko moja zasługa lecz wielu ludzi którzy wykonwyali tą robotę by wyglądało to tak jak ma wyglądać ! http://www.egypowerbikes.com/downloads/Ima...02_1024x768.jpghttp://z.about.com/d/motorcycles/1/0/_/8/-...t_chassis_L.jpghttp://z.about.com/d/motorcycles/1/0/q/8/-...t_rearwheel.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajebiste kominki, a ja mam pytanie natury konstrukcyjnej: jaką średnice powinna mieć wewnętrzna rura? Rozumiem, że najlepiej żeby była identyczna z rurą od kolektora? Nie chce drastycznie dławić tego małego silniczka. Oraz: ile mogę tego wytłumienia tam napchać? Do oporu, ile wlezie? Zależy mi na ładnym dźwięku ale żeby nie było to do przegięcia głośne. A wydechu oryginalnego i tak nie posiadam tylko dużą puchę od jakiejś starej R6 więc specyfikacja fabryczna i tak została już naruszona... W dodatku w środku jest zmasakrowana...dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4T to nie 2T więc się aż tak tą średnicą nie przejmuj w dwusuwie parametry są bardzo ważne i muszą być dobrze dobrane do pojemności silnika by uzyskać jak najlepszy rezonans .W czterosuwie nie jest to aż tak ważne bo na wolnym wydechu może silnik pracować nie tracąc na mocyA co do średnicy to tak jak piszesz najlepiej taka jak na wylocie z kolektora oczywiście rurka ma być z perforacją .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac ze masz pojecie co robisz.
Widac male pojecie. Po cholere ta pucha wygluszona skoro rura w srodku jest lita a powinna byc perforowana.Wizualnie nie mam zastrzezen, kawal dobrej roboty i rzeczywiscie w stanie surowym wyglada niezle.Natomiast tak jak napisalem, technicznie brak pojecia. Nie wystarczy wziasc kawal rury i pospawac, trzeba dobrac odpowiednie srednice no i perforacja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakbys dokladniej opowiedzial jak doszedles do tego polysku niz tylko filcem;p czy powaznie sam filc pasta jakas polerska i jazda;] szczerze powiem, ze myslalem na poczatku ze to chromowales
Wy to byscie wszystko chcieli wiedziec, ale kazdy fachowiec powinien strzec swoich tajemnic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CB1 a podzielisz się wiedzą jak dobrać odpowiednią średnice? Mam już blachę perforowaną teraz tylko pozostaje mi ją uformować w rurkę. Rura z kolektora ma ok 65mm średnicy, po kilku tekstach w necie i fotkach myślę o przelocie 45-50mm. Więcej? Mniej? Nie chce żeby był za głośny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak zrobisz przelot to i tak będzie głośny wata w tym układzie na rurce tylko minimalnie wytłumi i doda takiego cieplejszego brzmienia nie będzie taki metaliczny.A żeby ładnie wytłumić musisz zrezygnować z przelotu i zrobić przegrodę w tłumiku na dwuch rurkach perforowanych najlepiej .Ech cieżko to tak trochę wyjaśnić na odległość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac male pojecie. Po cholere ta pucha wygluszona skoro rura w srodku jest lita a powinna byc perforowana.Wizualnie nie mam zastrzezen, kawal dobrej roboty i rzeczywiscie w stanie surowym wyglada niezle.Natomiast tak jak napisalem, technicznie brak pojecia. Nie wystarczy wziasc kawal rury i pospawac, trzeba dobrac odpowiednie srednice no i perforacja.
Oj kolega chyba sie zatracił....Może nie mam takiego pojęcia jak specjalista kolega ale wzrok to napewno lepszy.Raczej nie tylko Ty tu masz pojęcie.Cytując:-W stanie surowym wygląda nieźle-żałosne.Co chcesz tym pokazać?- Wiesz ja znam temat od podszewki.Kozacz znajomkom z innej branży nie mnie.-Małe pojęcie.- może są lepsi ...nie komentuje... czysty polski majster....nikt inny niema pojęcia.....Ty masz,a to ważne.- tak jak napisalem, technicznie brak pojecia"-ojej słabo....ale znów majster...najmądrzejszy..wiadomo...-Nie wystarczy wziasc kawal rury i pospawac, trzeba dobrac odpowiednie srednice no i perforacja."-no to ameryka...może wystarczy .....pomyśleć... ....wieesz dużo woow....-troche cię nie rozumiem .Żal.pl?Radze sie zapoznać zanim napiszesz takie bzdury.Edit:Ahha konkurencja jest do krytykowania ale słabo zapodałeś. heheh -zajarzyłem teraz... niestety tak to wygląda ... http://www.honda-hornet.pl/files/thumbs/t_pic_0046_1024x768_117.jpghttp://img214.imageshack.us/img214/117/zdjcie182.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.