Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Problem Z Cewką


lewiasty

Rekomendowane odpowiedzi

z mocowaniem sobie poradzę dzięki wielkie chłopaki. Kupię tą od gpz 500 i sprawdzimy. Nie ma innej opcji. Najwyżej zapłacę za wiedzę na przyszłość. Dam znać czy się udało. Jutro poszukam jej w sklepie. A tekstami niektórych osób się nie przejmuję. Za piękny jestem,żeby sobie zmarszczek porobić;)
Jeszcze żadnemu Narcyzowi nie pojawiły się zmarszczki ale po założeniu tej cewki będziesz musiał i tak szukać modułu i wtedy zmarszczki Ci się pokażą na portfelu.Na drugi raz nie pytaj w dziale mechaniki tylko od razu wal na PW do "bart b" on się zna na mechanice i zawsze chętnie pomaga jak powyżej. A gdybyś się chciał dorobić na produkcji medalików i kupić za to hayabusę to też tylko on.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie możesz, szukaj używanej od tego modelu
Święte słowa!!!
Niestety na polskich kombinatorów nie ma jeszcze lekarstwa.Założysz cewkę od MZki i po kilku minutach uszkodzisz moduł zapłonu i dopiero wtedy będziesz płakał...
Jak się sam przekona to się dowie — koniec końcem człowiek uczy się na własnych błędach...
Jesli Ten Pan wypowie się w temacie "mechanika" to tak jest !!! wkładanie cwki z mz'ki to przecież bezsens - będzie 0 rezultatu... pomimo iż pewnie jestem od Ciebie młodszy to niestety trzeba Ci powiedzie gówniarzu nie znasz się !!! gdybyś cokolwiek wiedział o Panu Piotrze to nie pisał byś takich bzdur... niedawno natrafiłem na fun club Pana P. ;)...)Jest także najlepszym mechanikiem tylko 'PRAWDZIWYCH' motocykli na których jeżdżą tylko 'PRAWDZIWI' motocykliści. (...)ByQ
Tutaj się zgadzam... są na tym świecie mądrzejsi od nas i to ich trzeba słuchać...
A textami dudka sie nie przejmuj. szkoda zdrowa
Przykre...
Jeszcze żadnemu Narcyzowi nie pojawiły się zmarszczki ale po założeniu tej cewki będziesz musiał i tak szukać modułu i wtedy zmarszczki Ci się pokażą na portfelu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najłatwiej jest iść do sklepu, zamówić, odebrać, zapłacić. Schody zaczynają się, jeśli Twój motocykl ostatni raz widział taśmę produkcyjną 15/20 lat temu. amen
Chłopak mój drugi motocykl jest z 1974r. Wyprodukowany TYLKO w 1400 egzemplarzach!!!Dostań do tego orginalne części(a poskładany na orginał i nie przerabiany) to pogadamy!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie...Osobiście jestem zdania, że powinno się używać części dedykowanych do konkretnego modelu motocykla.Ale jestem w stanie zrozumieć, że w przypadku starszych motocykli czasami po prostu nie ma wyjścia. Albo będzie się kombinować, albo można odstawić moto na złom lub do muzeum.Natomiast zupełnie nie akceptuję "rzeźbienia" przy tych maszynach, do których części są osiągalne bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca masz racje co do tego rzeźbienia ale z tym co wcześniej napisałeś zgadzam się z tobą w 100 % najlepiej dawać nowe części i oczywiście do tego modelu Ale są pewne odstępstwa od reguły czyli części które można śmiało naprawić a nie kupować nowe i narażać się na dodatkowe koszta czyli jak ty to nazywasz rzeźbienie w moto .Jak kiedyś w motorze padły mi cewki pod magnetem to nie szukałem nowych na e-bayu czy alledrogo .pl tylko najzwyczajniej dałem je przewinąć(o ile nie są drobno zwojowe i nawijane maszynowo) i po problemie a to niby też grzebanie bo już nie oryginalne ? .Moduł tak samo można naprawić a raczej jego tyrystor . Jak ktoś sam nie potrafi to są firmy które naprawiają te czarne pudełka . No i także idzie dopasować z innego motorka Ale do tego trzeba mieć trochę wiedzy a jak się jej nie ma to się później płaci gruby hajs ! I generalnie nie jest to nie możliwe i nie można pisać łeee to nie z tego modelu to nie będzie działać …Ja rozumiem serwis tam nie ma na to czasu na naprawy wymienia się i po problemie ale po to właśnie jest serwis . A naprawa w własnym zakresie to jednak coś innego…No i podam jeszcze jeden przykład na opłacalne „rzeźbienie”Ściąganie blokad w motorkach czy skuterkach bo przeważnie one są zablokowane .Oddając do jakiegoś serwisu czy warsztatu zapłacimy w chuj pieniędzy tak naprawdę za nic !!!A wszystko to tak naprawdę możemy wykonać sami bez jakiś fachowych narzędzi bo przeważnie są nie potrzebę . Czasami wystarczy wyjąc parę dławików z układu wydechowego lub króćca ssącego i po problemie .Owszem są modele w których nie obejdzie się bez kątówki i spawarki bo blokady są np. w dyfuzorze czy tłumiku lub na modułach ale to też są pierdoły jak zbędny kondensator który trzeba wylutować itp. ...Generalnie każdy motorek jest inny ale tak jak pisze czasami samemu można coś zrobić i daje to naprawdę wielką satysfakcje.Ja nigdy bym nie chciał zostawiać moich maszyn u jakiegoś mechanika w nocy bym miał normalnie koszmary dlatego wszystko zawsze robie sobie sam przy moich maszynach oczywiście jak mam narzędzia bo na nie które sprawy jak szlif czy regenracja wału itd ...nie zrobie brak sprzętu i doświadczenia . Ale jeżeli jest to wykonalne w moim małym warsztacie to robie a jeżeli czegoś nie wiem lub nie jestem pewien to się pytam.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.