lewiasty Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Więc tak. Jakie są objawy uszkodzonego modułu? Obawiam się,że spłonął Jednak nie wiem po czym to poznać. Moto muli od dołu do 3000obrotów. Potem jakby lepiej ale nadal trochę szarpie. Czasem strzeli w wydech. PS. nie pali z rozrusznika tylko na pych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Moduł tyrystorowy albo działa albo nie Jeżeli na jego wyjściu jest napięcie czyli impuls to z nim jest wszystko Ok.Dodam że modułu miernikiem nie przemierzysz hmm może coś masz z czujnikiem hala który bezpośrednio współpracuje z modułem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Więc co może być przyczyną "niepalenia" motocykla z rozrusznika? Gdy odpalę na popych ewidentnie łapie muła w dolnej partii obrotów a w czasie jazdy czasem szarpie.bo mnie jednak wydaje się,że niesprawny moduł zapłonowy może być przyczyną słabych osiągów motocykla w niskiej partii obrotów. Poznam zdanie kogoś innego? Nie to,żebym Twego nie szanował, Pogo:) Po prostu się gubię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Uszkodzony modul wiazal by sie z brakiem iskry a co idzie za tym w ogole nie odpali.Ja bym przedewszystkim sprawdzil swiece i jaka iskra na nich jest a potem poszukal problemu w zasilaniu raczej. Nawet osmielalbym sie postawic na zly poziom paliwa.Czujnik hala jak ulega uszkodzeniu to po prostu nie dziala i nie wysyla sygnalu wiec tez nie odpalisz. Tak czy owak wyglada mi na zasilanie choc byc moze sie myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 sprawdź świece, przewody wys. nap, cewki wys. nap.sprawdź połaczenia elektryczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Może poprostu zacząć od pełnego przeglądu poprzez regulację--zaworki gażniki świeczki filtr powietrza,paliwa odpowietrzenie baku kranik itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Problem zaczął się, gdy odpiął mi się akumulator w czasie jazdy. Świece w tym momencie miały może niespełna tydzień. Cewka prawa jest nowa. Przewody wysokiego napięcia też są ok raczej. Więc co jeszcze zostaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 To w takim razie zerknij czy ładowanie jest takie jak być powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 sugerujesz padnięty regulator napięcia?piszcie,piszcie:) bo sezon się kończy,polatać chcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mn.9013 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Sprawdz polaczenia z pradnicy (te ktore ida na modul, nie regulator) i czujnikow polozenia walu (2 chyba sa) do modulu, niewiem jaki to jest GPZ, ale w moim (305) mialem podobnie, jeden kabel z cewki zaplonowej (tej w pradnicy) byl na kostce urwany.Dziala to tak (u mnie, ale moze byc tam podobnie) ze pradnica ma 2 cewki - jedna na niskie a druga na wysokie obroty i jakos tam sie przelacza (inny kat wyprzedzenia zaplonu przy wyzszych obrotach).Pisalem z pamieci wiec moze troche nie dokladnie, ale w serwisowce jest wszystko narysowane i opisane jak to dziala.PS. jak tam jest zapłon taki o jakim pisze, to accu i regler nic nie maja do zaplonu, bo caly 'prad' jest z osobnych cewek w pradnicy podlaczonych bezposrednio do modulu, rozrusznik by sie slabo krecil i tylko problem z zapaleniem moze byc ale juz jak ma muła na niskich to napewno nie tylko to (chyba ze zimny silnik). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 mamy ten sam model motocykla;) 305. Posprawdzam. Myślisz,że wybite zaworki iglicowe cokolwiek mają do rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mn.9013 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 moze go zalewac, co tlumaczy tez niemoznosc odpalenia z rozrusznika, jak zaworki są nieszczelne to i tak musisz je wymienic, majątku nie kosztują, a jest duza szansa ze sie poprawi.z autopsji: *mialem jakis syf w jednym gazniku i zaworek sie nie domykal, zalewalo jeden gar i tez tylko na pych szedl, potem normalnie juz jechal;*na niskich obr (u mnie <4.5k rpm jak jest 'bardzo zimny' - pierwsze odpalenie z rana, to tez muli fest zanim sie troche nie nagrzeje) ps. do GPZ 305 mam "GPZ_305_Supplement_German.pdf" (11mb) po niemiecku, niepelna serwisowka, ale schematy sa oraz "Kawasaki KZ 250 - 305 '79 a '82 - Service Manual.pdf" (65mb) nie gpz, ale podobne motocykle i silniki, a serwisowka duzo dokladniejsza, jesli chcesz to podaj maila a jesli masz cos dokladniejszego do GPZ to chętnie przyjme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 [email protected] i prześlij jeśli możesz:) dzięki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.