dydur Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 WitamMam Kawasaki ZZR 600 z 1992r i chciałbym mieć w nim światła awaryjne.Widziałem kiedyś na trasie stojące na poboczu 2 motocykle i oba miały włączone światła awaryjne. Nie powiem ale bardzo mi się to spodobało.Wie ktoś może jak takie coś zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Beemkę kup , nie będziesz musiał kombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 poszukaj alarmu motocyklowego z taka funkcja.Ja w swoim mam fabryczne awaryjne ale ostatnio podczas zabawy pilotem okazalo sie ze da sie je wlaczyc przy pomocy alarmu.a jak nie to jakis wlacznik i przerywacz podpiety pod kierunkowskazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Kawasaki zzr tez to maja ale amerykanskie wersje BMW musza to miec bo niemcy jak cos sie zepsuje to potrafia tylko awaryjne wlaczyc A Tobie bedzie potrzebny przerywacz kierunkowskazow (np. z poloneza) dwie diody prostownicze 8-10 A i jakis wylacznik. a najlepiej manetka z amerykanskiej wersji zzr tam jest knefel od awaryjnych.poprzez wylacznik podlaczasz przerywacz a potem przed diody podlaczasz do kabelka na ktorym pojawia sie +12V przy wlaczonym kierunkowskazie. Do kazdego z kierunkowskazow przez jedna diode sorki ale jasniej nie umiem wytlumaczyc ;]Mozna tez zrobic przy uzyciu obecnego przerywacza ale jesli nie znasz sie choc troche na elektryce to nie ma sensu tlumaczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niunius71 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 WitamMam Kawasaki ZZR 600 z 1992r i chciałbym mieć w nim światła awaryjne.Widziałem kiedyś na trasie stojące na poboczu 2 motocykle i oba miały włączone światła awaryjne. Nie powiem ale bardzo mi się to spodobało.Wie ktoś może jak takie coś zrobić?Witam. Wiec jesli masz pojęcie o elektruce to kupujesz przerywacz kierunkowskazów np. z Poloneza( koszt około 20 zł) i łączysz wszystko wedle schematu który ci narysowałem. ja mam starą Honde CBX 550 F , zrobiłem i wszystko działa super. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niunius71 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Jakoś dziwnym trafem nie umie włozyć załącznika w postaci mapy bitowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakmor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Jakoś dziwnym trafem nie umie włozyć załącznika w postaci mapy bitowejOj szkoda straszna bo tez mnie to zainteresowałio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nairda Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 WitamMam Kawasaki ZZR 600 z 1992r i chciałbym mieć w nim światła awaryjne.Widziałem kiedyś na trasie stojące na poboczu 2 motocykle i oba miały włączone światła awaryjne. Nie powiem ale bardzo mi się to spodobało.Wie ktoś może jak takie coś zrobić?Witam wszystkich, zapytanie użytkownika ,,dydur,, zainspirowało mnie żebym sobie i ja również zrobił światła awaryjne w moim hornecie 99r. Przed chwila wróciłem z garażu z uśmiechem na twarzy . A więc zrobiłem je w bardzo prosty sposób po przez zamontowania zwykłego wyłącznika (2 piny, załączenie-wyłączenie) na kierownicy, a kable poprowadziłem łącząc 2 strony kierunków w jedną. Chcąc załączyć światła awaryjne muszę nacisnąć guziczek (wyłącznik na kierownicy) a następnie włączyć kierunek ( obojętnie w którą stronę prawy-lewy) i światła awaryjne mrugają Dodam jeszcze że częstotliwość mrugania jest taka sama co 4 żarówki jak i 2. Potrzebowałem: wyłącznik, 2 kabelki, lutownice, miernik i izolacje http://images45.fotosik.pl/191/a7c1b380b402773cmed.jpghttp://images46.fotosik.pl/191/228f84b37548a5e0med.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niunius71 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Można i w ten sposób tyle ze kierunki działają tylko po załączeniu zapłonu a awaryjne powinny działć też bez zapłonu no i trzeba włączać dwa wyłączniki co nie jest najwygodniejsze.. Napiszcie mi jak wstawić załącznik to wstawie wam tu prosty schemat do podłączenia awaryjnych praktycznie do każdego sprzętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nairda Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Można i w ten sposób tyle ze kierunki działają tylko po załączeniu zapłonu a awaryjne powinny działć też bez zapłonu no i trzeba włączać dwa wyłączniki co nie jest najwygodniejsze.. Napiszcie mi jak wstawić załącznik to wstawie wam tu prosty schemat do podłączenia awaryjnych praktycznie do każdego sprzętuja tam wrzucam najpierw fotki np na fotosik.pl następnie kopiuje link z rozszerzeniem graficznym i wstawiam ,, wstaw obrazek,, w górnym menu ponieważ też mi coś załącznik się nie chciał załadować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niunius71 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Dzięki za podpowiedż. tak też zrobiłem i macie tu schemat jak zrobić światła awaryjne w motocyklachhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9cb800ca46b79175.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patyk Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Super, wygląda to na bardzo prostą modyfikację, a jakże przydatną. Wreszcie byłoby czym dziękować uprzejmym kierowcom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 wystarczy przełacznik dwutorowy ( http://allegro.pl/item724612408_przelaczni...el_digiled.html )ze zrobionym mostkiem na zasilaniu i z niego wyjscia - każdy tor na osobną stronę - 3 kabelki, dolutować je pod przełącznikiem kierunków, albo dopiąć się w wiązce. po kłopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 wystarczy przełacznik dwutorowy ......... dolutować je pod przełącznikiem kierunków, albo dopiąć się w wiązce. po kłopocie........hmh, tak , tak .Super ! A potem zamocować szkotem na kierownicy i maszina stuningowiona !! Wiocha ! Nie no jakoś takiego wichajstra na motocyklu nie widza . Zapodałbyś toto swojej VFRze ? Żeby miało to sens , trzeba by to przyszpajsować raczej na kierownicę ,aby używać w czasie jazdy ( np podziękowanie dla ułatwiających wyprzedzanie) . Jak taki badziew ładnie wkomponujesz w nowoczesny motocykl ?? No chyba że dla lansiku pod dicho jest to poczebne , wtedy wichajsterek może powędrować kajś kaj go nie widać i wio !! na lachony ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 nie widziałeś więc nie kumasz jest zamontowany na kierwonicy właśnie w vfr i jeszcze nie słyszałem złej opinii na temat jego wyglądu, ale najlepiej sie ocenia nie widząc co ciekawe mam go praktycznie pod kciukiem, więc jednak da sie?PS. jak wiadomo dla lansu na wsi i pod dicho, kupuje sie BMW w byle jakiej formie , a nie jakąś vfr, lachonarium na honde nie leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 giemul..czy Ty umisz głupio nie komentować?Nie znasz się, to się nie wypowiadaj.Nie wiesz jak sensownie odpowiedzieć, to się nie wypowiadaj.Nie potrafisz pomóc, to dziób na kłódkę.Ja awaryjne w hornecie mam w standardzie, ze tak powiem..podobnie miałam w xj i mam to dalej, ale pewnie nie podejdzie do Twojego moto.No i brakuje przełącznika z tego co pamiętam.U kostuchy widziałam takie rozwiązanie jak opisał i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 nie widziałeś więc nie kumasz jest zamontowany na kierwonicy właśnie w vfr i jeszcze nie słyszałem złej opinii na temat jego wyglądu, ale najlepiej sie ocenia nie widząc co ciekawe mam go praktycznie pod kciukiem, więc jednak da sie?PS. jak wiadomo dla lansu na wsi i pod dicho, kupuje sie BMW w byle jakiej formie , a nie jakąś vfr, lachonarium na honde nie leci no to wciepuj jakieś fotki ,nie wstydź się , jak będzie ładne to odszczekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 fotke moge wrzucic tylko i wyłącznie zamontowanego włącznika, manety juz mi sie nie chce z tego powodu rozbierać, ale 3 kable są wpuszczone do przłącznika kierunków i tam dolutowane problem w tym ze fotke musze zrobic, więc potem wrzuce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckylucke82 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Beemkę kup , nie będziesz musiał kombinować albo HD:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Giemul ten szwabski motór to pomału z Ciebie echt niymca robi - czego nie przewidziała fabryka tego nie da się zrobić/ będzie wyglądać źle/ to tylko w tej szajsen polsken te biedoki mogom robić... My tu w Polszy potrafimy zrobić upgreate sprzęta tanio, skutecznie i estetycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 giemul..czy Ty umisz głupio nie komentować?Nie znasz się, to się nie wypowiadaj.Nie wiesz jak sensownie odpowiedzieć, to się nie wypowiadaj.Nie potrafisz pomóc, to dziób na kłódkę. My sobie z kolegą wymieniamy poglądy rozumiejąc się ( humor ) , a ty wskakujesz jak gestapo i każesz stawać na baczność i salutować . Wyluzuj czasami , temat należy najpierw wyczuć , potem moderować !Kostucha ,czekam na fotki tego przełącznika . Giemul ten szwabski motór to pomału z Ciebie echt niymca robi - czego nie przewidziała fabryka tego nie da się zrobićja mój jak go nazwałeś "Szwabski" motor rozkręciłem na koncki i złożyłem potem do kupy , przy okazji wprowadzając parę zmian , więc nie uważam że fabryki poprawiać nie można . Ale zakładanie przełącznika , który nie jest przeznaczony do pracy w wilgotnych warunkach i przy ciągłych wstrząsach , do motocykla uważam za niezbyt trafiony pomysł . Estetyka to inna bajka . Sam fakt "zakładania" awaryjnych bardzo popieram , bo dziękując w ten sposób innym kierowcom robi się dobrą propagandę . Ale zakładanie " żeby fajnie wyglądało" to mnie rzeczywiście lekko dziwi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 ja po trochu to w ogole nie rozumiem tu juz nic. Kup se kawasaki to bedziesz mial awaryjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 no wiadomo, w kawasaki się często przydają, więc montują je seryjnie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 no wiadomo, w kawasaki się często przydają, więc montują je seryjnie.. czesto trzeba pozdrawiac wolnojadace Hondy a ze opor powietrza duzy (na podniesienie reki) to lepiej zamrugac awaryjnymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhitePower Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 a nie da rady zrobic tego tak jak w aucie? nie rozni sie to czasem tylko przerywaczem i dodatkowym przyciskiem?, napewno dalo by sie wyrzezbic w manetce cos na taki malutki przycisk, widzielm taki w skuterku, trzeba poswiecic temu chwilke i da rade zrobic cos madrego a awaryjne napewno sie przydaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.