KokonSc Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Witam. Mam problem i mnóstwo pytań do fachowców. Otóż jak w temacie moja Kawa nie odpala. A wszystko zaczęło si ę zaraz po wymianie filtra powietrza. Odpaliła na chwile strzeliło (z gaźnika albo z tłumika) i zgasła.. Przejrzałem posty i wykonałem podstawowe czynności. Z powrotem zdjąłem bak odczepiłem wężyki, wykręciłem świece, przeczyściłem i dalej to samo. Jednak zdziwił mnie fakt że zapomniałem zakręcić kranik a paliwo nie wyciekło. Od kranika odchodzą dwa wężyki jeden chudy i drugi gruby. Czy to możliwe że kranik się przytkał ? Czy to normalna sprawa że nie wykleciła benzyna? Z tego co mi wiadomo jeden wężyk zasysa paliwo ten większy tak?? I czy przy wymianie filtra powietrza na nowy należy go przesmarować olejem bo słyszałem różne opinie? I czy jak go nie przesmarowałem to być może dlatego nie odpala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Filtry powietrza można nasączyć olejem w spraju lub z butelki przeznaczonym do filtrów .Dużo nowych jest już nasmarowanych.Zwykłych papierowych filtrów się nie smaruje.. Co do odpalenia moto to ten drugi wężyk to podciśnienie do gaźnika wypiąłeś je i przez to paliwo nie leci z kranika..Na jednym gaźniki masz zaślepkę a na drugim powinno się wpiąć ten wężyk.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Filtr powietrza GPZ 500S nie wolno nasączać olejem to nie enduro EDIT Oczywiście jeżeli jest papierowy w moim był K&N ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Wolno wolno, a nawet trzeba. Gąbka bez oleju średni filtruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek567 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Sprawdz jeszcze raz ten cieńki wężyk podciśnienia (gruby jest od paliwa) czy siedzi jak tak to o ile dobrze pamiętam z prawej strony filtra powietrza jest rurka gdzie zasysa powietrze do filtra. To weź ją lekko przytkaj ręką jak będziesz kręcił rozrusznikiem więcej paliwa wtedy do gaźnika zaciąga i powinien odpalić, tylko nie za mocno przysłaniał bo zalejesz świece.Powinno pomóc. Jak masz założony filtr paliwa pomiędzy bakiem a gaźnikami to go wywal. Ja taki miałem w swoim gpzcie i mi ciągle gasł lub ciężko zapalał.Nie nasączja filtra bo tam jest papierowy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Nie nasączja filtra bo tam jest papierowy!!!W którym roku w której gpz,miałeś ten papierowy..?? Bo ja miałem gąbkowy..http://larsson.pl/?c=odk&nt=1613&c...&bid=105712http://larsson.pl/?c=odk&nt=1613&c...&bid=105724http://larsson.pl/?c=odk&nt=1613&c...&bid=105728 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek567 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 W którym roku w której gpz,miałeś ten papierowy..?? Bo ja miałem gąbkowy..http://larsson.pl/?c=odk&nt=1613&c...&bid=105712http://larsson.pl/?c=odk&nt=1613&c...&bid=105724http://larsson.pl/?c=odk&nt=1613&c...&bid=105728No faktycznie, masz rację już zapomniałem jak wyglądał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 A jak Założysz stary filtr, to odpala czy też nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KokonSc Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 A jak Założysz stary filtr, to odpala czy też nie? Właśnie nie mam nawet jak zobaczyć bo stary filtr wyrzuciłem ale był kompletnie zniszczony w rękach się rozpadał... A filtr w gpz jest gąbkowy panowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 GPZ zapali Ci nawet bez filtra. Sprawdź czy świece nie maja przebicia, czy nie zalałeś silnika paliwem. Wypal/ wymien świece sprawdź tez czy dostaje paliwo, spuśc stare paliwo z gaźników przez spusty od spodu gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntyZ Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Ja miałem taki przypadek, że odebrałem moto z warsztatu po zwykłych regulacjach w silniku i silnik strasznie ciężko odpalał –było zimno więc myślałem że to przez to. Po dłuższym przejeździe okazało się jeszcze, że kręci do 4000 obr/min i dalej się dławi - jak się go przegazowało to szedł dalej, ale za każdym razem się dławił przy tych obrotach no i strasznie ciężko odpalał - trzeba było go kręcić z jakąś minutę zanim zaskoczył - okazało się że wężyk który idzie z gaźników do baku (odpowietrzenie baku) był zagięty i w baku robiło się podciśnienie no i paliwo nie szło do gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.