.majzel. Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 mnie ściągało tak samo z tego co piszesz i też miałem wywalone łożysko w główce ramy, zmieniłem i jest wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Słyszałem też taką opinię że jak jest luz na główce ramy to ponoć lagi mogą się przestawić na półce. no z tym to przesada bajka juz była! jak sie lagi przestawią? chyba jak popuścisz sruby inaczej nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waco2 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Majzel ile płaciłeś za części i za robotę przy wymianie tego łożyska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Majzel ile płaciłeś za części i za robotę przy wymianie tego łożyska?lozysko ok 150 zl.wymiana tez ze 150zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Jest taki prosty zwód.Przekładasz oponę na feldze na odwrót i jedziesz jak ściąga w drugą stronę to na bank opona do reklamacji(a tyko nie gadaj tego temu majstrowi)Bo głupio by było jak byś rama do prostowania,lagi półki,główka ramy a tu opona do reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waco2 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 to jest opona kierunkowa, więc nie mogę jej przełożyć na odwrót bo wtedy jej zachowanie byłoby nieobliczalne, a na pewno nie mógłbym brać go pod uwagę. Można ją ewentualnie przesunąć na feldze w inne ułożenie, ale dalej zgodnie z kierunkiem obrotów wyznaczonym przez producenta. Uważam jednak, że to nie wina opony. Zrobiłem nawet taki test: przykleiłem do felgi srubę o wadze 20gr z prawej strony szprych i absolutnie nic się nie zmieniło, więc wywazenie koła nie ma nic do rzeczy. Może ewentualnie powodować shimme lub drganie kiery, ale nie ściąganie moto na bok. Musiałaby to być straszna wada opony. To chyba jednak coś z ramą lub lagami. Jak już pisałem wymienię najpierw łożysko główki ramy a potem się zobaczy. Jak nie pomoże, to dalsze testy opony (włącznie z obróceniem na fedze i wyważeniem), no i pomiar skrzywień ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 To częsta wada opon ale jak chcesz.Nic jej się nie stanie jak poleci pod kierunek parę kilosówa nawet pare set.Kierunek na oponie nie ma nic z budową jej wewnętrzną tylko w wiekszości przypadków odprowadzeniem wody? A tak na marginesie 8 tys i juz poszło łożysko główki ramy?chyba coś szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 to jest opona kierunkowa, więc nie mogę jej przełożyć na odwrót bo wtedy jej zachowanie byłoby nieobliczalneA w jakim niby sensie?Cala "kierunkowosc" opony szosowej to glownie problematyka odprowadzania wody.Tak wiec jesli zalozysz ja odwrotnie i wjedziesz troszke szybciej w wode to dostaniesz aquaplingu. Na suchej nawierzchni nic sie nie stanie i smialo mozesz taki tescik zrobic.A jesli chodzi o sciaganie sprzeta na bok, nie sadze zeby byl to problem zlego wywazenia kol.Jesli sam zakladales kola to np. moze krzywo zlozyles tyl na naciagach lancucha.Przyczyna moze byc wybite lozysko glowki ramy, krzywo skrecone lagi w polkach.Sprawdz najpierw wszystkie polaczenia, a dopiero potem stresuj sie tym czy aby rama jest prosta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waco2 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 łożysko poszło, bo pojeździłem trochę po terenie i zaliczyłem kilka dość poważnych kanałów na naszych "super drogach". Nawet chyba wiem na którym kanale padło mi to łożysko bo mi aż dobiło przednie zawieszenie, a niestety wpadłem w tą dziurę kilka razy. Co do opony to szczerze nie chce mi się jej przekładać i w pierwszej kolejności załatwie łożysko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 za łożysko płaciłem cos ok 120 zl a robocizna 250 ale mialem w tym jeszcze kilka drobnych pierdółek robionych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrówa Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Ja stawiam 3 warianty, łożysko główki ramy którąś z lag albo ramę, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.