Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Problem Z Odpaleniem Gpz 500s


KokonSc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem i mnóstwo pytań do fachowców. Otóż jak w temacie moja Kawa nie odpala. A wszystko zaczęło si ę zaraz po wymianie filtra powietrza. Odpaliła na chwile strzeliło (z gaźnika albo z tłumika) i zgasła.. Przejrzałem posty i wykonałem podstawowe czynności. Z powrotem zdjąłem bak odczepiłem wężyki, wykręciłem świece, przeczyściłem i dalej to samo. Jednak zdziwił mnie fakt że zapomniałem zakręcić kranik a paliwo nie wyciekło. Od kranika odchodzą dwa wężyki jeden chudy i drugi gruby. Czy to możliwe że kranik się przytkał ? Czy to normalna sprawa że nie wykleciła benzyna? Z tego co mi wiadomo jeden wężyk zasysa paliwo ten większy tak?? I czy przy wymianie filtra powietrza na nowy należy go przesmarować olejem bo słyszałem różne opinie? I czy jak go nie przesmarowałem to być może dlatego nie odpala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry powietrza można nasączyć olejem w spraju lub z butelki przeznaczonym do filtrów .Dużo nowych jest już nasmarowanych.Zwykłych papierowych filtrów się nie smaruje.. Co do odpalenia moto to ten drugi wężyk to podciśnienie do gaźnika wypiąłeś je i przez to paliwo nie leci z kranika..Na jednym gaźniki masz zaślepkę a na drugim powinno się wpiąć ten wężyk..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jeszcze raz ten cieńki wężyk podciśnienia (gruby jest od paliwa) czy siedzi jak tak to o ile dobrze pamiętam z prawej strony filtra powietrza jest rurka gdzie zasysa powietrze do filtra. To weź ją lekko przytkaj ręką jak będziesz kręcił rozrusznikiem więcej paliwa wtedy do gaźnika zaciąga i powinien odpalić, tylko nie za mocno przysłaniał bo zalejesz świece.Powinno pomóc. Jak masz założony filtr paliwa pomiędzy bakiem a gaźnikami to go wywal. Ja taki miałem w swoim gpzcie i mi ciągle gasł lub ciężko zapalał.Nie nasączja filtra bo tam jest papierowy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Ja miałem taki przypadek, że odebrałem moto z warsztatu po zwykłych regulacjach w silniku i silnik strasznie ciężko odpalał –było zimno więc myślałem że to przez to. Po dłuższym przejeździe okazało się jeszcze, że kręci do 4000 obr/min i dalej się dławi - jak się go przegazowało to szedł dalej, ale za każdym razem się dławił przy tych obrotach no i strasznie ciężko odpalał - trzeba było go kręcić z jakąś minutę zanim zaskoczył - okazało się że wężyk który idzie z gaźników do baku (odpowietrzenie baku) był zagięty i w baku robiło się podciśnienie no i paliwo nie szło do gaźników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.