Osek22 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Witam wisennie;)Chlopaki, mam problem. Dzis zakladalem nowa baterie do swojej maszyny R1'04 i cholerka nawet elektryka nie startuje. Na szlag czlowieka trafia bo chce posmigac a tu zonk. Nie wiecie co moze byc przyczyna? Podejrzewam bezpiecznik tylko ktory sprawdzic i jak? Podczas podlaczania chyba kable delikatnie sie musnely i bylo male zwarcie, bardzo male, ledwie musniecie. Co myslicie? Bo narazie jestem uziemiony...Ps. probowalem cos znalezc w archiwum ale ciagle mi blad wyszukiwania wyskakujepzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tlusty Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 chyba nowy aku za słaby, u mnie było to samo nówka ze sklepu, zalać i odpalać... dupa - pod prostownik i dopieroale jak nawet kontrolki nie palą to chyba nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablogixer3/4 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Spawdziłeś czy po tej samej stronie jest +? Jeśli tak, to doładuj wynalazka i powinien gadać. To zwarcie, to nie zwarcie, tylko masz gdzieś lekki pobór, stąd lekkie błyśnięcie, czyt. zaiskrzenie. Dużo Voltów zyczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 W Hondach jest tzw. bezpiecznik główny, najczęściej gdzieś w okolicach akusa. Jak on pada to całe moto jest prądowo martwe. Zresztą w ogóle zacznij od sprawdzenia bezpieczników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 chyba nowy aku za słaby, u mnie było to samo nówka ze sklepu, zalać i odpalać... dupa - pod prostownik i dopieroale jak nawet kontrolki nie palą to chyba nie toTaaa zalać poczekać z godzinę i dopiero odpalać. Teraz wiem skąd się biorą np. mity o konieczności wymieniania akumulatora co rok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Doladowany i problem nie zniknal. Czerwony kabel na plusie. BTW, jakie moga byc konsekwencje podlaczenia aku odwrotnie na klemach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Znowu będzie, że jestem zmierzły ale skoro nie wiesz jak sprawdzić czy bezpiecznik jest spalony to lepiej oddaj to moto komuś kto ma minimum pojęcia, a sam tam rąk nie wkładaj.Tak na marginesie, a jak sprawdzasz w domu czy bezpiecznika nie wywaliło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domynik Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 sciagnij sobie manuala i popatrz gdzie sa bezpieczniki. potem zmierz akumulator miernikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablogixer3/4 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 BTW, jakie moga byc konsekwencje podlaczenia aku odwrotnie na klemach? .... tragiczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Odpowiadając na takie pytania myślicie, że komuś pomagacie, a tylko ludzi krzywdzicie. Tacy delikwenci potem uczą się nie myśleć tylko przy byle pierdole zaraz każdego pytać co się dzieje. Potem trzeba w domu wtyczkę od odkurzacza rozkręcić i jest problem, a nie daj boże żeby bezpieczniki wywaliło bo wtedy to już nie ma jak komputera włączyć i zapytać na forum jak te bezpieczniki wymienić.Sory kolego ale jak widzę pytanie jak sprawdzić czy jest bezpiecznik spalony albo co się stanie po zamianie plusa z minusem to nie ogarniam. Wystarczyło w szkole na fizyce nie spać wszystko byś wiedział.To jest jedno z superpytań jakie do tej pory widziałem... Ma chyba pierwsze miejsce na mojej top liście przebiło o trzy długości: jak wymienić żarówkę w motocyklu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 jutro posciagam owiewki zeby sie dokopac do bezpiecznikow i posprawdzam co i jak. Mam nadzieje ze na bezpiecznikach sie skonczy...Prezes, moze jestem laikiem w mechanice motocyklowej ale kretynem nie nie jestem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tlusty Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 tzn prezes jasne ze zalać i poczekać wg instrukcji... jakaś tam reakcja musi zajść i potrzeba na to czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 jutro posciagam owiewki zeby sie dokopac do bezpiecznikow i posprawdzam co i jak. Mam nadzieje ze na bezpiecznikach sie skonczy...Prezes, moze jestem laikiem w mechanice motocyklowej ale kretynem nie nie jestem...Owiewki ? do bezpiecznikow ? Hmm w R1 bezpiecznik glowny to chyba pod pokrywa zaworow jest prawda prezes ?BTW. Zostaw kolego yamaszke i popros kogos kto sie zna bo sobie popsujesz cos.W wiekszosci przypadkow odwrotne podlaczenie akumulatora nie zaszkodzi ale mozesz trafic na ten przypadek kiedy sie cos zjara To na prawde dobra rada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Owiewki ? do bezpiecznikow ? Hmm w R1 bezpiecznik glowny to chyba pod pokrywa zaworow jest prawda prezes ?Nie wiem dokładnie nigdy R1 nie miałem ale raczej to będzie w środku akumulatora bo to od elektryki w końcu ewentualnie w felgach są takie dzyndzle z nakręcanym plastikowym kapturkiem i tam mogą być.Miałem racje lepiej żeby oddał to moto komuś i rąk nie wkładał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 jutro posciagam owiewki zeby sie dokopac do bezpiecznikow i posprawdzam co i jak. Mam nadzieje ze na bezpiecznikach sie skonczy...Prezes, moze jestem laikiem w mechanice motocyklowej ale kretynem nie nie jestem...Jesteś tego pewien?Pisały Ci już o pobraniu serwisówki z netu a Ty wolisz zdejmować owiewki w poszukiwaniu bezpieczników.Za kilka dni będziesz pytał jak to poskładać do kupy.Jeżeli nie potrafisz czytać schematu to się nigdy nie skończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 bezpiecznik glowny jest zaraz przy aku pod siedzeniem a cala reszta za lewa owiewka. Najpierw wszystkie przejrze a jesli problem dalej bedzie to wtedy poprosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Doladowany i problem nie zniknal. Czerwony kabel na plusie. BTW, jakie moga byc konsekwencje podlaczenia aku odwrotnie na klemach?Takie podłączenie może się skończyć tragicznie dla elektroniki, tak w motocyklu jak i w aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablogixer3/4 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Rzeczy samej, o tym mówie. Podłączyłeś go za 1 razem odwrotnie?? Bo tak zapytałeś, nie precyzując... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Podlaczone jest OK, pytanie zadalem czysto z ciekawosci. Jedynie to zwarcie mnie zaniepokoilo i jestem przekonany ze to prblemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablogixer3/4 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 wymiękam. skoro podłączyłeś klemy prawidłowo, nie dotykając przy tym klemą plusową gdzieś o np. ramę i nie grzebiąc nic przy okazji, to o jakim zwarciu mówisz? Moto działało, więc ma działać, jeśli wszystko zrobiłeś tak jak ma to wyglądać. Od rozłączenia i podłączenia aku nie wyj... Ci korów, ani nie usra elektroniki. Gdzieś coś zamiksowałeś, zadaj sobie pytanie gdzie, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 dobra, niewazne. nie chce mi sie robic mixow typu kopiuj/wklej. Napisalem przeciez, ze podczas podlaczania byl styk na kablach przez niedoparzenie. Admin, prosze zamknac temat lub wyj....ac do smietnika. Gdym znal odpowiec na wszystkie pytania chyba bym nie pytal. Meczy mnie sarkazm co niektorych. Kurde alfy i omedzy na wszystkim sie znajacy. Wiec jesli sie znasz to odpowiedz a nie dupe trujesz. Jak masz jeden z drugim tak odpowiadac to lepiej wcale. Kazdy jest dobry w swojej dziedzinie, ale ja w swojej nie kozacze. ehhhProsze zamknac temat. Ps. ten post jest tylko i wylacznie skierowany do ludzi przesiaknietych sarkazmem. Dzieki za rozsadne odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 dobra, niewazne. nie chce mi sie robic mixow typu kopiuj/wklej. Napisalem przeciez, ze podczas podlaczania byl styk na kablach przez niedoparzenie. Admin, prosze zamknac temat lub wyj....ac do smietnika. Gdym znal odpowiec na wszystkie pytania chyba bym nie pytal. Meczy mnie sarkazm co niektorych. Kurde alfy i omedzy na wszystkim sie znajacy. Wiec jesli sie znasz to odpowiedz a nie dupe trujesz. Jak masz jeden z drugim tak odpowiadac to lepiej wcale. Kazdy jest dobry w swojej dziedzinie, ale ja w swojej nie kozacze. ehhhProsze zamknac temat. Ps. ten post jest tylko i wylacznie skierowany do ludzi przesiaknietych sarkazmem. Dzieki za rozsadne odpowiedziPrzykro mi ale niestety sam dupę trujesz. W naszym kraju robi się to samo co w ameryce- ktoś tam ma swoją dziedzinę i już czuje się zobligowany nie umieć nic więcej i do uszczelki w kranie już wzywa fachowca bo przecież on ma swoją dziedzinę i hydraulikiem nie jest. Kiedyś nie było internetu nie było dostępu do wszelkiej wiedzy z każdej dziedziny, a połowa ludzi ze wszystkim potrafiła sobie poradzić, a teraz im młodsi tym bardziej niezaradni i leniwi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 He dobre ale spoko raczej nic nie popsułeś bo aku jest tak zrobiony ze go inaczej nie podłączysz.Naładuj aku i wsadź jeszcze raz.Jak nie działa to sam nic nie rób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablogixer3/4 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 I bądź tu człowieku dobry. Skoro nie potrafisz wymienić sobie akumulatora, to za ściąganie owiewek nawet się nie zabieraj. Chciałem pomóc, ale że mam chu..wy charakter powiem krótko. Zrób kupe na zbiorniku, powbijaj zapałki i powiedz wszystkim że się jeżyk wprowadził, nara.i wytłumacz jeszcze wszystkim, jak mogą się dwa kable "musnać" o siebie zwierając oba bieguny na raz, bo tego nie rozumiem nihuhu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 pablo, do ciebie akurat nic nie mialem, ale ok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.