Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Gpz Elektryka Ciąg Dalszy


lewiasty

Rekomendowane odpowiedzi

Więc co może być przyczyną "niepalenia" motocykla z rozrusznika? Gdy odpalę na popych ewidentnie łapie muła w dolnej partii obrotów a w czasie jazdy czasem szarpie.bo mnie jednak wydaje się,że niesprawny moduł zapłonowy może być przyczyną słabych osiągów motocykla w niskiej partii obrotów. Poznam zdanie kogoś innego? Nie to,żebym Twego nie szanował, Pogo:) Po prostu się gubię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzony modul wiazal by sie z brakiem iskry a co idzie za tym w ogole nie odpali.Ja bym przedewszystkim sprawdzil swiece i jaka iskra na nich jest a potem poszukal problemu w zasilaniu raczej. Nawet osmielalbym sie postawic na zly poziom paliwa.Czujnik hala jak ulega uszkodzeniu to po prostu nie dziala i nie wysyla sygnalu wiec tez nie odpalisz. Tak czy owak wyglada mi na zasilanie choc byc moze sie myle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz polaczenia z pradnicy (te ktore ida na modul, nie regulator) i czujnikow polozenia walu (2 chyba sa) do modulu, niewiem jaki to jest GPZ, ale w moim (305) mialem podobnie, jeden kabel z cewki zaplonowej (tej w pradnicy) byl na kostce urwany.Dziala to tak (u mnie, ale moze byc tam podobnie) ze pradnica ma 2 cewki - jedna na niskie a druga na wysokie obroty i jakos tam sie przelacza (inny kat wyprzedzenia zaplonu przy wyzszych obrotach).Pisalem z pamieci wiec moze troche nie dokladnie, ale w serwisowce jest wszystko narysowane i opisane jak to dziala.PS. jak tam jest zapłon taki o jakim pisze, to accu i regler nic nie maja do zaplonu, bo caly 'prad' jest z osobnych cewek w pradnicy podlaczonych bezposrednio do modulu, rozrusznik by sie slabo krecil i tylko problem z zapaleniem moze byc ale juz jak ma muła na niskich to napewno nie tylko to (chyba ze zimny silnik).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze go zalewac, co tlumaczy tez niemoznosc odpalenia z rozrusznika, jak zaworki są nieszczelne to i tak musisz je wymienic, majątku nie kosztują, a jest duza szansa ze sie poprawi.z autopsji: *mialem jakis syf w jednym gazniku i zaworek sie nie domykal, zalewalo jeden gar i tez tylko na pych szedl, potem normalnie juz jechal;*na niskich obr (u mnie <4.5k rpm jak jest 'bardzo zimny' - pierwsze odpalenie z rana, to tez muli fest zanim sie troche nie nagrzeje) ps. do GPZ 305 mam "GPZ_305_Supplement_German.pdf" (11mb) po niemiecku, niepelna serwisowka, ale schematy sa oraz "Kawasaki KZ 250 - 305 '79 a '82 - Service Manual.pdf" (65mb) nie gpz, ale podobne motocykle i silniki, a serwisowka duzo dokladniejsza, jesli chcesz to podaj maila a jesli masz cos dokladniejszego do GPZ to chętnie przyjme

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.